Nakomelingen Sir Fashion

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Nakomelingen Sir Fashion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-14 14:25

Hallo allemaal!

Ik ben heel erg benieuwd of er bokkers zijn die ook een nakomeling van de hengst Sir Fashion hebben, rijden of kennen! Zelf rij ik een donkerbruine merrie uit 2010 van Sir Fashion. Moedersvader is Wolfgang. Ze is aan de kleine kant, 1.61 ongeveer. Wel een paard met een mega fijn karakter. Lief, intelligent en vooral werkwillig.

Sir Fashion is een donkerbruine hengst van 1.70 van de hengst Sir Donnerhall, uit een merrie van Rosenkavalier. Geboren in 2006. Goedgekeurd bij het Oldenburg, Rheinland en Westfalen.

Ik ben heel erg benieuwd! *\o/*

IG: daniquewensink1995
Free Venda v. Sir Fashion Z1+11
Ironstone-O v. Johnson L1+10


DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-15 11:33

haloa10 schreef:
heey ja ik heb ook een merrie uit 2011 heb ik ongeveer een half jaar gereden ingereden en ze is heel vriendelijk echt super slim en zit geen kwaad in, erg werkwillig is zwart met 3 witte voetjes en mooie aftekening op haar hoofd heel schattig een wit vlekkje bij haar uiers en verders helemaal zwart.
die van mij is wel echt groot minimaal 1.70 en dat terwijl ze nu nog maar 3,5 jaar is en nog niet uitgegroeid is !!

verders is ze gefokt uit van vaders kant dan sir fashion en moeders vader was landeur.


Wat leuk! Heb je misschien foto's van haar? Ben benieuwd wat voor gelijkenis ik kan zien met die van mij :)

IG: daniquewensink1995
Free Venda v. Sir Fashion Z1+11
Ironstone-O v. Johnson L1+10

DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-15 23:42

haloa10 schreef:
hoi ja ik heb zeker wel foto's van haar maar ik heb geen idee hoe dat ik deze erop kan zetten


je kunt ze uploaden op bijv. tinypic.com
door dan de link tussen [IMG] [/IMG*] te zetten in je post komt de foto er te staan.
Alleen even het sterretje tussen het haakje en de tweede IMG weghalen ;p

IG: daniquewensink1995
Free Venda v. Sir Fashion Z1+11
Ironstone-O v. Johnson L1+10

DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-16 20:08

Even een shop omhoog voor dit topic.
Ik zag toevallig dat er een aantal Sir Fashion nakomelingen 3 zijn geworden dit jaar en ik vroeg me af of deze heeeeel toevallig van bokkers zijn!

IG: daniquewensink1995
Free Venda v. Sir Fashion Z1+11
Ironstone-O v. Johnson L1+10


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers