Nakomelingen van Santano

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Amyy_
Berichten: 668
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 23:37

Leuk om wat meer te weten te komen over andere nakomelingen van mijn paard *\o/*

Ook ik heb een nakomeling van Santano. Heerlijk lief en aanhankelijk paard, met een lichte gebruiksaanwijzing := (vader Santano, vader van moeder Jazz)

Lijkt mij ook leuk om weer wat leven in dit topic te blazen! :Y)

Voornamelijk lees ik over paarden die werkwillig zijn. Zijn er ook nakomelingen die niet zo werkwillig zijn als het gaat om dressuurwerk? De mijne maak ik namelijk echt niet blij met 4x per week dressuurmatig trainen haha. Zelf heb ik ook totaal geen wedstrijdambitie en doen wij voornamelijk gewoon wat wij beide leuk vinden. :)

Op het moment zit Conner in de lappenmand, maar zodra hij weer hersteld is, wil ik hem weer gaan oppakken. Weer dressuurmatig wat trainen, maar ook een sprongetje maken en vrijheidsdressuur. De afwisseling vindt hij erg leuk!

Morgen zal ik kijken of ik nog wat foto's kan vinden op mijn telefoon :Z

If you see someone without a smile, give 'em yours


lisette59
Berichten: 20
Geregistreerd: 08-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 17:10

Mijn paard vindt springen en buiten rijden ook ontzettend leuk. Hij kan ook best goed springen, mits hij niet bang is voor de hindernis. Beetje een held op sokken :D


Afbeelding


Nu alleen al even niet kunnen springen. Hopelijk over een tijdje weer

Amyy_
Berichten: 668
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 20:24

Zo, wat maakt jouw paard een sprong zeg! :wow: Heb je nog een duidelijkere foto? Ben benieuwd naar zijn kleur en hoofdje :o

If you see someone without a smile, give 'em yours


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers