Nakomelingen v. Caricello (Holsteiner)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MarChak

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-01-08
Woonplaats: op mijn eerste Chakra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 23:40

De fokker van mijn paard heeft ook met Caricello gefokt, voor meer info, met een heel stuk over Caricello:
Cadans M v. Caricello
Echt een knapperd, talentvol en fijn paard.

@Namieka: even een beetje off-topic, leuk toeval dat je een Caricello x Disconto heb, ik heb een merrie van Disconto uit dezelfde jaargang als het paard in de link hierboven ;-)

Edit: zie nu pas dat die van TS ook een Caricello x Disconto is 8)7 Grappig!

♥♥♥ ๑۩۞۩๑ Chakra Mansolein ๑۩۞۩๑ ♥♥♥ Onze zwarte fluwelen schoonheid is gefokt door stoeterij Mansolein


MarChak

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-01-08
Woonplaats: op mijn eerste Chakra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 21:59

Mijn merrie is alleen van Disconto - nu ik het nalees staat het er een beetje onduidelijk, sorry!
Ik zou natuurlijk nog kunnen proberen sperma van Caricello te pakken te krijgen natuurlijk, dan fok ik er gewoon eentje bij met mijn merrie ;)

De Caricello-zoon die ik ken is wel een karakter, maar dan wel een lief karakter.

Mijn Disconto-merrie, en nog een Disconto-ruin die ik ken, hebben een wat pittiger karakter, ook heel lief, maar kunnen ook beide heel stout zijn, in de zin van ineens van iets schrikken dat er altijd al stond, of van een witte berk, of een vlek zonlicht.

♥♥♥ ๑۩۞۩๑ Chakra Mansolein ๑۩۞۩๑ ♥♥♥ Onze zwarte fluwelen schoonheid is gefokt door stoeterij Mansolein

MarChak

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-01-08
Woonplaats: op mijn eerste Chakra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:30

Oh, dat bokken, dat ken ik heeeeel goed van de Disconto's, helaas zelf ook aantal keren zandgehapt als het 'mevrouw' niet aanstond ;) . Ze is nu 10 en al een stuk braver geworden, dus bokken doet ze niet meer gelukkig. Haar halfbroertje wil ook wel eens een bokje geven als hij het ergens niet mee eens is.

Een trekker vindt ze ook niet zo vreselijk spannend, of hij moet heel hard langsscheuren.
Ze kan zich nog wel steeds snel druk maken, b.v. als er een tentje op de camping dicht langs het pad staat - snuif - knor, zich groot maken (dan toont ze wel meteen een prachtige hals hahaha!).

(Edit: Jammer dat je foto het niet meer doet, ben wel nieuwsgierig naar je merrie)

♥♥♥ ๑۩۞۩๑ Chakra Mansolein ๑۩۞۩๑ ♥♥♥ Onze zwarte fluwelen schoonheid is gefokt door stoeterij Mansolein

MarChak

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-01-08
Woonplaats: op mijn eerste Chakra

Re: Nakomelingen v. Caricello (Holsteiner)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:02

Bekende oogopslag ;)
Toch leuk die overeenkomsten van Disconto's kant :)
Wel zonde van die drukplek op haar rug, maar je schreef al dat ze een moeilijke rug had. Kan ook een reden zijn dat ze snel bokt natuurlijk. Als er bij die van mij iets niet lekker zit dan merk ik dat vrij snel aan haar, ze heeft echt zo d'r eigen maniertjes (niet gemeen of zo) om zoiets duidelijk te maken.

♥♥♥ ๑۩۞۩๑ Chakra Mansolein ๑۩۞۩๑ ♥♥♥ Onze zwarte fluwelen schoonheid is gefokt door stoeterij Mansolein

MarChak

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-01-08
Woonplaats: op mijn eerste Chakra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:11

Die van mij ook, maar de oogopslag van de jouwe zie ik vooral terug in haar halfbroer. :wow:
Zie voor foto's mijn profiel :)

♥♥♥ ๑۩۞۩๑ Chakra Mansolein ๑۩۞۩๑ ♥♥♥ Onze zwarte fluwelen schoonheid is gefokt door stoeterij Mansolein


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 76 bezoekers