[volg]Plots paard op drie benen, maandenlang herstel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maria1991

Berichten: 1127
Geregistreerd: 07-11-07
Woonplaats: Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-17 09:44

Beste smid! En DA ook super vent! De DA die als eerste kwam, hoeft voor mij niet terug te komen, maar das persoonlijk natuurlijk.


Ik heb een concord leader om hem gedeist te houden. Hij heeft ook al eens een ocd operatie aan beide voorbenen gehad dus helaas inmiddels vrij bekend met revalideren. Vandaag kan hij de stal denk ik niet uit ivm de regen -O-

VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 12:15

:oo wat een verhaal zeg ...

Is het gat niet in de vettec gegaan omdat het nog open moet blijven (lucht erbij) of zoiets? Vaak zie je dat als er zo'n gat zit dat ze er iets op / in doen zodat het wordt afgedicht, maar neem aan dat ze daar een reden voor hadden?

Heel veel sterkte met het herstel... zo'n hoef groeit niet zo snel ... :(:)

maria1991

Berichten: 1127
Geregistreerd: 07-11-07
Woonplaats: Eemnes

Re: [volg]Plots paard op drie benen, maandenlang herstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-17 14:40

VanHuisUit: ik moet het met het opnieuw verbinden er steriele gaasjes ertussen doen met betadine.

Ik heb nu ook een speciale revalidatieschoen besteld, zodat ik met slecht weer toch kan stappen zonder dat ik bang hoef te zijn dat het verband vies wordt.

Elpharo

Berichten: 1896
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: [volg]Plots paard op drie benen, maandenlang herstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 12:17

Poeh wat een verhaal joh! Fijn dat er nu een ijzer onder zit. Het weer van de afgelopen week draagt niet erg mee aan een snelle genezing denk ik, dus hoop dat het snel droger wordt. Slim denk ik van de revalidatieschoen. Alle beetjes helpen...succes ermee. Hoop dat t snel weer mooi en goed aangroeit!

wwillemijn
Berichten: 4279
Geregistreerd: 05-07-05

Re: [volg]Plots paard op drie benen, maandenlang herstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 12:51

Heel veel sterkte! En wat hartverscheurend om je paard zo aan te treffen. Ik heb helaas beide paarden in de afgelopen 2,5 jaar ook op 3 benen gehad. Beiden zijn enorm gaan compenseren natuurlijk. Dus bij de tweede zodra ze weer kon belasten en geen pijn meer had direct laten behandelen door Chiro en osteo om het verdere compenseren te voorkomen. Wellicht heb je er wat aan.

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Re: [volg]Plots paard op drie benen, maandenlang herstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 19:43

Gelukkig is het nog goed afgelopen!! :(:) Grtjs candy