Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 08:43

Ja dat was mijn gedachte dus ook altijd. Tot nu. Nu is mijn spaarpotje leeg :( stel dat ze nu iets krijgt.. maargoed nog maar even goed overna denken!

Gina <3 (Zizi Top x Krack C)


Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 08:51

Bij ons op stal ook al van alles ziek Moniek! Precies hetzelfde als hoe jij het omschrijft. Heb ik gelukkig geen last van, naja gelukkig.. was al niet echt een top jaar maar afgelopen oktober ging het met mij helaas helemaal mis. Dus nu even helemaal geen paard en stalwerk voor mij. Gien staat nu vanaf oktober al 24/7 buiten te chillen met een stokoude fjord wat Shetlanders, kippen, kalkoenen en ganzen :') en ik had daar best wat zenuwen over, want dikke blubber nu, veel regen etc. Maar.. ze vind het fantastisch. Beest is helemaal gelukkig, haha heel fijn kan ik even rustig ademhalen. En volgens de dierenarts was het ook een prima oplossing voor haar blessure. Hij verwacht dat als ik haar van het land pluk, we gelijk weer kunnen gaan opbouwen en dat de benen voldoende hersteld zijn. Dus dat is mooi!

Ikzelf dus last van mijn hersenpan. Nog van mijn val begin dit jaar. Nu revalideren en dan kan ik hopelijk straks alles weer doen, maar nu op dit moment kom ik niet verder dan veel slapen, een rondje wandelen, klein dingetje in het huishouden en weer slapen. Dus, mijn advies; zet in ieder geval altijd je cap op! Als ik dat niet had gehad, had ik hier waarschijnlijk niet meer gezeten!

Gina <3 (Zizi Top x Krack C)

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 15:20

Oh ik duim voor je mee Moniek! Tof paard. Ben eigenlijk wel benieuwd ook hoe zo’n merrie keuring in zijn werk gaat enzo. Totaal geen verstand van haha. Wil je met haar gaan fokken ook?

Gina <3 (Zizi Top x Krack C)


Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 13:40

Wauw mooie foto’s zeg!!

Gina <3 (Zizi Top x Krack C)

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 12:19

Jeetje lekker dan Moniek! Niet laten wegpesten dan hoop ik?

Hier gaat het allemaal z’n gangetje. Gien is weer op de rit, heeft 2 maanden ‘vakantie’ gehad toen ik ziek was, alweer een tijd geleden hoor maar dat heeft haar echt heel goed gedaan. Ze is nu zoveel zelfverzekerder en veel rustiger in dr koppie. En dr peesblessure is over. Heel fijn! Nu mezelf nog even op de rit krijgen en dan hopelijk weer echt genieten!

Gina <3 (Zizi Top x Krack C)

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 07:11

Mooi zadel! Zit ziet er ook heel fijn uit! Ik ben vooral verliefd op jou dekje haha :o

Gina <3 (Zizi Top x Krack C)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers