Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 18:19

A nouk ha nsen geloof ik. Proefgericht... ben benieuwd! Wel heel leuk "vroegah" kon je natuurlijk niks hebben van zussen want wat weten die er nu van. Nu is het steeds vaker: wil je even meekijken.

dressuur: Z2+3 Springen: L+2 Sgw: B+4 In loving memory
dressuur: LT+4 Springen: L+8 Sgw: L+1
dressuur: Z1+2 Springen: L+0 Sgw: B+2


Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 18:53

Das leuk Vibabu :) ik had dat ook met mijn broer vroeger! Nu steunen we elkaar in alles, is veel leuker, wou dat het altijd zo had geweest!

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:25

Die is heel leuk , ik heb ook wel bij haar gereden , ze komt bij ons uit de regio ;)

Mijn broer zat vroeger veel in internaten omdat hij moeilijk opvoedbaar was.. als hij thuis was was er altijd ruzie tussen ons ... u zijn we gelukkig allebei ouder en een soort van wijzer hahaha nu gaat het heel goed gelukkig .

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 22:48

Toen ik nog een dressuurcarriere ambieerde heb ik wel eens contact gehad maar het was eigenlijk onmogelijk omdat ze gewoon te ver weg woonde :')

Moet jij niet dit weekend naar benningbroek Moniek?

Eerder luisterde m'n zus helemaal niet, want wat wist ik er nou van. Nu vraagt ze af en toe of ik ff kom helpen :D

dressuur: Z2+3 Springen: L+2 Sgw: B+4 In loving memory
dressuur: LT+4 Springen: L+8 Sgw: L+1
dressuur: Z1+2 Springen: L+0 Sgw: B+2

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 04:55

Ik heb niet meegereden met de selecties omdat hij geopereerd was .. ik rij de zomer weer mee met de selecties ..

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 08:47

Oef spannend Moniek!

Welke indoor cross ga je rijden Vibabu? Ik ga 3 maart naar stal Jacobs. (Net 3 dagen terug van reizen, moet lukken :p )

Gerrits Fabrio RW (Krack C x Gribaldi) : B+10 |PR: 197| L1+11 |PR: 210| L2+10 |PR:197| M1+13 |PR:206,5| M2+10 |PR:197,5| Z1+12 |PR:233.5| Z2+10 |PR:220| ZZL+1 |PR:213,5|
SGW: B+17 Springen: B*

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 08:45

Zaterdag waren we naar de finaledag van de Devoucoux competitie in Harmelen. Het losrijden ging heel fijn, de baan was wat spannend en daardoor miste we die lossigheid helaas.. stukje routine wat we missen in het proefjes rijden.
Hij was wel weer super braaf en uiteindelijk toch een mooie 13e plaats van de 32 finalisten ( aan de voorselecties deden ongeveer 200 mensen mee )met een gemiddelde van 68,83% super tevreden.
Nu gaan we lekker doortrainen voor ons Z debuut


Afbeelding

Afbeelding

R_emkee

Berichten: 3454
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:06

Wow super moniek !

He he ik heb eindelijk weer kunnen rijden gister.. zijn tong is weer goed en de bak was eindelijk niet meer te hard of te nat ;) 4 weken geledeb ofzo en hij loopt zo braaf weer weg ! :) niks aan de hand geen gekkigheid niks topper !

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 13:19

Wat fijn Remke , en wat een topper heb je dat hij zo braaf was +:)+

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 08:32

Super gedaan Moniek! Zijn mooie foto's!! :)

Blij dat hij zo flink is Remke! [***] is ook zo, die kan heel lang stilstaan en kan je ook zo mee wegrijden (op eigen terrein toch)!

Zaterdag wedstrijd, zou het er nu echt van komen? :+ vorige training liep hij iig zotjes :wow:
Er zit 1 redelijk moeilijke oefening in waar hij nog niet goed mee weg is, dat is slangevolte 4 bogen in galop, eerste bocht door in contra, dan bij X wisselen van contra naar contra! Dat snapt hij nog niet echt! Maar zijn wissels op zich zijn echt wel aan het verbeteren, daar ben ik alleszins al heel blij mee :)

Paar weken geleden besloten met mn trainster dat we eens stilaan gaan uitkijken naar een S&T.. Also ZOTJES :')

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 09:52

Qleke, spannend .. ja die contra naar contra is dat een wissel ? Ik dacht eenvoudige ? Of is dat weer een nieuwe proef .. ik moet volgende maand 29 en 30 .
Ik had ook S&T bij Huds maar toch de Micklem er weer in gedaan loopt hij toch fijner op .
Heel veel succes zaterdag laat je even weten hoe het is gegaan ?

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 13:46

Ja is een vliegende wissel! Echt niet simpel! Hij doet super wissels van goeie naar contra op de rechte lijn, maar dit is nog net iets te moeilijk voor hem, niet lichamelijk maar psychisch snapt hij het nog niet!
Ik rij momenteel nr 27, deze zomer volgt nog 28 en naar einde toe wordt het proef 29! :)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 17:44

Ohjee ... dat is lastig dan , maar opeens valt het kwartje ;)
Maar wat raar dat die proeven zo anders lopen qua tijdsbestek dan hier ..

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:19

Ja vreemd inderdaad! Ze veranderen wel elk jaar hoor! Al weet ik niet meer welke ik vorig jaar reed..

R_emkee

Berichten: 3454
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:21

Zooo haha hier even vanuit ons nieuwe huisje internet doet het al :D Super chill.
Keuken is nu ook klaar en de vloer word morgen verder gedaan :D Zo blij met ons paleisje.

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 19:30

Super gezellig Remke!! Ben blij voor je :)

Zealouske ging super vandaag! Wat een beest <3

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 07:52

Heerlijk remke , snel foto’s plaatsen hoor ;)

Heerlijk hè Q wat kun je dan genieten hè :)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 08:47

Wat een mooie foto's Moniek! En ik vind het knap is zo'n deelnemersveld. Mag je best wel trots op zijn!

Die "indoorcross" is in middenbeemster. In de buitenbak haha.

Die slangevolte is echt een drama! Wie die ooit verzonnen heeft....? In de z1 is het een eenvoudige inderdaad en in de z2 is het een vliegende. Die van mij (niet vos) snapte er echt niks van en kon de rest van de proef helemaal van dichtslaan. Komt gewoon in de knoop met zijn benen :')

Wat grappig dat jullie kunnen stilzetten en zo wegrijden. Vos is eigenlijk altijd al heel druk en als je die stil zet wordt ze gewoon boos :') bokken zal ze niet zo snel doen maar liever als een kip zonder kop rondlopen en luchtsprongen maken. Ik heb zondag kampioenschappen springen. Trainen ging niet fijn gister, ze was echt veel te heet.

dressuur: Z2+3 Springen: L+2 Sgw: B+4 In loving memory
dressuur: LT+4 Springen: L+8 Sgw: L+1
dressuur: Z1+2 Springen: L+0 Sgw: B+2

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:25

Wat raar bij mij is het een eenvoudige wissel ... het is niet heel goed te zien maar bij 14 begint de slangevolte en bij 15 de eenvoudige wissel van contra naar contra ...

Afbeelding

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:42

Niet zon leuke week achter de rug |( afgelopen maandag de knoop doorgehakt om onze grote Zwitser Wouter een beter huis te geven , Wouter is 1,5 en we hadden hem vanaf 8 wk oud . Het is zon energieke hond die heel veel uitlaat tijd nodig heeft en wij hem gewoon niet konden geven .. bij mij kon hij los lopen maar bij mn vriend niet en bij mn moeder kwam hij helemaal niet mee uit .. gewoonweg omdat hij zo onwijs enthousiast is en dan ook nog 50 kg :') en mn moeder artrose heeft in haar handen. We hebben er alles aan gedaan om hem te houden maar ik voelde gewoon dat we hem te kort deden , en ik wil niet wat je helaas vaker ziet bij honden dat ze gefrustreerd raken omdat ze hun ei niet kwijt kunnen..
We zaten in de groep van eigenaren van grote Zwitsers op FB en ik had daar een oproep geplaatst.. gelijk 4 mensen die hem heel graag wilden hebben . Woensdag zijn we naar de eerste die ons contacten gegaan in Oostvorne ( onder Rotterdam ) een reis van 1 uur en 45 min ... maar WAUW wat een huis en wat een ruimte eromheen . We haalden Wouter uit de auto en hun honden ( 1 vrouwtje grote Zwitser en een oud klein boomertje ) erbij gelaten hun grote Zwitser vond Wouter erg spannend omdat het zon kanon is maar na 1,5 uur was ze aan hem gewend en ging het top samen .. we hebben hem daar gelaten echt een hemel op aarde voor hem . Ze wonen vlakbij bos en strand en zij gaat met hem op cursus om een band op te bouwen .. echt het is super verdrietig maar ook weer zo fijn dat hij nu een fantastisch leven tegemoet gaat bij super lieve mensen en zn eigen meisje <3
Smorgens heb ik onze kat nog naar de DA gebracht met spoed .. zn buikje was zo hard bleek zn plasbuis helemaal verstopt te zitten |( ze hebben hem gekatheteriseerd en alles loopt weer .. hij heeft wel nog een blaasontsteking maar hij mocht vandaag weer naar huis gelukkig _/-\o_
Daarnaast ben ik gisteren ook nog ziek geworden ... Pff ik hoop dat het volgende week allemaal weer in rustiger vaarwater komt :(:)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 21:26

Ah gos :( dat is wel een sneu verhaal!

Klopt hoor moniek. Innde z1 is her een eenvoudige en in de z2 dezelfde slangevolte maar dan vliegend.

dressuur: Z2+3 Springen: L+2 Sgw: B+4 In loving memory
dressuur: LT+4 Springen: L+8 Sgw: L+1
dressuur: Z1+2 Springen: L+0 Sgw: B+2

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 00:17

Nee dit is de Z2 ;) proef 30 geloof ik

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 09:17

Die van mij vloog ook in de knoop bij die oefening Vibabu en idd stress tot einde van de proef :))
Vorig jaar had ik ook de enkelvoudige wissel in de Z2 proef! Gelukkig maar, toen had dit me zeker niet gelukt!

Das idd een emotionele vermoeiende week geweest voor je Moniek :( hoop dat het snel keert :(:)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 22:52

Hoe is het nu met je Moniek?

Vandaag regio gereden met vos. 1e rondje foutloos en barrage foutloos, 2e rondje een balk door mijn schuld. Baal er nog van. Ik zag 1 afstand gewoon niet dus ze moest mij maar een keer redden :o klik ik vervolgens om iets meer gas op hindernis b te krijgen. Tok... er af. :( iets met van de regen in de drup helpen haha.

dressuur: Z2+3 Springen: L+2 Sgw: B+4 In loving memory
dressuur: LT+4 Springen: L+8 Sgw: L+1
dressuur: Z1+2 Springen: L+0 Sgw: B+2

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 08:48

Het gaat allemaal gelukkig weer een stuk beter , bedankt Vibabu .

Wat zonde van de regio .. hopelijk heb je er evengoed een fijn gevoel aan overgehouden .

Gisteren eindelijk door waarom Hudson steeds in het appuyement naar rechts in galop aan sprong .. het was maar minimaal maar hij kwam dan toch in die rechterschouder en sprong dan aan en ging dan horizontaal opzij :') nu had ik gisteren maar 20 min gereden ivm dat het de 4e dag rijden zou zijn maar wilde het toch even meepakken om te kijken wat nou de oplossing moest zijn.
De eerste 2 x hup in galop , even een zweepje erbij een tikje tegen zn rechterschouder ... en hij deed het *\o/* nog 3 x meegenomen om te kijken of het geen toeval was ... maar hij deed het , yes !! Blij dat ik weet waardoor het kwam , en ook gelijk resultaat zag dat ik hem iets uit die rechterschouder haalde .


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers