[PG]Dochter van Olympia (V. Orlando) x El Asir, geb. 2012

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VanHuisUit

Berichten: 6679
Geregistreerd: 06-01-08

[PG]Dochter van Olympia (V. Orlando) x El Asir, geb. 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-15 21:02

Mijn merrie Olympia, alias Ollie, heeft twee veulentjes gehad, een in 2011 (Hercules) en een in 2012. Die van 2012 was een merrie.
Het merrietje schijnt na het spenen in 2012 te zijn verkocht maar naar wie, geen idee. Ik heb het merrieveulentje niet zelf gefokt, ik heb Ollie in december 2012 gekocht, toen was ze dus al van het veulen af.

Ollie is een erg fijne merrie die het goed doet in de sport (endurance). Ik zou het erg leuk vinden te weten waar haar merrieveulentje terecht is gekomen en of die het dus ook in de sport goed gaat doen. Ook voor later voor eventuele predicaten voor Ollie.

Ollie in actie...
Afbeelding

Dus mocht je meer info weten, heel graag.

VanHuisUit

Berichten: 6679
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-15 09:39

Nog als aanvulling. De dochter is in regio Ommen geboren. Misschien staat ze daar nog in de omgeving?

Donna93

Berichten: 375
Geregistreerd: 20-07-10
Woonplaats: Creuse, France

Re: [PG]Dochter van Olympia (V. Orlando) x El Asir, geb. 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 10:09

Ik volg mee. Ik ben ook benieuwd naar haar dochter. Kon het NRPS je niet meer vertellen? Heb je nog contact gehad met de fokker van dat veulen? Anders kan ik misschien zijn contactgegevens wel opzoeken.

VanHuisUit

Berichten: 6679
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-15 10:44

Ik heb zijn contact gegevens niet meer. Als jij die nog hebt en ze per pb mailt, kan ik contact met hem opnemen.

Haar zoon Hero is bij een prima sport-adres terecht gekomen (ik heb hem verkocht, geen tijd voor hem, helaas) dus ik verwacht eigenlijk dat die tzt aardig gaat presteren. Stel dat we nog een keer willen gaan fokken met Ollie/Olympia zijn het gezamenljk leuke gegevens voor eventuele predicaten.

Donna93

Berichten: 375
Geregistreerd: 20-07-10
Woonplaats: Creuse, France

Re: [PG]Dochter van Olympia (V. Orlando) x El Asir, geb. 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 13:45

Ja inderdaad ! Dat zou leuk zijn! Ik moet dan even mijn mail van een heel tijd terug doorzoeken, maar als het goed is heb ik zijn gegevens nog ergens. Ga er vanavond mee aan de slag.

Donna93

Berichten: 375
Geregistreerd: 20-07-10
Woonplaats: Creuse, France

Re: [PG]Dochter van Olympia (V. Orlando) x El Asir, geb. 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 10:47

In 2012 is ze dus geboren. Dan heb ik het veulen toen gezien. Er is een grote kans dat de fokker haar nog heeft, want ik dacht dat hij zei dat hij haar voorlopig aanhoudt voor de opfok. Ik heb zijn gegevens nog niet gevonden.. Stond er op het papier van Hero geen gegevens van de fokker ?