Gladiator Glamourdale x UB40 x Farrington

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Elisa2

Berichten: 36485
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Gladiator Glamourdale x UB40 x Farrington

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 11:04

Ik heb hem gezien op de eerste bezichtiging en vond het een heel compleet paard om te zien, groot maar goed in model en verhouding en 3 goede gangen. Waar de andere Glamourdales vaak traag waren achter had deze wel een goed achterbeen. Ik ben dus ook heel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen en hoe hij gaat fokken.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Elisa2

Berichten: 36485
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Gladiator Glamourdale x UB40 x Farrington

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:59

Ik lees mee omdat deze hengst me ook positief opgevallen was, maar ik wilde eigenlijk ook schrijven naar Diannawinnie dat ik haar veulen echt heel erg mooi vind. Heel erg mooi in model, alles lijkt te kloppen. Als de rest ook zo is...

Gefeliciteerd trouwens met alle geboren veulens!

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers