Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:06

Ja echt vreselijk soms := dat klinkt zo melig, maar ik hou echt heel veel van hem, zoveel als van een mens zelfs.. doet me altijd heel veel als het over hem gaat! :)


Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:06

Ja uiteraard ligt het grotendeels bij mij hoor Remke, aangezien ik hem bijna nooit uit zn comfortzone lok, gaat het ook nooit beter worden, maar juist slechter.. Maar ik ben ervan overtuigd dat als ik zelf het gevoel heb dat ik weer totale controle heb en exact weet hoe ik hem moet benaderen mijn stress en angst voor dat deel van hem vanzelf zal wegebben!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 20:15

Vandaag hebben we ons [***] verzet van stal naar daar waar [***] staat :) ben heel blij dat ik ze nu allebei evenveel aandacht kan schenken! Zal mij een paar uurtjes schelen per week :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 20:18

Mooie foto’s!
Idd paarden fotograferen is echt niet simpel, ik kan het niet echt.. ik ken wel iemand die telkens prachtig sprekende foto’s maakt van paarden, heb zelden mooiere foto’s gezien! Maar is soms ook een goesting natuurlijk :)

Das leuk Vibabu! Zal een teken zijn dat ze het graag doet :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 17:45

Wauw Moniek ziet er super uit!
Eerste proef was heel energiek zeg! Enkel verruimde draf blijft een beetje achter voor mijn gevoel, al de rest staat precies een stukje verder :) en geweldige wissels zeg!! Zijn galop en verzamelde draf is echt heel mooi om naar te kijken!!
2de proef idd wat kleinigheden maar nog steeds echt goed lopen vind ik! Af en toe een hapering maar denk dat je idd heel trots mag zijn :)
Was je er niet bij met de eerste proef? Bij ons zou je daar toch mee vooraan eindigen hoor!!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 22:18

Idd daar kan spanning wel voor zorgen! Maar verder vind ik het mooi verwerkt al die spanning, het viel me zelfs niet op! Leuk om naar te kijken :)
Gelukkig je was er toch bij dan! Kan niet anders met zo’n proeven!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 22:44

Ik vind het mooi! Zeker doen :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 09:12

Gisteren weer op “schrik/stress-training” geweest! Voor de eerste keer dit jaar buiten gereden in de modder en regen dan nog wel! Blijkt het probleem toch meer bij mij te liggen dan bij [***], vooral verkrampen en slechte ademhaling.. ik dacht dat ik daar door was, maar blijkbaar was het onbewust terug aan de gang... Gelukkig kon ik me na een tijdje ontspannen en hebben we daarna nog gelachen in de modder haha :) was jaren geleden dat ik in de modder had “gespeeld” :+ volgende week gaan we nog eens op wedstrijd met volle goeie moed :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 12:28

Idd ergens is het makkelijker dat het niet aan hem ligt, maar is echt zo’n diepgeworteld probleem bij mij, komt met flarden terug opwaaien..
Heb er 2jaar geleden zo hard aan gewerkt.. Is een levenslang werk vrees ik, maar dan is het maar zo :)
Succes alvast!!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 12:01

Das heel zuur Vibabu! Zoveel geld.. ik zou het ook niet goed weten... misschien nog de zomer erbij rusten maar op de wei dan? Is dat een optie?

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 12:15

[***] heeft ook ooit een kwetsuur gehad aan zijn hoefgewricht rechtsvoor. We hebben hem toen geïnfiltreerd! Vanaf toen (5 jaar geleden) heeft hij ook orthopedisch beslag gekregen tot op vandaag nog steeds, wat schokdempend werkt op zachte bodem.
Een andere optie was stilzetten... hij was nu niet stokkreupel maar wel licht onregelmatig.

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 21:50

Proficiat Moniek! Gelukkig konden ze je blundertje nog vergeven! Leuke eerlijke jury! En wat een compliment erbij!! Leuk voor je :)
En ja de ganzen, tis den tijd zeker :D

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 08:22

Staat zeker niet te mager he Remke :D

Gisteren rodeo met [***], gelukkig blijven zitten! Daarna ook gebleken dat ze angstig is van water.. was me het dagje weer :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 08:27

Geen idee maar ik had al eerder haar benen afgespoten, dat was geen probleem.. maar haar hele lichaam had ze schrik van! Begon ze wat te trekken enzo, maar gelukkig geen totale paniek! Heb ik ze maar los gewassen, was veel minder een probleem :+ maar minder handig om de achterkant te doen :D

Ze doet zo raar soms! In de les was ze flink aan het meedoen, plots snapt ze iets niet en begint ze als een gek te bokken..

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 15:29

Heel mooi Moniek!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 23:09

Ouh Remke dat meen je niet :( is het ernstig denk je?

Vandaag ging de wedstrijd super! We hebben terug onze rust gevonden en hebben de proef gewonnen :) was heel erg tevreden!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 21:07

Dankje :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 20:40

Gelukkig al weer beter Remke!

Idd spannend Moniek!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 09:37

Veel beterschap voor Adje!

Hier wat nieuws, wellicht gaan we onze merrie v. United laten dekken dit jaar, aangezien ik volgend jaar een operatie ga ondergaan en zo'n 3 tot 4 maand out zal zijn, dat ze dan niet voor niks op de wei staat :) Lijkt me leuk meegenomen zo, ook omdat ik al heel lang droom van eens zelf een veulentje te hebben <3
Ik denk aan Sandro Hit of Rubin Royal.
Wat denken jullie daarvan?

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 14:16

Ja inderdaad! Ik had liefst één genomen van de topverervers omdat ik niet veel van fokken ken en dan toch liefst op zo zeker mogelijk speel, ook al besef ik dat je nooit weet wat er zal uitkomen! Maar iets anders kan ook passen uiteraard! Blue horse zack ben ik op zich niet super gek van, zijn nakomelingen vind ik wel leuk.. zalabaster vind ik een hele leuke! Maar weet niet, voel me er toch niet helemaal door overtuigd!
Had graag een rustig karakter gehad, Rubin royal schijnt dat wel door te geven!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 19:35

Ja klopt Princes, maar ik vind dat soms moeilijk te achterhalen wat ze dan werkelijk doorgeven? Heb nog een mooie tip gekregen om groot te fokken en iets meer front, furst romancier!


Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 06:30

Super schattig Remke!! Ik hou ook van katjes :)

Haha [***] haalt ook altijd zo’n stoten uit :P

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 12:13

Ben benieuwd Moniek, veel succes en sterkte!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 15:13

Jezus waarom doen mensen dat toch.. echt niet fijn...

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 19:25

Wat leuk dat hij zo zn best deed Moniek! En idd afwisseling van ruiter kan plots spoken doen opkomen maar ook verdwijnen :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers