nakomelingen Indoctro!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 22:32

Jeetje Dreamer, wat een pech hebben jullie gehad. Hopelijk gaat het nu snel weer beter.
Die eerste foto met de neckrope vind ik gaaf! Jullie zijn gezien de omstandigheden toch lekker bezig.

[center]Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen.


Binau

Berichten: 1621
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 21:35

Leuk om hier weer wat te lezen!

Jeetje, 1 jaar alweer Elan, wat vliegt de tijd toch! Wat vervelend dat je zelf geblesseerd bent, hopelijk verloopt de operatie voorspoedig.

Lekker met WE bezig Myca, leuk! Twister is inderdaad nog een jonge God om te zien! Zolang jullie maar plezier hebben samen!

Wat naar dat je zelf weer in de lappenmand zit Ketaki! Ook jammer van Universal! Maar wat fijn dat de manege hem zijn oude dag gunt en hem niet afdanken omdat hij de lessen niet meer in kan. Zo te horen krijgt hij goede zorg, dat hoor je vaak anders.

Jij hebt ook een hoop pech mee gemaakt dreamer! Hopelijk gaat het weer in een stijgende lijn met jullie! Ik vind ET toch zo’n leuk paard om te zien!

Bin is hoog drachtig en verwacht eind mei haar veulentje. Ze is behoorlijk rond.
Afbeelding

Geen idee of ik dit al geplaatst had, maar in november ben ik met haar naar de kliniek geweest omdat ze vaak niet helemaal lekker liep. Niet echt kreupel, maar ook niet helemaal jofel, voornamelijk op het harde. Vol goede moed gingen we heen, maar helaas een bijzonder slechte uitslag. Bin heeft hoefkatrolontsteking en flinke artrose in haar kniegewricht. Conclusie was dat ze nooit meer bereden kan worden. Op zo’n moment zakt de grond wel even onder je voeten weg. Inmiddels heb ik er wel vrede mee en genieten we samen van onze wandelingetjes, uitgebreide poetsbeurten en kijk ik enorm uit naar haar veulen die hopelijk over een paar jaar in de hoefsporen van zijn/haar moeder kan gaan treden.

Marijkeeee
Berichten: 6286
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 09:05

Dat is wel een enorme domper Evita!!! waarom heb je gekozen voor die hengst waar ze nu drachtig van is? Ga je nog een keer haar bij de hengst doen?

@Dreamer: Wat knap dat je weer met goede moed vooruit gaat! Prachtige foto's van jou en ET op het strand!
@Myca: super dat Twister nog zo fit en sterk is! op naar een mooi WE seizoen voor jullie!

Toch wel leuk weer wat leven in dit topic :)

@Elan: oeh! dat is een nare blessure van jezelf! heb je al enig zicht op hoe het herstel gaat?
@Ketaki: wat jammer dat hij niet meer fit is maar wel fijn dat hij mag genieten van zijn oude dag!

De paarden van mij doen het fijn! Gucci is afgelopen jaar november sport geworden :D inmiddels heeft ze al de punten voor het ZZ en dan wordt ze in mei pas 7 jaar. Ivonne het half zusje van Gucci wordt in mei 5 jaar en zit bijna op haar max punten in het L. Dan de grote indoctro heeft afgelopen weekend tijdens haar M1 debuut een winstpunt behaald :D Gucci en Ivonne heb ik even een wedstrijd stop mee, ik was wel even wedstrijd moe en het ging zo goed dus nu besloten even rustig aan en lekker doortrainen. Wat extra lesjes en klaar maken voor het outdoor seizoen.

Binau

Berichten: 1621
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 09:32

Dat prutser to be kun je wel van je onderschrift schrappen Marijke, je gaat lekker met je paarden zo te zien! Keep up the good work!

Ik heb voor deze hengst gekozen omdat ik denk dat hij de minpunten van mijn merrie kan compenseren. Daarnaast is het dekgeld een stuk gunstiger dan de gemiddelde kwpn-er. Dit is haar eerste veulen en zo kan ik meteen kijken hoe ze fokt zonder 1000+ aan dekgeld kwijt te zijn. En heb ik ook nog eens de garantie op een mooi kleurtje. Mocht het veulen wat klein uitvallen is dat voor mij ook geen probleem, ik ben zelf ook niet zo groot van stuk.

Het plan was wel om er ooit nog eens een veulentje mee te fokken, maar toen wist ik nog niet van deze blessure af. Tzt zal ik met de dierenarts overleggen wat een verstandige keuze is.

Marijkeeee
Berichten: 6286
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 11:28

Haha nou dat laat ik nog wel staan ;) soms voel ik mij nog wel een kluns als we bokkend en stuiterend door het parcours gaan :))

Dan is het een leuke keus! ik dacht ben wel nieuwsgierig waarom je die keus hebt gemaakt omdat de hengst een pony is. Maar voor jou maakt het niet uit als de nakomeling wat kleiner is. Vind het een goede ponyhengst!

Elan_GV
Berichten: 2024
Geregistreerd: 22-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 09:19

Jemig Drammer wat een pech, wel mooi dat ze nu op een ander pension staat. Lekker buiten is altijd goed, laat ze hier wel eens een dagje staan, maar niet vaak. Mijn oudje en haar benen doet dat niet veel goeds dan.

Ik heb tijden met een hoefkatrol paard gezeten, heeft me veel ellende en pijn veroorzaakt. Doe het nooit weer, hoefkatrol is einde verhaal hoe sneu ook, maar er is geen zicht op beter. In jou geval idd het veulentje natuurlijk laten komen, wel leuk dat je dan toch nog een nakomeling van haar hebt.

Mijn operatie heb ik eerder gehad. Toen met turnen gevallen, toen ging het snel beter, ik hoop (nu ik wat ouder ben) het ook voorspoedig zal gaan.
Volgende maand 2 afspraken staan en hopelijk snel de operatie plannen. Mag niet autorijden, maar ik hoop dat ik met loopgips een beetje kan fietsen, kan ik de kids gewoon zelf naar school brengen.

Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 09:27

Wat een hoop pech-gevallen zeg. Sterkte er mee!

Ik durf het bijna niet te zeggen, Twister en ik zijn al aardig op leeftijd en mankeren eigenlijk nooit iets.

Gister zijn we het paasweekend heerlijk begonnen met een mooie buitenrit.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier een tussen de oortjes impressie.

[center]Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen.

Anoniem

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 10:22

Die laatste foto is mooi!

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 15:44

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* oooh die laatste foto :(:) :(:)

Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 16:33

Twister met een vriendinnetje.
Ze kletst hem de oren van zijn kop.
Woest-charmant is’ie natuurlijk _O-

[center]Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen.

Elan_GV
Berichten: 2024
Geregistreerd: 22-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 09:05

Wow, echt mooie foto's! Woon je in die omgeving? Ik moet altijd een takke-end rijden zou ik zo'n buitenrit willen maken. Heel mooi.

Het paasweekend dacht ik ook leuk wat met de paarden, maar helaas velde de griep mijn kindjes dus ging even niet door.

Ze hebben wel lekker buiten gestaan en ik had laatst mijn ene al even gewassen en die staat er dus weer netjes bij, wat een rotwerkje om die klei van hier eruit te halen. Gelukkig heb ik weer water (ook warm) achter want de kraan was met de vorst gesprongen.

Mijn indoctro die verhaard echt nu MEGA. Ze heeft zonder deken gestaan dit jaar en scheelt wel, ze had vorig jaar een halsdeken op en de mannen waren echt weg, maar ze zijn nu weer mooi aangegroeid, dus zal haar als ik even tijd heb even flink onder handen nemen en dan staat zij ook weer netjes.

Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 09:20

Wij moeten zo’n drie kwartier met de trailer om bij het strand te komen. Ik vind de Schoorlse duinen erg mooi, daar kan je een paar routes van een aantal uur rijden (verdwalen kan ook). Als we niet zoveel tijd hebben kunnen we ook naar het Dijkgatbos, daar zijn we in 20 minuutjes ook leuk maar niet zo indrukwekkend.

Twister verhaart ook enorm, zijn hals is al in zomervacht, maar op zijn lijf komen er nog bossen haar vanaf.

[center]Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 11:22

[naam] is niet geschoren dus één grote haar dispenser :')

Anoniem

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 12:37


Elan_GV
Berichten: 2024
Geregistreerd: 22-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 00:31

Ik moet ook ong een uur rijden voor we bij het strand zijn. Schoorl is idd erg leuk, ben ik met vriendin wel eens geweest. Dijkgat ook, toen was dat best bizar. Wij hadden er die middag gereden en die avond heel gebied in de fik!

Mijn dame staat er weer netjes bij, manen gelijk, haren zijn weg. Beetje dik, maar geeft niks

Elan_GV
Berichten: 2024
Geregistreerd: 22-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 00:32


Anoniem

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 19:29

Wow ik was ontstipt denk ik :oo

Thanks voor de tip, ga even naar die kappen kijken :)

En Schoorl 1x geweest, vond de duinen echt prachtig daar!

Wij hebben vandaag weer gesprongen :D
[SPR-ITP] [naam] mag weer de hoogte in!

Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 20:07

Leuk dat jullie weer gesprongen hebben Dreamer.
Vindt je het niet fijner als je je beugelriemen een paar gaatjes korter doet?

[center]Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen.

Anoniem

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 08:52

Normaal wel, kwam ik halverwege ook achter maar dacht laat het maar even zo u, zo hoog was het niet :)

<3
Afbeelding

Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 13:13

Mooie foto weer Dreamer!
Is dat een echte tattoo?

[center]Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen.

Anoniem

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 14:09

Jazeker :D

Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 15:12

Imposant!

[center]Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 17:55

Anoniem schreef:
Jazeker :D

een sleeve toch :)



vind ik ook erg gaaf :j

Anoniem

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:19

[naam] gaat weer zo fijn door d'r lijf lopen! :D
Afbeelding

Anoniem

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:25



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers