Loes1996 schreef:Ooo wat vind ik het heerlijk om Parker te volgen!
Hier zijn we inmiddels ook wat stapjes verder! [ [url=m/JECHEe.jpg]Afbeelding[/url] ]
We zitten! Inmiddels pogen we ook het commando stap te koppelen aan de beenhulp. Maar het guppie snapt daar niks van. Aan de longe staat ze super scherp op m’n stemhulp, maar deze link legt ze niet meer als ik erop zit. Arm ding.
Dus even puzzelen.
Vandaag voor t eerst wel los rond gestapt en af en toe wat hulp dan nodig om der weer in stap te krijgen. Vrijdag gaan we waarschijnlijk de bak in, mogelijk dat ze dan ook wat meer go heeft. Ze is zo voorzichtig! Echt super fijn
Noukie schreef:Wat een gave mijlpaal ook!! Echt heel tof hoe die jonkies het doen.
Mijne liep zondag twee keer 65% en is alweer M1 + 10. Knap ding
simpie94 schreef:[ [url=m/xDKQRG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gewoon zomaar even een plaatje van mijn Daily merrie. Ze is dol op het trekpaard. Verder beetje aan het puberen maar ze laat ook echt super dingen te zien. Hopelijk in het indoor seizoen starten.
Mooie scores Noukie en gave mijlpaal Loes. Paard oogt mooi ontspannen
moniek21 schreef:Loes, wat stoer.. hahaha ja dan zijn ze altijd even de weg kwijt, maar je zal zien dat ze ook zomaar opeens die link weer gelegd hebben.
Noukie, wat een goede punten gefeliciteerd! Lekker door trainen in het M1 .. ga je regiokampioenschappen rijden of is dat hij jullie anders?
Mijn voorbereiding, opzich was hij oké deze week, heb smiddags gereden steeds en ik merk dat hij dan toch anders is dan wanneer ik smorgens rijd. Ik werk namelijk in een ploegendienst, de ene week begin ik om 06:00 en de andere week om 12:00.
Gisteren was hij vrij doordat het nogal druk was met ongevallen op de weg en ik geen tijd meer had (en zin) om nog heen te gaan ( vrije dag zat al in de planning) vandaag gaan we nog even loswerken en dan morgen hopelijk een knappe proef neerzetten.
Gebruikers op dit forum: veronique137 en 2 bezoekers