Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:12

Dat is positief en negatief tegelijk Q :) heel veel succes en sterkte en fijn dat je nu in ieder geval kan aftellen.

Hier weinig bijzonders behalve dan dat alle 3 de paarden on route zijn :) Van de week ging ik mn moeder helpen met Bur (paard die zn kootbeen gescheurd had, volgens mij heb ik dat wel eens verteld) was wel leuk. Mn moeder vond het op dat moment minder leuk geloof ik maar was achteraf wel blij, ze waren wel vooruit gegaan :)
Vosje mag zaterdag en zondag springen, we gaan ons L debuut maken. Spannend maar ik wil het niet spannend vinden maar gewoon leuk aangezien ik anders allemaal doemscenario's ga bedenken terwijl we het makkelijk kunnen.
De jongste telg mag 2 x 2 rondjes B lopen. Die was gister met les een beetje tam dus die krijgt maar een paar dagen vrij.
En dan ben ik ook heel hard aan het aftellen. Volgende week rond deze tijd zit ik lekker met een cocktail in mijn hand naar het blauwe zeewater van Bonaire te staren!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 09:31

Ah das leuk Vibabu! Succes met je debuut, idd gewoon plezier hebben ;)
Ik ben wel een beeeetje jaloers op je vakantie := jij met een cocktail in de hand en ik met een baxter in de arm :')

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:35

Gaaf Viba succes van het weekend,
Beetje jaloers ben ik ook wel hoor .. hele fijne vakantie alvast.

Wij zijn nu op de terugweg vanuit Disneyland Parijs.. 3 dagen daar geweest , wat is dat toch een magisch iets daar zo mooi allemaal.

Jiro is voor me verzorgd de afgelopen dagen en wordt vandaaf nog gereden.. ga ik morgen even borstelen en mag hij vrijdag weer aan het werk en dan zaterdag les .

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 21:52

ohhh Disney!! daar wil ik ook nog eens heen.

Hoe is het rijden vandaag gegaan Moniek?

Ik heb ook echt zoveel zin om even weg te gaan. Ben echt ontzettend toe aan vrij en vakantie :)
Het is dan geen Krack C maar stiekem ben ik toch wel blij met mn gup, paar weken terug een clinics gereden en aangezien ik die meneer verder niet ken wil ik de filmpjes niet openbaar zetten maar als jullie benieuwd zijn of misschien tips of trucs hebben wil ik ze best via pb sturen.

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 22:50

Leuk Moniek!

Oh ik wil het wel zien Vibabu, heb toch tijd genoeg tegenwoordig :D

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 22:55

Vibabu, het ging goed .. alleen linksom blijft wat moeilijk , hij wil heel graag met zn kont naar binnen lopen .. en als ik hem dan tegen het einde recht heb dan slaat hij met zn achterijzers tegen zn voorijzers.. questie van kracht en vlugheid denk ik ..

Ik ben ook wel benieuwd naar de video ;) maakt toch niet uit dat het geen Krack is , die heb ik ook niet meer :D

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 10:38


moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 14:21

Viba , hoe oud is deze ? Wat een lekker beest zeg .. beetje wiebelig nog maar dat komt wel goed .

Vanmorgen les gereden met Jiro, hij ging gewoon bokken hahaha .. even foei gezegd natuurlijk maar ben wel blij met de energie hahaha.
Hij liep ook vandaag opeens de contragalop links.. blij dat hij sterker word :D

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 15:23

Deze is 5 (van 2013). Vorig jaar gekocht en zelf zadelmak gemaakt. Durfde eerder geen foto van haar neer te zetten omdat ze zo ontzettend mager was. Zo gekocht. Ook een van de redenen om haar tijd te geven met werken :) Ze is gewoon een slungel al is het echt al 100% verbeterd. Zoals Q ook stuurde is dat ze er nu wel aan toe is om meer te gaan doen. Maar dat vind ik dan weer lastig omdat ik wat blijf hangen op dit en even wat schopjes nodig heb om verder te gaan.

Bokken is inderdaad niet netjes maar wel een teken dat ze goed in hun vel zitten ;)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 21:53

Viba , ik snap het wel .. ik heb dat zelf ook een tijd gehad met een eerder paard dat " oh maar hij is nog zo jong , en oh maar hij doet toch zn best "
Merk dat ik nu ik bij Linda les ik toch echt meer aan het rijden ben en minder aan het " miepen " omdat zij heel goed rekening houd met zn leeftijd en ik niet bang hoef te zijn dat ik teveel met hem doe.

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 23:29

Ja precies dat! Wel fijn dat je goede hulp er bij hebt. Ik merk dat ik het wel fijn vind om af en toe ergens anders te rijden, dan hoor je net weer even wat anders.

Filmpje van vanavond. Vos dr L debuut. 1e rondje was B en die liep ze foutloos en een 2e prijs.

https://youtu.be/XyKn4yFIFqo

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 16:27

Zo! nu wel foutloos en 2 1e prijzen mee naar huis mogen nemen. Vosje is L+4 springen :D

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 17:51

Jeetje wat trekt die eraan zeg Viba .. gaaf om te zien maar wel handen vol denk ik ...
Gefeliciteerd met je prijzen +:)+

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 18:03

Ze wordt niet heel sterk... Ze begint alleen heel erg te stuiteren als je dr tegenhoudt :') en dat is best lastig uit te zitten soms. Het voordeel is wel dat ze eigenlijk wel altijd naar voren te rijden is en daardoor best makkelijk te rijden is. En ze springt altijd...
Vandaag was ze een stuk rustiger. Hoorde van stalpersoneel dat jut en jul uitgebreid lagen te slapen vanmorgen :D

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 18:41

Proficiat Vibabu!! +:)+

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:06


moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 14:09

Echt super stoer , ik bedoelde met " trekt eraan " dat ze goed naar voren is ;) mooi om te zien dat ze er zo'n lol in heeft .

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 23:08

Afbeelding

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 09:27

Schattig Remke!! <3

Prettige feestdagen iedereen :) geniet ervan!

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 12:02

Fijne feestdagen allemaal {:) <|-

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 12:05

Prettige dagen meiden! {:)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 11:46

Vanmorgen zijn Jiro en ik samen langs de weg wezen uitstappen .. vond mezelf en hem natuurlijk ook zooo dapper hahahaha.
Afbeelding

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 11:53

Leuk Moniek!! Wat leuk dat hij zo goed meevalt he qua karakter ook! Buiten wat jonge paarden gedoe klinkt het toch alsof hij een eerlijk hart heeft :)

Ik heb voor kerst een equi agenda gekregen!! Echt een leuk ding met super goeie tips in! Doet je echt dieper nadenken over met wat je bezig bent.. alleen k*t dat ik hem nog wat maanden moet laten liggen :')
Was gisteren zooo jaloers op iedereen die een foto postte dat ze gereden hadden in het zonnetje op kerstdag.. dat gaf mij elk jaar zo’n gelukzalig gevoel...

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 12:20

Qleke, Ja qua karakter is het echt een topper .. soms liever lui dan moe hahaha maar hij wordt sterker en krijgt met rijden zelfs wat praatjes ;)

Oh gaaf zo'n agenda, hoe gaat het met je eigen revalidatie ?

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 13:51

Zit nu in de 2 weken voet-omhoog-leggen fase, dus vreselijk saai.. mijn maag heeft ook 3 dagen slecht gewerkt door de medicatie die ik genomen had. Zeer lastig op zo’n dagen dat je veel “moet” eten! Vandaag lijkt het wel beter te zijn daarmee.
Normaal gezien kan ik binnen een 7tal weken terug rustig opstarten met werken, auto- en paardrijden.. ga dan wel eerst wat longe werk doen denk ik om hem terug wat in vorm te krijgen. Hoe zouden jullie dat plannen? Zouden 2 weken longe voldoende zijn en daarna combineren met licht werk onder het zadel? Tis nu ook niet dat ie een jaar heeft stilgestaan he, het zou dan zo’n 5 maanden geleden zijn dat hij gereden heeft. Vind het moeilijk in te schatten :=