Paard draagt staart erg hoog?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Perryx
Berichten: 2501
Geregistreerd: 11-02-13

Paard draagt staart erg hoog?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-18 18:41

Hoi allemaal, mijn paard heeft donderdag in de bak gestaan met een groep andere paarden en hier is hij flink uit zijn dak gegaan flink lopen rennen en bokken.. nu draagt hij ineens sinds donderdag middag zijn staart erg hoog, net als of hij moet poepen zo hoog! Hij is niet gevoelig op de rug, maar niet soepel in de rug.. zou dit gebeurd zijn door het bokken misschien? en wat kan ik hier aan doen? Ik heb de 27e een trainingskamp, ik heb een afspraak gemaakt voor dry needling behandeling voor maandag.. maar zie dit eigenlijk niet zo zitten aangezien hij dit vaker gehad heeft en soms werkt het niet eens en hij moet bovendien dan weer een paar dagen op rust en helemaal zijn balans opnieuw terug vinden, en de 27e is al bijna.. wat nu te doen?!


ellepel

Berichten: 47257
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 18:48

Heb je een filmpje?
Die van mij heeft het een tijd gedaan,maar daar kwam het juist door maagproblemen :j

Perryx
Berichten: 2501
Geregistreerd: 11-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-18 18:52

ellepel schreef:
Heb je een filmpje?
Die van mij heeft het een tijd gedaan,maar daar kwam het juist door maagproblemen :j



Nee helaas niet, heb jij een filmpje van hoe die van jou er uit zag toen hij dat deed? misschien zie ik vergelijkingen.. en hoe kwam je er achter dat het maagproblemen waren ? bloedonderzoek?

ellepel

Berichten: 47257
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 18:57

Nee, want dat is al heel lang geleden.
Oorzaak was waarschijnlijk jong voorjaarsgras, hij was toen ook wat winderig :j

Perryx
Berichten: 2501
Geregistreerd: 11-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-18 19:18

ellepel schreef:
Nee, want dat is al heel lang geleden.
Oorzaak was waarschijnlijk jong voorjaarsgras, hij was toen ook wat winderig :j




Oke, die van ons gaan eind deze maand pas de wei op dus dat kan het helaas niet zijn.

Abacab

Berichten: 1894
Geregistreerd: 10-08-02

Re: Paard draagt staart erg hoog?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 08:55

zou best kunnen dat ie een verkeerde beweging heeft gemaakt in het bokken en stuiteren en dat hij daar nu last van heeft.

When I bestride him, I soar, I am a hawk: he trots the air; the earth sings when he touches it; the basest horn of his hoof is more musical than the pipe of Hermes.
Fas est ab hoste doceri.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 3 bezoekers