Zelf hoeven kappen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wijslander

Berichten: 5777
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 16:31

Anoniem schreef:
Wijslander schreef:
Oh je bedoelt een alternatief voor blote voeten denk ik. :D Dit is voor ons het beste alternatief dat ik momenteel kon bedenken. Hoefschoenen geven toch teveel mogelijke nadelen. Het liefst zou ik er niks onder hebben natuurlijk, maar met het testritje gisteren liep mijn pony erg fijn. De duplo's geven een soort 'Nike Air Max' effect.


Is het erg stroef?
Zou het wat zijn voor een dressuurpaard of zou het storend zijn tijdens de oefeningen in de bak omdat het misschien teveel remt?


Ze zijn net zo stroef als de blote hoef.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 16:51

Wijslander schreef:
[


Hoe zijn ze op gras? Heb je er ook mee op nat gras gereden? Ik ben wel benieuwd of ze dan ook genoeg grip hebben of glibberig worden.

Wijslander

Berichten: 5777
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Zelf hoeven kappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 16:55

Nat gras nog niet tegengekomen, maar ik verwacht er geen problemen mee. Op blote voeten ging dat ook altijd prima en die van mij is van zichzelf voorzichtig genoeg.

Droog gras gaat uitstekend, maar als het eens gaat regenen zal ik het direct testen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 18:15

Wijslander schreef:
Nat gras nog niet tegengekomen, maar ik verwacht er geen problemen mee. Op blote voeten ging dat ook altijd prima en die van mij is van zichzelf voorzichtig genoeg.

Droog gras gaat uitstekend, maar als het eens gaat regenen zal ik het direct testen!


Super dankje! Laat je het even weten dan? :))

Wijslander

Berichten: 5777
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 18:27

Als je niks van me hoort, pb me dan even want dan ben ik het vergeten. :P


Anoniem schreef:
Wijslander schreef:
Nat gras nog niet tegengekomen, maar ik verwacht er geen problemen mee. Op blote voeten ging dat ook altijd prima en die van mij is van zichzelf voorzichtig genoeg.

Droog gras gaat uitstekend, maar als het eens gaat regenen zal ik het direct testen!


Super dankje! Laat je het even weten dan? :))