Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:37

Mooie foto Elise, je ziet duidelijk het verschil na een jaar! +:)+

Leuk Remke jullie huis :D je kan niet wachten zeker?

Fijn Jeska dat jij en Gina zo vooruit gaan, dat is toch wel vaak zo na een dipje gelukkig *\o/* wel balen dat ze de trailer niet op gaat nu.. Met veel rust maar proberen.
Wij hadden hier een paard en met behulp van clickertraining loopt die nu zo op de trailer en daarvoor kwam ze er niet eens in de buurt dus mocht het helemaal niet lukken dan zou dit nog een laatste redmiddel kunnen zijn :)

Vibabu, gefeliciteerd met je winstpunten, netjes hoor!!

Qleke ziet er leuk uit zo op de foto, ben benieuwd naar een duidelijkere foto :D

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 17:19

Elise , heel knap zo in een jaar tijd :)

Spannend Remke jullie huis !

Jeska , wat fijn dat het zo goed ging .. klote van de trailer .. hopelijk met wat rust en oefenen dat ze er weer zo in gaat .

Vibabu .. heel netjes zeg gefeliciteerd met je punten .

Qleke, daar is ze dan je knappe meisje :D

Huds en ik zijn vandaag naar het strand geweest .. was echt gaaf en wat vond hij het spannend .. maar bleef zo braaf , wat een heerlijk paard is het toch <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 17:27


vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 17:35

Lekker!!! Wat een knap dier is hudson toch! Welk strand was je? Ik zat ook te denken even naar buiten te gaan (duinen of strand) maar was bang dat het druk zou zijn en de paarden springerig en dat vind ik geen fijne combinatie. Maar bij jou zag het er wel lekker rustig uit!

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 18:10

Vibabu , we waren naar Hargen , we waren om 08.00 van stal vertrokken .. het was super rustig reden om half 10 het strand af ( uurtje gereden ) en toen begon het iets drukker te worden .

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 18:22

Zooo heerlijk zeg Moniek!
Hier helaas geen strand in de buurt om te rijden, zou het toch ook nog wel eens graag doen maar dan wordt het gelijk zo'n hele onderneming omdat we minstens een uur a anderhalf moeten rijden met de trailer.

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 18:53

Princes, dat wordt ff te gek idd .. maar jij hebt vast weer een mooie polder of bossen .. wij rijden er 20/25 min over met de trailer .

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 19:06

We hebben niks hier :') midden in de randstad.
De polder die je door zou kunnen rijden wordt onderbroken door de spoorlijn van de Hoge Snelheidslijn en bossen hebben ze hier ook niet. Er zijn wat kleine natuurgebieden maar daar is het verboden om met je paard te betreden.. -O-

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 19:55

O toen lag ik nog heerlijk in dromenland :D hargen schijnt wel mooi te zijn. En je was inderdaad voor de drukte uit!

Strand ligt op 10 minuten stappen afstand bij stal vandaan. Dus ik kom er ook niet zo vaak ;)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 20:11

Ohh princes dat is wel heel schaars dan bij jullie ;(
Hahaha Vibabu dat geloof ik dat je daar niet zo vaak komt .. is ook niet zo heel veel aan eigenlijk _O-

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 20:16

Zalig Moniek!! Je hebt een mooie dag uitgekozen :)
Dat zou ik ook heel graag eens doen maar ik ben eerlijk gezegd een beeetje bang dat [***] zou ontploffen := maar het komt er ooit wel eens van en dan zal ik het te weten komen :D

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:27

Nou, als je iets bij de hand heb dan is het gewoon en dan is het ook niet interessant :') Moet zeggen dat ik eigenlijk wel 1x in de week zou willen gewoon om ze ff te laten uitrazen en het gewoon lekker voor hun conditie is. Ben er alleen alweer een paar weken niet geweest. Te mooi weer, te slecht weer, past niet in de planning, vuurwerk, teveel wind (ik kom niet graag kitesurfes tegen) en zo is er elke keer wel iets :')

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:08

Maar dat snap ik ook heel goed Vibabu .. niks om je voor te schamen .. :)

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:18

Strand wil ik ook nog zeker is doen!

Komt ook wel goed hoor met gien en de trailer maar moet het eerst even een beetje mooi weer worden haha of langer licht. Ben er altijd in de avond behalve in het weekend en in het donker oefenen vind ik niet zo fijn!

Wat een super lief koppei Qleke! Is ie al een beetje gewend bij je?

En toch wel wat springende krackjes hier! Leuk, gien vind het ook zo leuk maarja ik... vind het spannend haha. Wie geeft mij de schop onder m’n reet die ik nodig heb haha! Ze kan het best goed en ze vind het zo leuk. Moet het eigenlijk gewoon doen maarja :x

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:36

Begin laag en simpel. Hou het dressuurmatig. Springen is niks anders dan dressuur met een paar sprongetjes tussendoor :) of springen vanuit een lijntjr en inkomen vanuit draf met een drafbalk?
Wat is je angst? Dan kunnen we misschien meedenken. En les van een goede instructeur die je vertrouwen geeft helpt ook goed!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:48

Ja ze is super lief echt! Heel sociaal, wel een beetje merriestreken maar niks gemeen of overdreven! :) Momenteel toch op zoek naar een zadel, mijne paste niet jammer genoeg..

gertened
Berichten: 5
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 12:51

Moniek21 Gaaf met Hudson naar het strand

Elise_K bedankt ook voor je reactie op onze nakomeling van Krack C. Wij vinden zelf ook dat ons paard heel veel lijkt op die van jou!! Leuk om te zien. Alleen heeft de onze 3 witte benen! Op de eerste foto onze dochter (toen een jaar of 13, 14) op wedstrijd. Tweede foto: springen met bijrijdster. En derde foto: zijn eerste keer op het strand (ook met bijrijdster).


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:08

Wat heerlijk veelzijdig ook weer <3 Ik hou dr van!

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 22:00

vibabu schreef:
Begin laag en simpel. Hou het dressuurmatig. Springen is niks anders dan dressuur met een paar sprongetjes tussendoor :) of springen vanuit een lijntjr en inkomen vanuit draf met een drafbalk?
Wat is je angst? Dan kunnen we misschien meedenken. En les van een goede instructeur die je vertrouwen geeft helpt ook goed!


Ja zo moet ik natuurlijk ook beginnen. Misschien vind ik het engste nog wel dat ze of sowieso springt (ook als het niet kan) of als ik iets twijfel totaal niet springt. Klinkt simpel maar bij een klein beetje onduidelijkheid maakt ze zelf de keuze. Ze springt rustig 4 balken tegelijk ook als ze niet uitkomt. Prima zonder mij erop maar met mij erop liggen we dan natuurlijk zo om. Tenminste in mijn hoofd haha!

In het bos afgelopen zomer wel wat boomstammetjes gesprongen op een klein veldje maar toen ging ze daarna bokkend als een konijntje verder, ook niet echt een fijn vooruitzicht in een 20x80 bak... :+

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 22:01

Oh en ik heb Gien vandaag precies 3 jaar *\%/*

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 22:16

Gefeliciteerd Jeska *\o/* ik zou niet eens meer weten op welke dag ik Hudson kreeg :')

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 22:17

ik zag weer een aantal foto's van de knapperds!! ;)

En jarloersssss ik wil ook naar het strand :P

Kan idd niet wachten zo spannend allemaal net weer even wat dingen vergeleken enzo ;)

hihih jeska als je dat nou is gewoon uit je hoofd zet ;)

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 22:24

moniek21 schreef:
Gefeliciteerd Jeska *\o/* ik zou niet eens meer weten op welke dag ik Hudson kreeg :')


Ik kreeg een herinnering op Facebook :')

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 11:30

Jeska _O- dat zou mij ook moeten gebeuren ... maar ben er achter dat de data’s van de herinneringen niet kloppen .. ik kreeg een herinnering die 3 jaar geleden gebeurd zou zijn ( was 2 weken terug ) nou dat was echt op 30 dec dat die foto gemaakt werd , de volgende dag werd namelijk mn dochter geboren ;)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 18:57

Zo hoe gaat het met jullie dames?

Hier alles redelijk in orde terug.. vandeweek accidentje gehad met de auto, er heeft iemand in mijn achterkant gereden.. beetje pijn gehad nek en schouders maar nu alles terug ok, enkel wel heel emotioneel ervan, beetje raar!
Voor [***] nog geen passend zadel gevonden en kan dus niet serieus rijden.. ze begint wat hevig te worden door te veel stil te staan, maar ze blijft wel heel braaf luisteren.. staat gewoon te passageren naast mij, best wel leuk :P