Nakomelingen van de hengst Ferdinand - Vivaldi x Havidoff

Moderators: Coby, Dyonne, Pistasche, Apple, Nicole288, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bailey2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 14:32

Ik zie dat het heeeell lang geleden is dat iemand hier heeft gereageerd , dus als het niet meer kan dan sorryyy :o
Ik ben sinds kort eigenaar van een super lieve 2 jarige ruin . Ben wel benieuwd naar andere nakomelingen van ferdinand en hoe ze onder het zadel zijn!

# we maken een come back! Na 5 jaar wagen we weer een poging #
# van spring amazone naar dressuur! #
# Noord Sea Texel v. Ferdinand x Don Schufro X Krack C #

Bailey2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 07:48

Hoiii!!
Jij hebt ook een knappe Ferdinand! Leuk om meer nakomelingen van hem te zien :) Wat heeft die van jou er verder achter zitten?
De mijne was echt een lelijk eendje toen ik hem kocht...maar werd verliefd op zijn karakter.Inmiddels knapt die dan ook al aardig op maar is enorm in de groei. Het is een geweldig lief dier en superbraaf, soms erg irritant omdat hij alles wil zien.. Bij het verbouwen van de stallen waren ze aan het flexen en lassen, zodra die dit ziet komt die er gelijk aan en gaat er met zijn neus bovenop staan ondanks dat de vonken hem om de oren vliegen haha ( Ze kunnen vanuit het land overdag zelf de stal in en uit). Heb nog nooit zo'n braaf paard gehad die alleen maar wil knuffelen haha
Afbeelding

Hij is in mei 2 jaar geworden maar meet nu al bijna 1.70.
Nordy heet officieel Noord Sea Texel en is een Ferdinand x Don Schufro X Krack C

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bailey2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 08:13

Jij hebt ook al zo'n knap paard _enna_ ! Leuk om zo nakomelingen te zien van Ferdinand , ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen!
De mijne begint inderdaad steeds meer op zijn vader te lijken , toen ik hem kocht was ik er nog niet zo zeker van , hij was alles behalve knap hahaha. Maar hij had zon goed karakter en kan lekker lopen.
Ik heb nog nooit een paard gehad die zo braaf was en zo mens gericht.. Hij is nu 2 jaar, onlangs gecastereerd en vind werkelijk alles prima. Waar andere paarden van schrikken loopt hij juist naartoe. Op de wasplaats , trailer laden ..voeten opscheren je kan het zo gek niet bedenken. Volgens mij als we met oud en nieuw vuurwerk zouden gaan afsteken wil die ook nog gezellig mee om te kijken..
Afbeelding

Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie