Nakomelingen van Leuns Veld's Winston JR.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
EllyC

Berichten: 8116
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 08:19

Op zoek naar bewegende beelden kwam ik dit topic tegen.
Hoe lastig dat er alleen ouder beeldmateriaal (vooral van de draf) te vinden is. Ook niet op de website.
Heeft iemand misschien een tip?
Zag ook dat er direct vol dekgeld betaald moet worden ook als het niet gelukt is.

W-Mellaer's Wamailin M (6, jeugdkampioen Belgie connemara, drachtig van Bon Coeur B, 2024), Bon Mailin EC (1, te koop), Indy (20) B ruin en Vip (22) Z2 dressuur met 2 amazones)


rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Re: Nakomelingen van Leuns Veld's Winston JR.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 18:45

Op de Facebookpagina van Sanne Boeve staan wel wat filmpjes van dit jaar van Winston JR

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

Sky_As

Berichten: 4694
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Nakomelingen van Leuns Veld's Winston JR.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 19:36

Hoe ontwikkelen jullie nakomelingen zich? Barrie doet het erg goed, hij groeit goed....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij blijft ook een echte grappenmaker


Afbeelding

https://www.mbcfotografie.nl
Memory by Cindy, paardenfotografie, dierenfotografie, portret- en zwangerschapsfotografie
Volg op Instagram Barrie_de_pony
https://www.instagram.com/barrie_de_pony/?hl=nl

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 15:14

Wij hebben ook een Winston JR nakomeling, een 2 jarige merrie, zelf gefokt.

Als veulen een eerste premie behaald. Foto is van de zomer gemaakt.

Afbeelding

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

salatiga1995

Berichten: 1940
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-20 22:59

Hier gaat ook alles goed! Mijn 2 jarige heeft even op de kliniek gestaan vanwege koliek maar dag gaat nu gelukkig weer oké... :D

Wat gaat Barrie toch hard! Grote man wordt het! Hoe groot schat je hem nu?

Wat leuk rooslover! Uit wat voor merrie komt ze? Toch leuk om te zien dat er veel blonde vosjes van hem zijn! Kom ik met mijn donkere vos :')

Nog een fotoupdate:

Foto van Leila van de zomer, zij is mijn zelfgefokte veulen uit m’n eigen merrie

Afbeelding

Afbeelding

Ze staat nu lekker in de opfok met vriendjes <3

Afbeelding

Afbeelding


En m’n 2 jarige Oakley, die staat nu op stal! Heerlijk dier is het <3

Afbeelding

Afbeelding

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!

Sky_As

Berichten: 4694
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Nakomelingen van Leuns Veld's Winston JR.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 10:33

Ik heb echt geen idee hoe groot Barrie nu is. Aankomende week ergens komt hij weer terug richting huis (staat nu nog in de zomerweide) Dus dan hoop ik dat ik hem even kan meten (ik heb echt geen idee, moeilijk inschatten als je de laatste jaren alleen maar paarden hebt gehad). Jouw palomino is echt zo knap! Heb je hem ook al eens een sprongetje los laten maken?

https://www.mbcfotografie.nl
Memory by Cindy, paardenfotografie, dierenfotografie, portret- en zwangerschapsfotografie
Volg op Instagram Barrie_de_pony
https://www.instagram.com/barrie_de_pony/?hl=nl

salatiga1995

Berichten: 1940
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-20 10:52

Sky_As schreef:
Ik heb echt geen idee hoe groot Barrie nu is. Aankomende week ergens komt hij weer terug richting huis (staat nu nog in de zomerweide) Dus dan hoop ik dat ik hem even kan meten (ik heb echt geen idee, moeilijk inschatten als je de laatste jaren alleen maar paarden hebt gehad). Jouw palomino is echt zo knap! Heb je hem ook al eens een sprongetje los laten maken?


Oh fijn dat die weer naar huis komt! Staat hij dan ook dichterbij? Of was de zomerweide al niet zo ver?
Ik moet Oakley ook weer meten, laatste keer was afgelopen Januari, toen was ze 1,43 :+
Nou heb vorige week een keer een balkje op de grond gelegd, ze dacht dat ze dood ging als ze in de buurt ervan zou komen :') denk niet dat er een groot springtalent in zit maar uiteindelijk ging ze er wel overheen (met de paar keer erbovenop staan en bijna haar nek breken :+)

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!

Nevaya

Berichten: 360
Geregistreerd: 08-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 11:16

Wat leuk om dit topic ineens tegen te komen!

Ook ik heb een nakomeling van Leuns Veld's Winston JR.

Ze is inmiddels 1,5 en groeit nog steeds goed, ben benieuwd hoe groot ze uiteindelijk wordt aangezien haar moeder een paard is en flinke nakomelingen geeft.

Mijn guppie, echt een super lieve dame met een rustig karakter. Staat lekker op een privé opfok te genieten. Maakt zichzelf wel lekker smerig.. maar dat hoort er wel een beetje bij :+

Afbeelding
Afbeelding

Nevaya Z1+1
Rolex L2+0
Shalvaya

salatiga1995

Berichten: 1940
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Re: Nakomelingen van Leuns Veld's Winston JR.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-20 11:24

Wat leuk Nevaya! Welkom! :)
Bijzondere combi met een paard, heb je ook foto’s van de moeder? Is die ook van jou?

Haha ik ken dat probleem van het vies maken.. Mijn palomino is ook echt een varken en Leila (veulen van dit jaar) die is blijkbaar het enige veulen dat el-ke dag MOET rollen in de paddock :')

Toen Oakley zo koliek had, heeft ze non stop in plassen liggen rollen, toen was ze ook een verzopen varken :Y)

Afbeelding

Mooie donkere kleur heeft ze ook, wat is je plan met haar? :D

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!

Nevaya

Berichten: 360
Geregistreerd: 08-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 11:36

Dit is haar samen met haar moeder op de nrps keuring vorig jaar. (Moeder is niet van mij)

Afbeelding

Plannen zijn vooral lekker dressuurmatig aan de slag als ze oud genoeg is en er aan toe is om wat te doen. Moeders kant is springbloed maar daar ben ik zelf niet zo van dus we houden het lekker veilig. Eerst maar eens lekker uitgroeien en kijken wat haar maat wordt. Ben heel erg gevallen voor haar kleurtje haha :+

Oakley is echt een mega knappe om te zien ook! Haha lekker smerig :')

Nevaya Z1+1
Rolex L2+0
Shalvaya

salatiga1995

Berichten: 1940
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Re: Nakomelingen van Leuns Veld's Winston JR.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-20 12:18

Ah ik snap dat je voor haar kleurtje gevallen bent! Vind dat donkere met witte manen echt gaaf :))
Hoe groot is de moeder? Grappig om te zien dat ze een beetje een mix heeft van papa en mama qua hoofd <3

Haha dank je, ja die palomino’s worden echt snel smerig :')
Alhoewel m’n donkere vos er dus ook wel iets van kan.. Ze was dan net een kroketje hahaha

Afbeelding

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!

Sky_As

Berichten: 4694
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:23

salatiga1995 schreef:
Sky_As schreef:
Ik heb echt geen idee hoe groot Barrie nu is. Aankomende week ergens komt hij weer terug richting huis (staat nu nog in de zomerweide) Dus dan hoop ik dat ik hem even kan meten (ik heb echt geen idee, moeilijk inschatten als je de laatste jaren alleen maar paarden hebt gehad). Jouw palomino is echt zo knap! Heb je hem ook al eens een sprongetje los laten maken?


Oh fijn dat die weer naar huis komt! Staat hij dan ook dichterbij? Of was de zomerweide al niet zo ver?
Ik moet Oakley ook weer meten, laatste keer was afgelopen Januari, toen was ze 1,43 :+
Nou heb vorige week een keer een balkje op de grond gelegd, ze dacht dat ze dood ging als ze in de buurt ervan zou komen :') denk niet dat er een groot springtalent in zit maar uiteindelijk ging ze er wel overheen (met de paar keer erbovenop staan en bijna haar nek breken :+)


Dan staat hij weer dicht bij huis ja, op ongeveer 1,5 km van mijn huis :-), dus dat is fijn!
De zomerweide was dik 3 kwartier rijden, dus ben wel iedere maand 1 of 2 keer geweest, maar dat is toch anders dan bijna dagelijks kunnen.

Geen springtalentje dus...ahaha :Y)

https://www.mbcfotografie.nl
Memory by Cindy, paardenfotografie, dierenfotografie, portret- en zwangerschapsfotografie
Volg op Instagram Barrie_de_pony
https://www.instagram.com/barrie_de_pony/?hl=nl

Sky_As

Berichten: 4694
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:24

Nevaya schreef:
Wat leuk om dit topic ineens tegen te komen!

Ook ik heb een nakomeling van Leuns Veld's Winston JR.

Ze is inmiddels 1,5 en groeit nog steeds goed, ben benieuwd hoe groot ze uiteindelijk wordt aangezien haar moeder een paard is en flinke nakomelingen geeft.

Mijn guppie, echt een super lieve dame met een rustig karakter. Staat lekker op een privé opfok te genieten. Maakt zichzelf wel lekker smerig.. maar dat hoort er wel een beetje bij :+

[ [url=m/kjiXNJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kc5zvX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuk hoor, weer een Palomino (daar hadden de fokkers van Barrie ook op gehoopt...haha)
hoe groot is ze nu ongeveer?

https://www.mbcfotografie.nl
Memory by Cindy, paardenfotografie, dierenfotografie, portret- en zwangerschapsfotografie
Volg op Instagram Barrie_de_pony
https://www.instagram.com/barrie_de_pony/?hl=nl

salatiga1995

Berichten: 1940
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-20 12:42

Sky_As schreef:
salatiga1995 schreef:

Oh fijn dat die weer naar huis komt! Staat hij dan ook dichterbij? Of was de zomerweide al niet zo ver?
Ik moet Oakley ook weer meten, laatste keer was afgelopen Januari, toen was ze 1,43 :+
Nou heb vorige week een keer een balkje op de grond gelegd, ze dacht dat ze dood ging als ze in de buurt ervan zou komen :') denk niet dat er een groot springtalent in zit maar uiteindelijk ging ze er wel overheen (met de paar keer erbovenop staan en bijna haar nek breken :+)


Dan staat hij weer dicht bij huis ja, op ongeveer 1,5 km van mijn huis :-), dus dat is fijn!
De zomerweide was dik 3 kwartier rijden, dus ben wel iedere maand 1 of 2 keer geweest, maar dat is toch anders dan bijna dagelijks kunnen.

Geen springtalentje dus...ahaha :Y)


Oh heerlijk! Dan kan je lekker vaak langs! De mijne staan allemaal op minimaal een uur rijden helaas.. Behalve Oakley en Bel die hier thuis staan.
Haha nee ik denk niet dat het een springpony wordt, maar ach we kunnen het altijd nog eens proberen :+
Was Barrie nu wel meer springgefokt?

Volgens mij hoopt elke fokker wel op een palomino als je dekt met een palomino haha een kleurtje verkoopt toch makkelijker..

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Re: Nakomelingen van Leuns Veld's Winston JR.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 13:19

@salatiga1995: ze komt uit bruine merrie die we ook zelf gefokt hebben. Ze is al veulen best donker geweest, maar als jaarling kwam het blonde haar.
Inmiddels is onze Fallon vorige week verkocht.

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

salatiga1995

Berichten: 1940
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-20 02:30

rooslover schreef:
@salatiga1995: ze komt uit bruine merrie die we ook zelf gefokt hebben. Ze is al veulen best donker geweest, maar als jaarling kwam het blonde haar.
Inmiddels is onze Fallon vorige week verkocht.


Wat gaaf zo een zelfgefokt lijntje! Oh in dat geval kan mijn donkere vos dus ook nog licht worden.. Ben heel benieuwd haha! Is Fallon de 2,5 jarige van Winston Jr.?

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 08:51

salatiga1995 schreef:
rooslover schreef:
@salatiga1995: ze komt uit bruine merrie die we ook zelf gefokt hebben. Ze is al veulen best donker geweest, maar als jaarling kwam het blonde haar.
Inmiddels is onze Fallon vorige week verkocht.


Wat gaaf zo een zelfgefokt lijntje! Oh in dat geval kan mijn donkere vos dus ook nog licht worden.. Ben heel benieuwd haha! Is Fallon de 2,5 jarige van Winston Jr.?


Ja klopt Fallon was de 2,5 jarige merrie op de foto een stukje terug. Zeker leuk om heel lijntje zo te hebben. De laatste paar weken thuis stond ze vaak met haar moeder en oma buiten.

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 09:00

Even een foto nog opgezocht van haar als veulen

Afbeelding

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

salatiga1995

Berichten: 1940
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Re: Nakomelingen van Leuns Veld's Winston JR.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-20 21:18

Zo die is wel heel knap rooslover! Jammer dat je haar hebt verkocht, wou je haar niet houden?

Oakley gaat nog steeds goed, lekker druk 8)7

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!

suffie
Berichten: 5711
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 21:35

Wat een knapperds allemaal, wauw! Leuk om te zien, ben ook heel benieuwd wat Carlijn ervan gaat maken. Ze is uitgerekend voor eind april 2021. Carlijn is een 3 jarige Cassanova du Bois uit een rijpaard. Zelfgefokt en nu zo'n 1.63m.


Afbeelding

salatiga1995

Berichten: 1940
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-20 22:01

suffie schreef:
Wat een knapperds allemaal, wauw! Leuk om te zien, ben ook heel benieuwd wat Carlijn ervan gaat maken. Ze is uitgerekend voor eind april 2021. Carlijn is een 3 jarige Cassanova du Bois uit een rijpaard. Zelfgefokt en nu zo'n 1.63m.


[ [url=m/SwpNc6.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel benieuwd wat er uit deze combi komt! :D
Hoe doet ze het onder het zadel?

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!

suffie
Berichten: 5711
Geregistreerd: 06-04-06

Re: Nakomelingen van Leuns Veld's Winston JR.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 22:20

Heel goed! De knopjes t/m het L2 zitten erop en dat ging bijna vanzelf. Een heel fijn en werkwillig paard onder het zadel, lekker voorwaarts. Sinds een maand is ze met verlof, volgend jaar herfst pak ik haar weer op.

salatiga1995

Berichten: 1940
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-20 02:13

suffie schreef:
Heel goed! De knopjes t/m het L2 zitten erop en dat ging bijna vanzelf. Een heel fijn en werkwillig paard onder het zadel, lekker voorwaarts. Sinds een maand is ze met verlof, volgend jaar herfst pak ik haar weer op.


Wow dat gaat snel! Heerlijk zo’n dier! Daar zal je volgend jaar ook wel zo mee weg rijden dan :)

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 19:22

salatiga1995 schreef:
Zo die is wel heel knap rooslover! Jammer dat je haar hebt verkocht, wou je haar niet houden?


Ja ergens wel hoor, alleen met het aantal pony's wat wij hebben moet je soms ook lastige keuzes maken.

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

salatiga1995

Berichten: 1940
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-20 02:48

rooslover schreef:
salatiga1995 schreef:
Zo die is wel heel knap rooslover! Jammer dat je haar hebt verkocht, wou je haar niet houden?


Ja ergens wel hoor, alleen met het aantal pony's wat wij hebben moet je soms ook lastige keuzes maken.


Ach ja dan kan het niet anders.. Jammer!

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers