Nakomelingen van Santano

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DeluxePB
Berichten: 16
Geregistreerd: 07-05-14

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 00:21


Niekje51

Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:01

Hoi en welkom :evaw: Leuk, nog meer Santano's!
Gaat deze voor de verkoop of is het je eigen paard voor de toekomst?

DeluxePB schreef:
Kunnen jullie me helpen met me te vertellen hoeveel deze nakomelingen ongeveer waard zijn?
Zou dat graag weten :)

In deze markt.. Wat de gek er voor geeft ;) Niet heel bekend bloed helaas, maar wel kwaliteit. Succes!

DexterM
Berichten: 140
Geregistreerd: 01-03-13

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:11

Leuk allemaal Santano's bij elkaar!
Ik meld me ook graag met 1 van mijn 2 Santano's! Hij is alleen wel te koop, maar misschien is hij er met de Santano ontmoeting nog wel. Voor info:
http://www.bokt.nl/markt/ad/237764/prac ... m-met-film
Anders misschien met mijn merrie? Santano x Amethist. 4jr, nog heeeeel groen en schrikkerig, maar we hebben nog even tijd om te trainen....

Niekje51

Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 12:38

@DexterM, welkom! Vertelvertel over je paarden, wie wat waar en hoe ;) Ook leuk dat je erbij bent op de Santanodag. Datum stond hier al in t topic, tis zondag 20 juli geworden. Zou je me de antwoorden op de vragen in de post dat we naar Santano nog ff kunnen mailen? Dan voeg ik je toe!

kasanova
Berichten: 151
Geregistreerd: 22-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:42

Hallo allemaal,

ik heb helaas geen nakomeling van Santano, maar ben laatst benaderd om foto's te maken van de dag dat jullie bijelkaar komen en Santano er ook is. Helaas heb ik hier verder niets meer van gehoord.

Nu probeer ik het op deze manier:

Hebben jullie nog een fotograaf nodig voor 20 juli??

Groetjes Stephanie

lveldhoen

Berichten: 70
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:54

kasanova schreef:
Hallo allemaal,

ik heb helaas geen nakomeling van Santano, maar ben laatst benaderd om foto's te maken van de dag dat jullie bijelkaar komen en Santano er ook is. Helaas heb ik hier verder niets meer van gehoord.

Nu probeer ik het op deze manier:

Hebben jullie nog een fotograaf nodig voor 20 juli??

Groetjes Stephanie


Hallo Stephanie,
Ik reageer vandaag of morgen!
Mijn excuses!
Linde

C_Spirit

Berichten: 1828
Geregistreerd: 01-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 19:06

Niekje51 schreef:
Deelnemers Santano Dag schreef:
1. Niekje51
2. biancaroze
3. xxjamiexx
4. lveldhoen
5. Saskia79
6. Justitia
7. Emmelie8
8.C_Spirit


@Linde, dat zou op zich wel een logische verklaring zijn haha :D


Heb mezelf erbijgezet, ik heb een 5 jarige Santano x Krack c merrie, loopt nu op ongeveer B niveau nog best heel erg groen, weinig van huis geweest, maar hebbe nog f op de trainen!

Niekje51

Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Gelderland

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 12:58

@C_Spirit, welkom! Ik heb je op de lijst erbij gezet.

Inmiddels hebben we nu 10 paarden in totaal waarvan er 9 meedoen met de training en eentje nog niet onder het zadel is. Bij deze is aanmelden nog wel mogelijk en is iedereen van harte welkom, maar deelname aan de training alleen nog via de reservelijst.

lveldhoen

Berichten: 70
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 07:19

C_Spirit schreef:
Niekje51 schreef:

Heb mezelf erbijgezet, ik heb een 5 jarige Santano x Krack c merrie, loopt nu op ongeveer B niveau nog best heel erg groen, weinig van huis geweest, maar hebbe nog f op de trainen!


Hoi C_Spirit, wij hebben dan een soortgelijk paard ;)
Die van mij is ook nog erg groen, gaan kijken hoe ze het doen die dag! :)

Leuk dat je ook meegaat!
Groetjes,
Linde

C_Spirit

Berichten: 1828
Geregistreerd: 01-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 11:50

Haha leuk! (Hoop ik :') )

Niekje51

Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 15:57


Salida
Berichten: 30
Geregistreerd: 30-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:01

Hallo Allemaal, voor een vriendin ben ik op zoek naar Bon Jovi. Santano X Hitchcock. 2006.
Zij heeft dit paard zelf gefokt en is hem uit het oog verloren.
Mocht iemand weten waar hij staat, zouden we dat graag willen weten.
Alvast bedankt.

Niekje51

Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Gelderland

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 16:14

Hoi! Hij staat in het nakomeling overzicht dat Resim bijhoudt van alle Santano nakomelingen. Hij staat op dit moment met eigenaar J. Driessen wat ik kan zien, maar meer weet ik ook niet. Zou je eens met hen moeten mailen voor meer info over de huidige eigenaar.

Salida
Berichten: 30
Geregistreerd: 30-06-08

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:21

Hoi Niekje51, bedankt voor je reactie!
Het klopt dat Bon Jovi op hun naam staat.Deze mensen hebben hem toen verkocht aan Dhr. Wim van Beuken uit Well.Voor zover ik het goed begrepen heb is deze man kort daarna overleden en heeft een zoon de paarden verkocht.Nu is mijn vriendin hem dus uit het oog verloren, de nieuwe eigenaren hebben hem nog niet over laten schrijven dus we zijn nu het spoor even bijster.
Ze zou graag weten hoe het met hem gaat.
Mocht je of iemand nog iets weten dan horen we het graag!!

Methodiek
Berichten: 1827
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Holland

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:59

Hoe is het eigenlijk met de rest van de Santano's :D ? We zijn nou toch alweer bijna een half jaartje verder na de meeting ! :D

saskia79

Berichten: 82
Geregistreerd: 14-10-06

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:51

hier alles goed!

gisteren de laatste punten in het M1 gereden

ga februari M2 starten

jabbie
Berichten: 466
Geregistreerd: 20-03-11

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:53

Zag het op Facebook saskia. Gefeliciteerd! Knap hoor.
mijne is weer x meegeweest op concours na zijn blessure..niet super maar weer op de goede weg

Niekje51

Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:49

Klinkt goed dames! Saskia in het M2 en Bianca ook weer op weg :) Hier ook stappen gemaakt, twee keer erop gezeten inmiddels! Is nog even bij deze twee keer gebleven want de bodem van de paddock is niet goed genoeg meer om te rijden en hij heeft teveel spanning nog bij de vereniging om daar in de bak verder te gaan. Vind ik zelf ook jammer maar het is niet anders helaas.

Hij gaat waarschijnlijk één deze dagen naar een andere stal, hij is niet op zijn plek op de huidige stal en heeft geen klik met de andere ruinen. Hij wil spelen, interactie en de andere niet. Dat zorgt voor vervelende situaties dus heb ik ervoor gekozen om een ander plekje voor hem te zoeken. En daar dan weer het rijden oppakken. Had eigenlijk al wat verder willen zijn maar het is niet anders. Alles komt altijd op zn pootjes terecht, dit zeker ook weer.

Methodiek
Berichten: 1827
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:22

@saskia79 Heb het inderdaad via facebook gevolgd super goed zeg !!!! Wanneer gaan jullie je debuut maken ?
@jabbie iig fijn dat het weer goed is en de wedstrijden komen vast ook wel weer goed !!
@Niekje51 Oeii dat is jammer maar vind het wel echt super goed dat je zijn welzijn voorop stelt, hoop dat de nieuwe stal hem beter bevalt. Wel super knap dat hij zo braaf is geweest bij de twee keren erop maar
je zag ook wel dat hij echt vertrouwen in jou heeft bij de meeting !! Ik ben echt benieuwd, wel even een foto of een filmpje plaatsen he als je er weer op heb gezeten !!
Ga je trouwens nog een keertje naar Santano om hem te maseren :) ? Was ik stiekem wel benieuwd naar !


Cantana en ik hebben ondertussen ook niet stil gezeten. De helft ziet vast het eea voorbij komen via
facebook. Cantana en ik zijn na de meeting ook nog een aantal keer op pad geweest met resultaat
waardoor de puntjes in het M2 nu op 12 staat. We gaan nu rustig aan doortrainen voor het Z. De
oefeningen zitten er al in maar omdat ik zelf geen 20x60 bak heb en de proeven toch nog even
een paar x wil oefenen gaan we denk pas in 2015 van start. Ondanks Cantana heel erg makkelijk
in de mond is, was ik toch erg nieuwsgierig naar de stang en trens. Ze heeft hem een aantal keren in
gehad waarbij ik wat laag en los heb gereden. Vorige week nam ik de stang en trens mee op les en dat
was de eerste keer dat ik haar daar dan ook mee oppakte... Nou mevrouw vond het prima !!
Heb er niets van gemerkt, ze was even fijn in de aanleuning als altijd, misschien toch zelfs een tikkeltje
fijner en leek ze er ook geen last van te hebben. Ik heb er ook nog een filmpje van, weet niet of jullie het leuk vinden om het te zien :o :D :

https://www.youtube.com/watch?v=skFPJcJSYnA

Verder gaan we dus gewoon lekker verder op trens en ben ik echt nog steeds helemaal verliefd op mijn santano merrie ! Santano nakomelingen rules !!! +:)+

lisette59
Berichten: 20
Geregistreerd: 08-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 08:00

Hoi!
Ik weet dat dit topic al even niet meer wordt 'gebruikt', maar ik had gister wedstrijd en toen hoorde ik dat er vorig jaar een santano dag is geweest! Ik heb zelf ook een santano x krack C en heb dus even dit topic opgezocht. Echt jammer dat ik er pas een jaar later achter kom de foto's en filmpjes die ik van jullie paarden kan zien zijn echt leuk! Cantana ziet er goed uit zeg, die van mij heet Cantano wij rijden M2, nu met 7 winst maar moeten nog even doortrainen voor we Z kunnen. Ik ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig of er ergens meer foto's van die dag te vinden zijn? Ik zou graag meer Santano nakomelingen op de foto zien☺️
Groetjes Lisette

Niekje51

Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Gelderland

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 19:31

Hoi Lisette, ik heb ook een Santano x Krack C en toevallig zit er nog eentje hier in het topic. Heb je een foto misschien? Ben nieuwsgierig :)

Zeg Santano dames, tis alweer een jaar geleden, zullen we weer eens wat ondernemen? Als iemand leuke plannen heeft, ik houd mij aanbevolen :D

lisette59
Berichten: 20
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 23:01

Ik moet even kijken hoe ik hier een foto kan plaatsen, ben niet zo bekend met bokt. Maar toen ik over deze Santano groep hoorde kon ik niet achter blijven;)

DSC_9829.JPG
Dit was vorig jaar in het weiland. Eerlijk gezegd heb ik nog geen recente actie foto's, veelal foto's van vorig jaar.

20150131_3473_c.jpg

10439569_4319456641217_1805638841_n

lisette59
Berichten: 20
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 23:02

Haha jammer ik zie al dat de foto's zo niet te zien zijn... Kan iemand mij vertellen hoe ik hier een foto kan plaatsen? (a)

lisette59
Berichten: 20
Geregistreerd: 08-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 23:10

Afbeelding
Deze foto is een jaar geleden, binnenkort worden er weer nieuwe actiefoto's gemaakt :)


Afbeelding
Dit is nog niet zo lang geleden

lisette59
Berichten: 20
Geregistreerd: 08-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 23:16

Afbeelding
En springen kan hij ook