Nakomelingen Cassanova du Bois

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 23:30

LdJ schreef:
Wat een knappe koppen allemaal! De twee jarige merrie staat er mooi op zeg!
Hier toevallig gister een foto'tje van mijn moeder gehad. Hij is net door zijn veulenhaar heen en wordt alleen maar knapper! :D

[ [url=m/IJU0TK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WxDzHw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw!!! Wat een uitstraling! En wat een mooie warme palomino kleur!

Jonker's Olivia (Veenstra's Promise x Orchard D'avranche) KEUR-SPORT-IBOB-AA
Aroshoeve's Don Olivius (Heidenhof's Don Diëgo x Veenstra's Promise) GRONINGS KAMPIOEN L1(2016) & L2 (2017) paarden

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 16:06

dblijham schreef:
Na 3 x mis krijg ik het idee dat mijn merrie misschien wel een probleem met het verdunningsmiddel heeft. Begin komende week verwachten we dat haar ei weer zover is en rij ik zelf naar Herwen om een buisje vers en onverdund op te halen. Als ze thuis klaar staan om te insemineren bij aankomst moet het te doen zijn. Laatste kans dus duimen aub.

Dat vermoeden had ik 5 jaar terug ook bij 1, met vers altijd in 1x. Kun je niet met de merrie naar Herwen? Heb ik ook 2x gedaan, meteen ff leuk veulentjes kijken *D
Hopelijk nu raak!

Aroshoeve's Don Olivius (Heidenhof's Don Diëgo x Veenstra's Promise) GRONINGS KAMPIOEN L1(2016) & L2 (2017) paarden

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:44

Jeetje wat ontzettend balen ;(
De warme droge zomers zijn ook niet ideaal voor het dekken, grond raakt uitgeput wat niet bevorderlijk is voor de vruchtbaarheid.

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 00:22

Heel tof de 2 zusjes <3 V power liet zich ook geweldig zien! Top dag! En Ryley ook weer een titel op haar al mooie lijstje *D

marjolein88 schreef:
Goed nieuws voor de Casjes !!
Gister was de Centrale keuring van het NWPCS in Kootwijk.
3 Casjes deden er mee en alle 3 werden 1e en mochten meelopen in de kampioensring !

[ [url=m/VrmpD2.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit vind ik extra speciaal.
Links Aroshoeve's Miss Ryley , 2 jarige dochter van Cassanova werd Reserve kampioen. Deze is van Monique hier op bokt !
En rechts onze V-Power Heavenly , 1jarige dochter van Cassanova Nationaal Jeugdkampioen.
Super leuk om ze zo bij elkaar te zien <3

[ [url=m/rMDiOG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wnV9LH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarnaast werd een merrieveulen van Cassanova it een Welsh B merrie 1e geplaatst, maar kon
het helaas net niet winnen van de grotere hengstveulens