Nakomelingen Mc Jonnas

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kim_1990

Berichten: 1542
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Re: Nakomelingen Mc Jonas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:25

Leuk al die nakomelingen hier!
Ik zit te twijfelen tussen mcjonnas of krem voor mijn friese merrie. Waarschijnlijk wordt het pas met een jaar of 2 dat ze gedekt wordt...maar ben al wel vast aan het rondkijken. Zoals ik zei, twijfel ik dus tussen mcjonnas en krem en heb ik nu stiekem een voorkeur voor krem. Volgens de hengstenhouder zou krem in haar ogen ook beter passen bij mijn merrie maar ik vind toch stiekem mcjonnas ook wel retegaaf eigenlijk en toch ook wel enigszinds passend haha

♥Zayira♥Garola Fuga❤️Apache❤️Tender Love Fuga RB❤️Royal Highness KB❤️Shetans Zubaidah❤️Pony❤️Olivio RB❤️


kim_1990

Berichten: 1542
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 23:34

littleroosie schreef:
Kimmm ik denk juist dat het karakter wel bij mc jonas vandaan komt. Ik heb Zazoe een tijdje gereden voor de verkoop en was zeker een plezierig paard om mee te werken en dat is ze bij de nieuwe/huidige eigenaar ook. Ik heb mac jonas zelf gezien bij meijer en die heeft echt niet zo'n fijn karakter. Ondertussen hoor ik het vaker dat een nakomeling van Mac Jonas niet makkelijk is onder t zadel wanneer ze aan het werk gaan.


Ooeeh bah, niet fijn om te horen en bevestigd voor mij toch stiekem wel om echt voor krem te gaan bij mijn merrie...dit heb ik wel eens eerder gehoord namelijk maar dacht toen ook dat het bij de merrie weg kwam...maar niet dus...jammer zeg...denk dat mijn keuze inmiddels wel 90% zeker is dan om voor krem te gaan ipv mcjonnas

Overigens denken de hengstenhouder en ik allebij dat krem mijn merrie redelijk mooi kan aanvullen ook...mooie hals, vlak beenwerk (wat voor mij belangrijk is ivm rugklachten) breedte van mijn merrie hopelijk mee, ietswat luxer van krem mee en beide een goed/uitmuntend karakter...

Dit is overigens mijn merrie:
Afbeelding

Afbeelding

♥Zayira♥Garola Fuga❤️Apache❤️Tender Love Fuga RB❤️Royal Highness KB❤️Shetans Zubaidah❤️Pony❤️Olivio RB❤️

kim_1990

Berichten: 1542
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 12:33

Kimmm_ schreef:
kim_1990 schreef:
Kimmm ik denk juist dat het karakter wel bij mc jonas vandaan komt. Ik heb Zazoe een tijdje gereden voor de verkoop en was zeker een plezierig paard om mee te werken en dat is ze bij de nieuwe/huidige eigenaar ook. Ik heb mac jonas zelf gezien bij meijer en die heeft echt niet zo'n fijn karakter. Ondertussen hoor ik het vaker dat een nakomeling van Mac Jonas niet makkelijk is onder t zadel wanneer ze aan het werk gaan.
——————————————————————
Ooeeh bah, niet fijn om te horen en bevestigd voor mij toch stiekem wel om echt voor krem te gaan bij mijn merrie...dit heb ik wel eens eerder gehoord namelijk maar dacht toen ook dat het bij de merrie weg kwam...maar niet dus...jammer zeg...denk dat mijn keuze inmiddels wel 90% zeker is dan om voor krem te gaan ipv mcjonnas

Overigens denken de hengstenhouder en ik allebij dat krem mijn merrie redelijk mooi kan aanvullen ook...mooie hals, vlak beenwerk (wat voor mij belangrijk is ivm rugklachten) breedte van mijn merrie hopelijk mee, ietswat luxer van krem mee en beide een goed/uitmuntend karakter...

Dit is overigens mijn merrie:
[ [url=m/88mqsv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/HrCTOP.jpg]Afbeelding[/url] ]


Nou dan is de keuze zo snel gemaakt toch.. :) Wil je fokken voor jezelf? Of kijken wat eruit komt en voor de verkoop?

Mooie merrie trouwens!


In eerste instantie gewoon voor mezelf :j

En thnx! Ben ook erg blij met haar :D

♥Zayira♥Garola Fuga❤️Apache❤️Tender Love Fuga RB❤️Royal Highness KB❤️Shetans Zubaidah❤️Pony❤️Olivio RB❤️


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fientj en 17 bezoekers