Nakomelingen van Voice!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:16

Wat goed te horen dat franco weer goed gaat. Nu die stijgende lijn erin houden. Hoe is hij eigenlijk aan dat trauma gekomen op zijn rug?

Easy gaat ook weer de goede kant op. Hij ziet er voor zijn doen werelds uit. Daar bedoel ik mee, het blijft een schrieltje, maar langzaamaan komt er steeds iets meer spier op. Hij zal alleen nooit een bodybuilder worden, maar een mug. :P
Ach, blijf gewoon hopen haha

Intussen het rijden ook weer steeds iets meer opgepakt. Zadelmaker intissen zadel weer op maat gemaakt dus ik wil toch richting de 2/3 keer per week erop en nog dag of 2 longeren. Gisteren liep hij erg fijn ohz. Daarna nog even laten keten in de bak. Kan er wel eens een filmpje van maken en posten hier. Een lol dat hij dan heeft :p

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...


mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:17

Je kan tegenwoordig juist heel makkelijk via bokt uploaden. Geen imageshack oid meer nodig.

Mooie foto's! Zie wel liever z'n neusje er meer uit. Maar komt vast helemaal goed met jullie!

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 21:10

Bijna kim. Wat artrose op facetgewrichten. Zou eens een nieuwe foto kunnen laten maken en zien hoe het er nu voor staat. Klinisch beeld is goed in ieder geval :)

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 22:54

Leuke foto's allemaal!

Eas gaat erg goed op het moment. We hebben laatst endurance gereden en dir ging ook super.
Hij is naar de tandarts geweest, zadelmaker langs geweest dus alles weer op de rit.
Morgen een weekje naar de veluwe en daarna zal hij exht dressuurmatig weer aan de bak moeten. :D

Heb er laatst trouwens een lichte tour ruiter op gehad en die bakte er ook noets van met hem. Misschien beetje banketstaaf om te zeggen,aar vond ik fijn om te zien want het ligt dus niet aan mij dat hij zo moeilijk ohz is hihi.
En toch als ik zie vanwaar we kwamen zijn we al zo veel verder. We puzzelen dan okk samen lekker door. :p

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 16:37

Wat een gave foto zeg! Knap dier!

Eas gaat eigenlijk heel erg goed op het moment. Zaterdag sinds een tijdje weer dressuurmatig echt aan de bak geweest en dat ging erg fijn. Riep meteen tegen een vriendin die mee was: als hij dit blijft volhouden start ik hem binnenkort weer hoor! :P

En afgelopen week hebben we hem ook voor de wagen gezet. Was al wat voorbereiding aan vooraf gegaan natuurlijk, maar daar kwam zijn coole karakter weer naar boven. Hij deed het voorbeeldig. :D
Hij is van alle markten thuis. Dressuur, endurance, springen en ook mennen. Mega veelzijdig haha


Afbeelding

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 16:05

Wat een ontzettend leuke foto's komen er telkens voorbij!

Nynke, zonde dat de jouwe verkocht is, maar het was ook wel een hele gave en andere kant van de oceaan verbaast me ook niets. Ga je voor een ander paard nu? Weer voor deverkoop?

Detroit (mijn telefoon maakt er dutroux van met autocorrect :') ) is ook een grappenmaker he haha.
Spring je veel met hem?

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 22:31

Mooie foto's hierboven allemaal. Wat is cypress hill een plaatje en wat een prestaties ook. Knap hoor!

Easy gaat op het moment fijn. Zoals we al zoveel ups en downs hebben gehad, hoop ik dat we deze up eens een lange tijd vast kunnen houden, wie weet gaan we dan wel weer een x starten dan binnenkort ;)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sommige foto's denk ik echt wat ben ik aan het doen met m'n handen of tenen :7

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 18:10

Goed gedaan kim!! Dat smaakt naar meer of niet :p

Leuke filmpjes detroit!

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 21:11

Lizzy, woon je in nh dan? Zag dacht ik de IJsselmeer ruiters op 6e plaats voorbij komen via fb. Maar kan er naast zitten, dat het carrousel was ipv 4tal.

Leuk hoor kim! En komt vanzelf helemaal goed!

Easy is eigenlijk met alles heel chill, wel heet maar niet schrikken ik of kijkenin, behalve juist met proefgericht rijden. Dan kan hij het gewoon niet verwerken dat er snel opvolgend dingen van hem gevraagd worden en dan wordt het een kan bommetje. Intussen verder gaat hij momenteel heel fijn en begint hij eindelijk langzaam voller te worden. Jaja met zijn 7 jaar :o :')

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 18:35

Gefeliciteerd en leuke foto kim!

Wat een super filmpje detroit! Zo hoort het!

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 22:37

Gaaf hoor haasje!!
Hier gaat m'n voice best goed. Lijkt stabieler te worden in de aanleuning. Klinkt beetje suf, maar is altijd een probleem geweest. En het vluchten ohz lijkt er ook aardig uit te zijn dus we beginnen echt aan de slag te kunnen. :)

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 13:46

Is dat zo?
Misschien omdat ze wel sensibel zijn en ook erg gevoelig voor humeur/stress bij de baas? :p

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:00

Gefeliciteerd kim!
Goed hoor!

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 11:35

Hier van de zomer voice een blessure gehad, vervolgens ik zwanger dus hij heeft een heeeele lange vakantie intussen.
Kan elk moment bevallen en hij was weer hersteld volgens de da, dus ben longeren weer wat gaan oppakken zodat als ik zelf ook weer fit ben, ik lekker weer aan de slag kan met hem. :D

Franco gaat goed zeg! Leuk hoor!

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 16:11

Gefeliciteerd lizzy! Leuk!

Misschien richten op sportcarrière momenteel? Sommige hengsten hebben best moeite met en dekdienst en de sport.
Weet het niet hoor, is maar een ider

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 20:57

Whow jij gaat hard kim!
Gaaf hoor! Staat hem erg goed die s&t

Detroit, zag ik het nou goed, dat Detroit te koop stond of ben ik abuis?

Lang niet iedereen in het topic is nog in bezit van zijn voice dus denk dat dat mede ten grondslag ligt aan het stil liggen van dit topic.

Hier gaat alles goed. Intussen twee maanden geleden is onze kleine meid geboren en het gaat hardstikke goed met haar.
Paardrijden ook weer opgepakt. En easy is gewoon nog zichzelf. Zijn mega hete dribbelige zelf. Wel alweer buitenritje mee gemaakt, blijft toch een fijn paard.
Die dressuurring denk ik dat ik met hem alleen nooit meer van de binnenkant zal bekijken, maargoed, daar heb ik me bij neergelegd en heb ik mn ambitie bij m'n andere paard voor neergelegd :')

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 23:13

Gefeliciteerd! Erg gaaf!

Denk niet dat een nieuw topic aanmaken, effect zal hebben op de activiteit. :)

Vandaag met easy gereden, hij liep super. Kan morgen weer anders zijn hoor, maar we bekijken het per dag. :)

Met andere paard moet ik nog twee puntentjes voor we z mogen starten. Ben nu druk hem ook weer op te pakken en de puntjes weer op de i aan het zetten. Dan lekker starten weer. Zin in!

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...


mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 15:20

Wat voor blessure had elsom?
Fijn dat hij weer goed is in ieder geval!

Zo gaaf zzl
Echt een streven van mij ook om daar te kkmen hoor.
En dan ondertussen ook super braaf met een jong kind rondlopen ook!

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 12:08

Super gaaf haasje! Wij dit weekend lekker naar de Veluwe. Paar dagen ertussenuit. Ook zjn in!

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:58

Super gaaf kim! Gefeliciteerd!
Zag net dat je je ook in het z topic had gemeld ;)

Wij twee weken geleden naar Veluwe een weekend geweest.
Vriendin haar paard was aan het hoesten dus last minute besloten om er twee van mij mee te nemen.

Heerlijk gereden, paarden kunnen daar ook zo ontzettend van genieten!

Eas was braaf, maar heet. En laatste dag heet in het kwadraat. Zo blij met m'n martingaal dan. Zelfs dan heb ik m'n handen vol, maar is net aan controleerbaar :=
Hij genoot er ook van zullen we maar zeggen :+

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 19:11

Ja klopt, ik klets ook vrolijk mee. Was even minder actief ivm zwangerschapsvakanytie, maar intussen weer fanatiek aan het rijden dat ik me weer opnieuw gemeld had. :Y)
Ben toen op m2+8 geëindigd. Hadden makkelijk die twee punten kunnen rijden, maar zat niet meer lekker. Beetje hufterig paard en achteraf gezien een zadel dat niet meer lekker lag, maakte dat we nu de laatste punten nog moeten binnen slepen ;)

Uhmm, ik ken geen plekken op de Veluwe waar je een ruiterpas nodig hebt. Bedoel je echt pas of ruiter bewijs?
Bewijs heb ik (alleen echt nooit mee :=), en pas heb ik nog nooit ergens nodig gehad behalve in duingebied Heemskerk/castricum. Dat wordt beheerd door pwn en die eisen dat.
Koop overigens nooit een duinkaart daarvoor. Vind het zulke dikke onzin, betaal genoeg aan pwn. :o

Heb drie paarden. De voice, m'n paard waarmee ik wel wedstrijden mee rijdt. En een jonge Fries. Dus heb wrl keuze zo hihi.

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers