Paarden met mok gevraagd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
BioAgEurope
Berichten: 13
Geregistreerd: 17-05-18

Paarden met mok gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-18 16:22

Paarden gezocht met mok.

Het liefste omgeving Flevoland/Gelderland.
Wij zoeken paarden met mok voor een product wat is ontwikkeld.
Er zijn 2 paarden waarbij het baat heeft gehad maar daar hebben wij geen foto's van gemaakt
en het aantal niet dagen kunnen bijhouden voor een onderzoek.
Let op: de producten zijn op natuurlijke basis dus het kan bijna NOOIT kwaad voor je paard.
Wij willen puur voor onderzoek kijken of bij alle paarden de mok wordt verholpen of alleen
onder speciale omstandigheden.
Belangrijk is wel dat je paard/pony geen andere medicijnen of voedingssupplementen tot zich neemt.

Je hoeft er ook niet voor te betalen en de producten zijn gecertificeerd.

Eerder hebben deze producten zich al bewezen voor staart- en maneneczeem.
Laatst bijgewerkt door BioAgEurope op 17-05-18 16:36, in het totaal 2 keer bewerkt


Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: Paarden met mok gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 16:24

Misschien moet je er ook bij vermelden dat de eigenaren dus geen andere producten of medicijnen mogen toedienen ter herstel van de mok. Anders is het resultaat nog niet te herleiden naar het product.

Mama van mijn lieve meisjes

Wolkje

Berichten: 1369
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Thuis.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 16:25

BioAgEurope schreef:
Let op: de producten zijn op natuurlijke basis dus het kan NOOIT kwaad voor je paard.



Pardon?

tralalalaaaaa :+

JorineV
Berichten: 1091
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 16:34

Wolkje schreef:
BioAgEurope schreef:
Let op: de producten zijn op natuurlijke basis dus het kan NOOIT kwaad voor je paard.



Pardon?


Precies dàt dacht ik ook :D. Heb geen paard met mok in jullie regio, maar mogelijk wel interesse als het product blijkt te werken! De claim dat het NOOIT kwaad kan is natuurlijk onzin, misleidend en gaat mogelijk tegen je werken. Ook natuurlijke ingrediënten kunnen een gemene reactie uitlokken als het paard in kwestie daar gevoelig/allergisch voor is. En werkt het product niet goed genoeg, dan kan het paard zich ook flink beschadigen van de jeuk. Good luck and keep us posted.

BioAgEurope
Berichten: 13
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-18 16:35

Knert schreef:
Misschien moet je er ook bij vermelden dat de eigenaren dus geen andere producten of medicijnen mogen toedienen ter herstel van de mok. Anders is het resultaat nog niet te herleiden naar het product.


Klopt! dank voor de tip!

BioAgEurope
Berichten: 13
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-18 16:40

Pardon?[/quote]

Precies dàt dacht ik ook :D. Heb geen paard met mok in jullie regio, maar mogelijk wel interesse als het product blijkt te werken! De claim dat het NOOIT kwaad kan is natuurlijk onzin, misleidend en gaat mogelijk tegen je werken. Ook natuurlijke ingrediënten kunnen een gemene reactie uitlokken als het paard in kwestie daar gevoelig/allergisch voor is. En werkt het product niet goed genoeg, dan kan het paard zich ook flink beschadigen van de jeuk. Good luck and keep us posted.[/quote]

Klopt alleen doordat het in de bodem zit en paarden gras eten was ik daar even niet van uit gegaan hahah. Bedankt voor de oplettendheid!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Paarden met mok gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 16:47

Ik zou nooit experimenteren mee zoiets... straks krijgt paard wel een reactie en zit je met hoge kosten voor een smeerseltje van een tientje ooit

Goedgekeurd onderschrift :)

BioAgEurope
Berichten: 13
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-18 16:55

Billy schreef:
Ik zou nooit experimenteren mee zoiets... straks krijgt paard wel een reactie en zit je met hoge kosten voor een smeerseltje van een tientje ooit


Het is ook geen "smeersteltje" het is product dat goedgekeurd is door de NVWA en gertificeerd is.
Het is hetzelfde product dat in poedervorm ook door voerproducent door voer gemengd wordt.


Alleen de gel heeft weer andere concentraties :)

Ik wil best een link hier plaatsen maar ik weet niet of dat mag

Wolkje

Berichten: 1369
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Thuis.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 21:26

Ik heb nu bij voorbaat al geen vertrouwen meer in jullie 'onderzoek'.
Jullie weten de basisbeginselen niet eens van hoe een fatsoenlijk onderzoek uit te voeren.

Waarom doen jullie dit?
Jullie doen een onderzoek in opdracht van een producent/ distributeur? Of gewoon voor de lol?
Of hoe moet ik dit zien?

tralalalaaaaa :+

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Paarden met mok gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 23:03

Ik ben wel benieuwd om welk product het dan gaat

BioAgEurope
Berichten: 13
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-18 08:36

Wolkje schreef:
Ik heb nu bij voorbaat al geen vertrouwen meer in jullie 'onderzoek'.
Jullie weten de basisbeginselen niet eens van hoe een fatsoenlijk onderzoek uit te voeren.

Waarom doen jullie dit?
Jullie doen een onderzoek in opdracht van een producent/ distributeur? Of gewoon voor de lol?
Of hoe moet ik dit zien?


Jammer dat je zo negatief bent! Want het zijn producten die zich al bewezen hebben.
Wij doen onderzoek om te controleren of het product bij alle paarden aanslaat.
Wij hebben het nu bij 2 paarden gedaan maar hier hebben wij geen data van kunnen analyseren.

Wij zijn uiterst serieus met onze onderzoeken en doen dit niet zomaar. Ons bedrijf staat voor gezondheid van mens, dier en gewas. Wij doen onderzoek voor ons eigen bedrijf.

henny_w
Berichten: 3032
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Twente

Re: Paarden met mok gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 08:49

Jeetje wat een argwaan en negativiteit op Bokt. En dat voor een bedrijf wat testpaarden zoekt voor een paardenaandoening die best vaak voor komt. Een paar jaar terug heb ik van BioAgEurope ook een produkt gebruikt om onze paarden die ernstig vergiftigd zijn in 2011 te verbeteren. En ze zijn er toen een stuk van opgeknapt. Sterker nog, ze leven allemaal nog tot grote verbazing van een dierenarts die er in het begin bij betrokken is geweest. Het is puur een natuurlijk middel. Misschien is het handig dat de Topic Starter iets meer uitlegt over zijn produkt om het wantrouwen hier weg te nemen :)

Echte vrouwen rijden geen winkelwagentje, echte vrouwen rijden DODGE.

BioAgEurope
Berichten: 13
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-18 09:17

henny_w schreef:
Jeetje wat een argwaan en negativiteit op Bokt. En dat voor een bedrijf wat testpaarden zoekt voor een paardenaandoening die best vaak voor komt. Een paar jaar terug heb ik van BioAgEurope ook een produkt gebruikt om onze paarden die ernstig vergiftigd zijn in 2011 te verbeteren. En ze zijn er toen een stuk van opgeknapt. Sterker nog, ze leven allemaal nog tot grote verbazing van een dierenarts die er in het begin bij betrokken is geweest. Het is puur een natuurlijk middel. Misschien is het handig dat de Topic Starter iets meer uitlegt over zijn produkt om het wantrouwen hier weg te nemen :)


Bedankt!
Ja wil ik ook zeker doen, maar links etc mogen volgens mij niet?
Ik was bang dat het topic verwijderd zou worden maar we proberen het.

Het product is van BioAg onze producten zijn terug te vinden op www.health-solution.eu
De producten waarom het gaat zijn de PrimeHumic in combinatie met de PrimeFulvic gel.

PrimeHumic bevat Humus: Humus bevordert de opname van voedingstoffen, mineralen en vitaminen.

PrimeFulvic bevat fulvinezuur: Fulvine versterkt de weerstand maar doordat het nu op de huid wordt gemeerd versterkt het de huid. PrimeFulvic Gel ondersteunt het zelf genezend vermogen van de huid voor paarden.

De combinatie van de interne gezondheid (vanuit de darm) in combinatie met de externe gezondheid aanpakken maakt dat we verassende resulaten zagen bij straat- en manen eczeem!

Ik hoop dat er meer duidelijkheid is nu

Princesj

Berichten: 4547
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Almere

Re: Paarden met mok gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 09:26

Je zit net in het verkeerde seizoen voor mij. Ik heb een ruin die in de winterperiode kampt met mok, hij staat in Flevoland gestald. Mocht je op een later moment een tester nodig hebben stel ik hem graag beschikbaar hiervoor!

Gulonia (Biscayo x Wolfgang), Femke (Jouwe 485 x Doaitsen 420), Nipine KN (Nizar VS x Triton), Nika van Wieringen (Kadar x Nizar VS)

SaphiraR
Berichten: 266
Geregistreerd: 14-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 09:28

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de resultaten

En zoeken jullie echt specifiek naar paarden in die omgeving?

Princess34
Berichten: 7
Geregistreerd: 02-11-15

Re: Paarden met mok gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 09:35

Ik heb een paard met mok, in de winter erger dan in de zomer, maar het is nog niet over sinds het winterseizoen. Hij staat alleen niet in Gelderland of Flevoland. Wat verwachten jullie precies van de paarden/eigenaren die meedoen?
En wat bedoel je precies met goedgekeurd door de NVWA?

BioAgEurope
Berichten: 13
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-18 09:37

SaphiraR schreef:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de resultaten

En zoeken jullie echt specifiek naar paarden in die omgeving?


Het liefste wel maar stuurt u mij maar een berichtje alstublieft. Ik ga volgende week even intern overleggen dus dan weten wij uw plaats ook.

Hierbij de foto's wat het bij staart- en manen eczeem deed
Afbeelding

BioAgEurope
Berichten: 13
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-18 09:39

Princess34 schreef:
Ik heb een paard met mok, in de winter erger dan in de zomer, maar het is nog niet over sinds het winterseizoen. Hij staat alleen niet in Gelderland of Flevoland. Wat verwachten jullie precies van de paarden/eigenaren die meedoen?
En wat bedoel je precies met goedgekeurd door de NVWA?


Wilt u mij een berichtje sturen met uw gegevens?
Volgende week gaan wij even intern kijken wie er allemaal op heeft gereageerd.

Producten die voor mensen en dieren worden gemaakt en worden verkocht moeten voldoen
aan veel eisen. de NVWA controleert deze producten en checkt of alles wat je opgeeft aan product analyses en meeteenheden klopt.

Zodat de producten inderdaad voldoen aan de eisen van de Nederlandse wet voor de gezondheid van mens en dier.

MikaJDGZ
Berichten: 18
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 09:53

Hallo!
Ik heb een pony die soms in de zomer mok krijgt als hij op het weiland staat en er in de ochtend veel mist is. Nu heeft hij nergens last van en ik kan natuurlijk ook niet garanderen dat hij het deze zomer krijgt, maar zouden jullie er wat aan hebben als ik contact opneem met jullie als hij er weer last van krijgt? Ik woon trouwens ook niet in de goede regio (ik woon in Zuid-Holland), maar ik zou jullie graag foto's sturen van het proces en een aantal dingen zelf bijhouden.

Nu vraag ik me ook af of het de bedoeling is dat je het niet op alle benen smeert om te bewijzen dat het werkt? Of mag je het ook gewoon op alle benen gebruiken?

M.v.g. Mika de Groot

I am blessed with the best horse in the world

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 09:57

Ik woon in noordoost brabant, valt dat nog te doen voor jullie? Ik heb hier een fries met mok..

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

BioAgEurope
Berichten: 13
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-18 10:01

Pepperrr schreef:
Ik woon in noordoost brabant, valt dat nog te doen voor jullie? Ik heb hier een fries met mok..


Wilt u mij een berichtje sturen met uw gegevens?
Volgende week gaan wij even intern kijken wie er allemaal op heeft gereageerd.

BioAgEurope
Berichten: 13
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-18 10:02

MikaJDGZ schreef:
Hallo!
Ik heb een pony die soms in de zomer mok krijgt als hij op het weiland staat en er in de ochtend veel mist is. Nu heeft hij nergens last van en ik kan natuurlijk ook niet garanderen dat hij het deze zomer krijgt, maar zouden jullie er wat aan hebben als ik contact opneem met jullie als hij er weer last van krijgt? Ik woon trouwens ook niet in de goede regio (ik woon in Zuid-Holland), maar ik zou jullie graag foto's sturen van het proces en een aantal dingen zelf bijhouden.

Nu vraag ik me ook af of het de bedoeling is dat je het niet op alle benen smeert om te bewijzen dat het werkt? Of mag je het ook gewoon op alle benen gebruiken?

M.v.g. Mika de Groot


Wilt u mij een berichtje sturen met uw gegevens?
Contact opnemen mag dan altijd.

Nee mok is een dusdanige paardenaandoening dat het alleen gebruik van deze 2 producten genoeg kan aantonen. Dus u mag dan op alle benen het smeren, wel zo fijn ook voor uw paard ;)

henny_w
Berichten: 3032
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Twente

Re: Paarden met mok gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 10:53

Ik heb in 2015 een jaar lang de Primehumic gevoerd aan onze paarden. Zelfs de bloedarmoede die ontstaan was door het beschadigde beenmerg door die gifstoffen, kon opgelost worden door Primehumic.

Je hoeft er maar weinig van te geven en toch doet het heel veel met het metabolisme van de paarden in positieve zin :) Het schoont het paardenlichaam prachtig op.
Mok is een probleem wat zich naar buiten toe uit maar waar een verstoring in het paard meestal debet aan is. Zoals een verstoorde darmwerking.

Ik ben echt super enthousiast over de werking van Prime humic want sinds eind 2015 kan ik de paarden zelfs weer rijden. Dat was daarvoor onmogelijk omdat de huid door het gif nog steeds pleksgewijs openbrak.

En nee ... ik heb geen aandelen :)

Echte vrouwen rijden geen winkelwagentje, echte vrouwen rijden DODGE.

BioAgEurope
Berichten: 13
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-18 11:04

Princesj schreef:
Je zit net in het verkeerde seizoen voor mij. Ik heb een ruin die in de winterperiode kampt met mok, hij staat in Flevoland gestald. Mocht je op een later moment een tester nodig hebben stel ik hem graag beschikbaar hiervoor!


Ik zal het onthouden! Bedankt voor het aanbod

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Paarden met mok gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 11:35

Gaat het nou over mok of eczeem? :+ ik heb 1 pony met eczeem en 1 pony met mijt en rasp.
Je product is wel ontzettend aan de prijs trouwens. Dan moet het haast wel fantastisch zijn :Y)

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers