Wynton nakomelingen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

nynkeline

Berichten: 2748
Geregistreerd: 05-06-06

Re: Wynton nakomelingen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:27

Vervelend Knert!
Mijn wynton gaat de goeie kant op! Vorige week liep ze voor het eerst de hele baan door! Proef met 8en en 5en.. uiteindelijk waren we 1e met 196! Afgelopen weekend hebben we clinic gereden bij L.ynne M.aas. Hele fijne tips gekregen!


nynkeline

Berichten: 2748
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 18:06

Zag d’r al op internet staan! Jammer, blikven moeilijke keuzes!

Mijn wyntonnetje heeft haar eerste lintjes verzameld vandaag. En wel twee oranje met 4 winstpunten in the pocket! We zijn op de goede weg! :D

nynkeline

Berichten: 2748
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 08:43

Denk het wel, heb een tijdje terug nog contact met Madeleine gehad. Als ie gewoon heel blijft denk ik wel dat ze hem deze zomer gewoon meeneemt! Hij liet zoch fantastisch zien in den bosch toen hij het keurschap mocht ontvangen.

Hier even onwijs veel pech gehad. Zowel bij paard als bij mezelf. Nog paar weekjes dan mag ik zelf weer gaan rijden. Hebben laatst wel super mooie foto’s gemaakt <3

Afbeelding

nynkeline

Berichten: 2748
Geregistreerd: 05-06-06

Re: Wynton nakomelingen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 13:20

Mavantos die van jou is ook een plaatje hé!
Vervelend SBravour, de tijd nemen komt het wel weer goed! De mijne heeft helaas begin dit jaar 6 weken boxrust gehad. Gebroken griffelbeen, vervolgens breek ik zelf mn vinger nog even. Hoop stiekem volgende week er eindelijk weer eens op te stappen!

Als ik weet dat Wynton de ring in moet zet ik het hier ff neer!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 47 bezoekers