Nakomelingen Mc Jonnas

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 09:47

Ik heb er ook een :) Zensi VDNH (NRPS). Een bonte merrie van 2014 (Mc Jonnas x As We Wish).

Afbeelding

Afbeelding

Echt een superlief dier! Ik zit er nog niet op, wacht tot ze 4 is.


Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Re: Nakomelingen Mc Jonas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 10:17

Dat merk ik ook! Niet schrikachtig, nuchter, leergierig en mijn merrie is echt altijd vrolijk. Ze is overigens wel aan de kleine kant, nu 3,5 jaar en 1,58m. Ik vind dat niet erg, ik ben zelf ook niet groot en ik wist het toen ik haar kocht. Haar kont is nu ook ongeveer 3 cm hoger dan de voorkant dus ze groeit nog wel wat. Meer van jullie met wat kleinere nakomelingen?

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 07:56

Hallo allemaal!

Al even geen activiteit geweest op dit topic. Hoe gaat het nu met de MC Jonnas nakomelingen? Ik ben in juni naar de provinciale keuring in Oosterland geweest met mijn inmiddels 4 jarige Zensi VDNH (MC Jonnas x As We Wish M) en ze is opgenomen als stamboekmerrie met een mooie 2e premie. Op een paar puntjes na helaas geen 1e premie, maar ik ben tevreden. Het ging mij erom dat ze opgenomen werd in het stamboek en niet meer in NRPS register A stond :) 'Officieel' gemeten op 1.59m (dat ging echt heel erg slordig en niet heel professioneel vond ik zelf). Ze is in ieder geval paard en geen pony, maar ik denk dat als ze fatsoenlijk hadden gemeten ze ook de 1,60m wel had gehaald. Het was in ieder geval een leuke dag! Ze is nu goed zadelmak en gaan haar nu rustig trainen, al is ze nog wat jolig en ongeduldig :P


Afbeelding

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 11:55

Inderdaad weer wat leven in het topic, leuk! Zensi is inderdaad smokey black trouwens, moeder is bruinbont, opa moeders kant zwartbont en dan gecombineerd met MC Jonnas krijg je dit. Leuke aparte combinatie! Ze groeit misschien nog wel 1cm maar meer ook niet hoor.. en ik ben zelf ook maar 1,67m dus dat ziet er prima uit. Ik wil geen groot paard. Ik ben benieuwd naar alle foto’s!

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 17:17

Wat een knapperd! :) Ik houd altijd wel van kleurtjes die je wat minder vaak ziet. Zoiets als Zensi heb ik overigens nooit eerder gezien, wel bont maar niet met zo extreem veel wit. Is best een kunst om dat schoon te krijgen en houden.. het is nogal een varken, gek op modder en viezigheid. Hier nog wat foto's van Zensi, ook als veulen. Je kunt zien dat ze als veulen al niet zo groot was. Ze is het laatste jaar wel keihard gegroeid en ik ben heel blij dat ik gewacht heb met zadelmak maken totdat ze 4 was. Het was echt nog zo'n puppy met 3 jaar, zat geen vet of spier op. Dat is nu wel anders! Nu met doorrijden begint ze wel een beetje praatjes te krijgen.. :+ (ik zit er hier zelf niet op trouwens)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 17:51

Ik vind dat een verstandige beslissing hoor. Met 3 jaar zijn de groeischijven nog helemaal niet goed, met 3,5/4 jaar neem je veel minder risico. Kunnen ze ook mooi nog even groeien! Ik heb wel veel aan de hand gewerkt met haar en in januari dan begonnen met longeren met dubbele lijnen. Ze is daardoor ook mooi de breedte in gegaan, daardoor lijkt ze nu ook wat groter dan ze is.

Ik heb er zelf ook al op gereden, maar ik ben een beetje 'traag' met mijn correcties en hulpen dus daarom heb ik er ook al naast gelegen -O- het is best een pittige tante moet ik zeggen. Ze is zo lenig en snel.. daarom maar snel besloten om het doorrijden door iemand te laten doen die er veel ervaring mee heeft. Vroeger deed ik het ook veel, maar ik heb ook wat nare ervaringen achter de rug (ik had hiervoor een springpaard en ben 1 keer ongelukkig gevallen, allebei mijn benen gebroken, operatie, revalideren, nu 1 been met schroeven aan elkaar..) waardoor ik het risico nu even niet wil nemen om weer verkeerd te vallen en dat ik dan misschien nooit meer kan rijden. Dan zou je denken, waarom koop je dan weer een jong paard, maarja.. dat komt op je pad. Binnenkort ga ik er wel weer op als de hulpen wat meer bevestigd zijn! De rem en het gaspedaal zitten er wel op, het stuurwerk is nog niet 100% en ze kan nog een beetje schieterig zijn. Soms moet je ook gewoon toegeven dat je het niet allemaal zelf kan, dat geeft niks.

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Re: Nakomelingen Mc Jonas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 17:55

En zo hard kunnen ze dus groeien, er zit een jaartje tussen deze foto's :)

Afbeelding

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Re: Nakomelingen Mc Jonas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 18:06

Oh inderdaad ook veel wit! Gaaf! Wat een mooie veulens allemaal. Ik wil Zensi ook eigenlijk heel graag laten dekken volgend jaar, maar ik heb nog geen idee met welke hengst. Ik wilde eigenlijk weer een cremello maar ik denk niet dat er een hengstenhouder is die daarmee akkoord gaat, omdat er dan kans is dat er weer een cremello uitkomt.

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 15:56

Leuk! Hij is echt een toverbal qua kleur :) Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij wat ouder is. En hoe groot hij wordt!

Zensi is gewoon nóg stééds aan het groeien. We zijn haar nu aan het doorrijden en heel haar lichaam is weer aan het veranderen. En ik voer echt geen supplementen voor spiergroei of iets dergelijks. Ze is echt een spierbundel aan het worden! Deze foto zit ook een jaartje tussen, onderste foto is van vorige week.

Afbeelding

Er is bij mij het idee ontstaan om Zensi volgend jaar te laten dekken. Sowieso vanwege haar kleur, maar ze heeft ook gewoon interessante bloedlijnen (Krack C, Ferro, Samber..). Ze heeft verdunningsgen dus dat kan hele interessante kleurtjes geven :) Ik heb me alleen totaal nog niet verdiept in welke hengst. Er moet wel wat meer grootte en lengte in, uiteraard rustig en meewerkend karakter. Dus als iemand een goed idee heeft.. het is wel voor mezelf trouwens.

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 21:07

Zensi is nu 1,60m, dus voor mij echt een perfect maatje. Ik ben zelf ook niet zo groot met 1,67m dus dat ziet een prima uit. Ik hoef ook echt geen groot paard. Vanavond eindelijk eens een foto van dat ik erop zit, maar wij hebben alleen een buitenbak dus het was donker :) en ik lijk dik omdat ik een bodyprotector aan heb :D misschien van het weekend wat betere plaatjes, doordeweeks kan ik helaas alleen maar ‘s avonds.

Afbeelding


Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 11:04


Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 17:03

Ik heb vorige maand een fotoshoot gedaan met Zensi toen het nog mooi weer was en ik wil deze foto's toch even met jullie delen <3 Dan zie je toch dat het echt een grote meid aan het worden is!

Rijden gaat nu met ups en downs (voornamelijk ups hoor!), het ging echt weken goed maar nu heeft ze toch weer af en toe de kolder in haar kop. Ze sprint soms ineens weg en vorige week stond ze ook ineens weer overeind helaas. Echt bokken doet ze dan eigenlijk weer niet zo. Hopelijk was dat een eenmalige actie. Ze kan heel lui en loom zijn, maar met rijden is ze heel sensibel! Als je haar een klein corrigerend tikje op de schouder geef met een zweepje wordt ze héél erg boos. Echt een merrie.. Ik hoor wel van veel mensen dat het er wel een is die nog ver gaat komen. Nu ik nog :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 17:04

J_andhorses schreef:
Ja dat klopt inderdaad. :') Ze heeft hem er niet afgehaald. Ze is zelf nu even helemaal uit de running.. Maar het contract is al getekend haha, dus ik vind het niet zo erg :) Hij is gewoon lekker van mij vanaf 1 december. <<) Zin in!!


Nog eventjes!!

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 16:42

Ahh.. wat een leuke kleine dreumes! <3

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 11:43

Starlake03 schreef:
[ [url=m/Jiuddl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9Fcu8F.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KGjHNG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk om te zien dat er weer leven in deze post ziet. Ik heb Mc gekocht toen hij 11 maanden was. Nu is hij inmiddels 4,5 jaar. Hij meet 1.70. Zelf zadelmak gemaakt, door een professional laten doorrijden en nu er soms zelf op. Super lief, maar soms wel koppig en moet je hem overtuigen dat hij het wel kan hahaha. Ik ben benieuwd naar andere verhalen van de nakomelingen die reeds onder het zadel zijn...


Je zegt dat je er soms zelf op rijdt, rijdt er verder iemand anders op? Wat je zegt met koppig en overtuigen, dat herken ik helemaal! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik altijd heel positief geweest ben met en over Zensi, maar dat haar karakter ook niet altijd even fijn is. Ik heb Zensi gekocht toen ze bijna 3 werd, ze is inmiddels 4,5 dus ik heb haar 1,5 jaar. Eerst een jaartje gewacht tot ze wat uitgegroeid was en toen begonnen met zadelmak maken. Zadel en mensen gaf ze niet om, maar ik heb echt wel even een zware taak gehad met haar overtuigen dat ik als mens de 'baas' ben om het maar even zo te noemen en niet zij. Dat begon al aan de hand. Toen ik haar net had was ze echt zo mak als een lammetje, kon er alles mee. Nu is het echt een totaal ander paard. Sinds dat ze onder het zadel aan het werk is, is het echt een heel gevoelig, dominant en energiek paard. Ik reed er eerst ook maar soms op, meestal zelfs nog na iemand anders.

Nu rijd ik er zelf al een tijdje helemaal niet meer op, ze is echt extreem sensibel en gevoelig en dat vind ik niet zo fijn. Ze accepteert geen fouten van de ruiter en het meisje wat er nu op rijdt, heeft haar ook ingereden dus die kennen elkaar door en door. Ze vindt het gelukkig heel leuk om erop te rijden en doet dat ook 3 keer per week, maar het is absoluut geen paard waar je op gaat zitten en zo mee weg kunt rijden, sterker nog.. dat gaat gewoon mis. Het is zo millimeterwerk bij haar, miscommunicatie kun je je gewoonweg niet permitteren. Ze ziet, voelt en hoort alles, ze wil wel echt heel hard voor je werken en doet altijd haar best, maar gaat ook heel graag haar eigen gang als ze de kans krijgt. En als je haar corrigeert pakt ze je terug. Het is echt een pittige tante. Ik heb heel veel moeite om daarmee om te gaan. Ik hoop dat het van de zomer beter gaat, anders weet ik niet of we wel de juiste combinatie zijn. Begrijp me niet verkeerd, het is absoluut geen probleempaard of 'project' zoals mensen dat soms noemen. Zensi is een heel werkwillig, sensibel en ook echt wel lief paard. Je moet alleen wel precies de goede ruiter hebben en er een match mee hebben, ik denk dat ze dan heel ver kan komen. Zeker geschikt voor het hogere werk, want ze beweegt prachtig! Je kan alleen echt geen rondje door de bak met een los teugeltje of even relaxed een half uurtje rond gaan hobbelen in de bak. Je moet alert zijn en haar constant bezighouden.

Meer mensen die dit herkennen? Ik denk wel dat Zensi echt het karakter van moeders kant heeft meegekregen, dat zijn vrijwel allemaal kattekoppen :)

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 11:44

Myrthe3 schreef:
Wat een gave beestjes!
Ik zit er over te denken om mijn merrie volgend jaar te laten dekken door mc Jonnas, dus lees graag mee!
Ik las dat bij een vos merrie de kans op Palomino 100% is? Geldt dat ook voor koffievos?


Ligt eraan of je merrie Agouti draagt, anders kan het ook zomaar een valk worden.

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:34

kim_1990 schreef:
Leuk al die nakomelingen hier!
Ik zit te twijfelen tussen mcjonnas of krem voor mijn friese merrie. Waarschijnlijk wordt het pas met een jaar of 2 dat ze gedekt wordt...maar ben al wel vast aan het rondkijken. Zoals ik zei, twijfel ik dus tussen mcjonnas en krem en heb ik nu stiekem een voorkeur voor krem. Volgens de hengstenhouder zou krem in haar ogen ook beter passen bij mijn merrie maar ik vind toch stiekem mcjonnas ook wel retegaaf eigenlijk en toch ook wel enigszinds passend haha


Ik heb de hengsten allebei nooit in het echt gezien, of er verschil is in karakter weet ik niet. Ik vind ze allebei heel mooi! Stokmaat scheelt 1 cm. McJonnas is homozygoot crème en heterozygoot agouti. Krem is homozygoot crème én homozygoot agouti. Dus qua kleur kan de uitkomst wel verschillen!

Ik vind het jammer dat ze alleen willen fokken met onverdunde merries. Ik zou stiekem dolgraag mijn merrie van McJonnas willen dekken met Krem :o
Er zijn maar weinig hengstenhouders die dat willen. Snap het wel, maar ik vind het toch jammer.

ik denk dat je met een Fries met Krem wel meer kans hebt op bijzondere kleurtjes, sowieso geen smokey black. Ik ken je merrie niet dus qua karakter kan ik er niks over zeggen. Uiteindelijk moet je het lekker zelf weten toch?

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 11:11

littleroosie schreef:
Kimmm ik denk juist dat het karakter wel bij mc jonas vandaan komt. Ik heb Zazoe een tijdje gereden voor de verkoop en was zeker een plezierig paard om mee te werken en dat is ze bij de nieuwe/huidige eigenaar ook. Ik heb mac jonas zelf gezien bij meijer en die heeft echt niet zo'n fijn karakter. Ondertussen hoor ik het vaker dat een nakomeling van Mac Jonas niet makkelijk is onder t zadel wanneer ze aan het werk gaan.


Oke dat is wel typisch dan. Wat ik van Zazoe weet is dat ze wel andere paarden de wei uit probeerde te krijgen, dat ze ook echt niet met andere merries kon blijven staan. Dat was volgens mij ook een van de redenen dat ze weg moest. Dat heeft Zensi dan weer niet, ze is wel heel dominant en staat op nummer 2 in de wei. Toch vindt ze het wel heel fijn om onderdeel uit te maken van de kudde, ze is niet heel zelfstandig op dat gebied. Zeker de eerste paar keer toen we met haar gingen werken.. complete paniek dat ze bij de rest weg was. De eerste weken kreeg ik haar niet eens uit de wei, dan was het een wedstrijdje touwtrekken. Gelukkig is dat wel voorbij, ze probeert het af en toe nog wel eens een keer maar dan ben ik altijd blij dat ik mijn trainingshalster heb.

Ik zat laatst een beetje te googlen over sensibele paarden en toen vond ik een heel mooi artikel van Hester Bransen van Ruitergevoel, wat echt 100% Zensi beschrijft:
http://ruitergevoel.com/2014/01/01/de-o ... te-rijden/

En dan weet ik gewoon niet of dit is wat ik wil. Ze is zo anders geworden. Stel dat ze 30 wordt, dan ben ik nog 25 jaar zoet. Dan ben ik zelf ook oud en versleten :P Ik heb echt wel de bewuste keuze gemaakt om een jong onbeleerd paard te kopen, mede door ervaringen die ik heb gehad in het verleden. En ik heb geen paard gekocht met de intentie om haar 1,5 of 2 jaar later weer te verkopen. Ik zit zo in dubio, ik wil haar heel graag houden want ja.. je hecht je wel aan je paard. Het is een heel leuk dier, maar het is wel veel te kostbaar om er alleen maar naar te kijken. Ik voel me ook gewoon schuldig naar de vorige eigenaar en de fokker, omdat zij blij zijn dat ze een goed huisje heeft gevonden. En dan zou ik haar weer wegdoen. Ik weet ook wel dat het iets is waar ik eigenlijk niet over na moet denken, maar dat doe ik toch.

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 11:12

kim_1990 schreef:
littleroosie schreef:
Kimmm ik denk juist dat het karakter wel bij mc jonas vandaan komt. Ik heb Zazoe een tijdje gereden voor de verkoop en was zeker een plezierig paard om mee te werken en dat is ze bij de nieuwe/huidige eigenaar ook. Ik heb mac jonas zelf gezien bij meijer en die heeft echt niet zo'n fijn karakter. Ondertussen hoor ik het vaker dat een nakomeling van Mac Jonas niet makkelijk is onder t zadel wanneer ze aan het werk gaan.


Ooeeh bah, niet fijn om te horen en bevestigd voor mij toch stiekem wel om echt voor krem te gaan bij mijn merrie...dit heb ik wel eens eerder gehoord namelijk maar dacht toen ook dat het bij de merrie weg kwam...maar niet dus...jammer zeg...denk dat mijn keuze inmiddels wel 90% zeker is dan om voor krem te gaan ipv mcjonnas

Overigens denken de hengstenhouder en ik allebij dat krem mijn merrie redelijk mooi kan aanvullen ook...mooie hals, vlak beenwerk (wat voor mij belangrijk is ivm rugklachten) breedte van mijn merrie hopelijk mee, ietswat luxer van krem mee en beide een goed/uitmuntend karakter...

Dit is overigens mijn merrie:
[ [url=m/88mqsv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/HrCTOP.jpg]Afbeelding[/url] ]


Nou dan is de keuze zo snel gemaakt toch.. :) Wil je fokken voor jezelf? Of kijken wat eruit komt en voor de verkoop?

Mooie merrie trouwens!

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 15:25

littleroosie schreef:
Kimmm, Zazoe stond bij mij gewoon in de kudde buiten zonder probleem. Angelique heeft haar verkocht omdat Zazoe te klein voor haar was en meer sportpaard dan recreatie paard. Ik heb haar toen een tijdje op stal gehad om door te rijden maar ken Zazoe al vanaf veulen. Heb in oktober nog samen met Botticelli en Zazoe en haar eigenaar de desert trail gereden.


Oh met Jolanda! Dan weet ik wel wie je bent inderdaad :o Tegen mij zei Angelique iets anders, maar goed.. dat maakt verder niet uit.

Zensi is ook echt sportpaard en absoluut geen recreatiepaard. Ik ben gewoon heel benieuwd of ze nog wat minder 'schieterig' wordt. Ze heeft iemand nodig die niet zo snel van slag is. Het meisje wat er nu op rijdt is dus zo, maar ik niet.

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 13:17

Ohh wat een mooie foto's allemaal! Ja zeker dat ik Zensi nog heb, ze is in mei 6 geworden en inmiddels over de 160cm heen. Ik heb zelfs het idee dat ze nog steeds groeit! Het heeft even geduurd, maar ze is nu wel zo ver dat ik gewoon lekker kan opstappen en kan rijden. Het was echt een taaie om door te rijden! Ze is zo veranderd en zo lief. Ze heeft echt nog weleens een gekke bui, maar daar blijft het bij. We hebben haar dit jaar ook geprobeerd drachtig te krijgen, maar dat is helaas niet gelukt. We stonden helemaal 'klaar om te gaan' in maart en toen kwam de Coronacrisis. Alles ging op slot, we konden niks meer. We konden daarom ook pas eind mei/begin juni starten, toen werd ze niet hengstig of ze had geen goed eitje. Na veel pijn en moeite één keer kunnen insemineren en dat heeft helaas niet gepakt. Nu is het jammer genoeg al te laat in het seizoen dus we schuiven het naar volgend jaar, echt balen. Dan maar gewoon lekker rijden en we zien het volgend jaar wel weer! Hopelijk komen we goed de winter door.


Afbeelding

Afbeelding

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 14:04

Bo_San schreef:
O dat is ook een apart kleurtje <3

Mijn merrie is nu net twee en echt flink aan de maat (de 165 redt ze makkelijk)
Ze heeft een periode gehad dat ze echt merrie was, piepen, oren plat in de stal, maar die periode is weer over, weer gewoon lief.

[ [url=m/P40dis.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2IC5vi.jpg]Afbeelding[/url] ]


Glimt echt prachtig!!

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 12:57

Zensi is 2 jaar geleden op de keuring heel rommelig gemeten op 1.59 (ze wilde niet stilstaan en ging steeds schudden van die stok op haar schoft haha) dus ik was heel blij dat ze officieel paard was. Ze is wel nog gegroeid, ook echt een laatbloeier. Volgens mij groeit ze nog steeds! Ik gok dat ze ongeveer 1.62 is en haar moeder is dat ook. Ze is ook veel breder geworden (breder dan haar moeder) en daardoor oogt ze ook nog een stuk groter.

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Re: Nakomelingen Mc Jonas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 13:17

Zensi is smokey black tobiano ☺️ Foto’s staan al ergens in dit topic! Verder zie ik veel valk en palomino, hele mooie kleurtjes!

Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 20:36

Ilja_1997 schreef:
Van de week weer naar de opfok geweest. Kon hem er voor het eerst uit halen! Werd altijd geclaimd door de rest van de kudde, dus kon nooit veilig wegkomen met hem.

[ [url=m/WK2mGH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Xi9wly.jpg]Afbeelding[/url] ]

@Achaiah Als het goed is krijg ik volgende week een foto van de merrie. Dan gaat ze naar de eigenaar toe.


Smokey black of niet ? Mooi koppie!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 8 bezoekers