Megasus horse runners... jouw mening?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 13:05

Gisteren te horen gekregen van mijn bekapper dat ik de Runners niet nodig ga hebben voor mijn komende trektocht . De voeten van mijn paard zijn dusdanig goed geworden dat hij adviseert om ze niet te gebruiken. Ik bewaar ze sowieso even tot na de trektocht, maar daarna gaan ze misschien de verkoop in.

Als het zover is, dan zal ik het wel in dit topic melden. Het gaat op 2 sets van maat 130 .

ziezoziezo22
Berichten: 404
Geregistreerd: 13-10-13

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 21:14

Ik ga ook maar niet voor de megasus.
Mijn paard heeft inmiddels weer een dikkere zool en staat op ijzers.
Waarschijnlijk werden zijn zolen zo dun omdat hij op vlas stond.
Sinds januari van het vlas af en biotine bijgevoerd.
Ik blijf het wel volgen ben benieuwd hoe jullie het gaat bevallen

Criollogek

Berichten: 14
Geregistreerd: 22-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 18:13

Ik heb de Megasus als een van de eerste ontvangen dus heb ze nu al 5 weken. Ben er super tevreden mee. Zelf monteert en ze blijven goed zitten. Tuurlijk verliet hij soms de beschermhoes maar de Locks blijven goed plakken aan de hoef. Ook al in het water geweest met de megasus aan. Mijn Criollo heeft dunne zolen en had tot nu Allterrain hoefschoenen. Hij loopt met de megasus veel beter over kiezelstenen en stronken zonder enig moeite. Dit deed hij zelfs met de schoenen niet zo makkelijk. Dacht reageer even ook maar positief omdat slechte nieuws altijd sneller rond gaan dan goede. ;-)

Grit

Berichten: 6146
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 19:57

Erg leuk om te lezen Criollogek!

De meeste negativiteit zit vooral over de te lange levertijden. Ik wacht ook nog steeds met geduld :D

Criollogek

Berichten: 14
Geregistreerd: 22-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 20:23

Grit schreef:
Erg leuk om te lezen Criollogek!

De meeste negativiteit zit vooral over de te lange levertijden. Ik wacht ook nog steeds met geduld :D


Ja dat klopt...geduld wordt beloont *D

Wel heel erg belangrijk dat ze goed monteert worden zoals het hoort dus gebruiksaanwijzing goed lezen ;)
Had bij de eerste keer wat kleine fouten gemaakt maar alles bleef wel zitten alleen niet zo mooi haha

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 20:29

Hey Criollogek, leuk dat je je geregistreerd hebt op bokt om speciaal wat positiefs te laten horen over de megasussen.

Heb je zin om te beschrijven wat je niet goed gedaan had, is voor ons die het nog moeten krijgen en nog moeten monteren mogelijk heel handig.

Criollogek

Berichten: 14
Geregistreerd: 22-05-18

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 20:36

Dat wil ik zeker doen :-) ik kan ook wat filmpjes maken maar weet niet hoe ik deze moet uploaden. Graag even uitleg dan wil ik dit zeker laten zien ook.

Ben echt een fan van die dingen omdat mijn paard zo heerlijk met die dingen loopt. Dus hoop dat ook anderen die zelfde ervaring krijgen.

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 21:01

Ik weet ook niet hoe je filmpjes up moet loaden, maar ik zet ze gewoon op YouTube en dan zet in op bokt de link ernaartoe neer.

Fijn dat je je positieve ervaringen wilt delen!

Tilmar

Berichten: 3315
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 21:47

Ja, ik ben ook heel benieuwd!
Ik heb ze een paar weken geleden besteld. Toen zeiden ze 6 weken levertijd, spannend!

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 23:18

Criollogek schreef:
Dat wil ik zeker doen :-) ik kan ook wat filmpjes maken maar weet niet hoe ik deze moet uploaden. Graag even uitleg dan wil ik dit zeker laten zien ook.

Ben echt een fan van die dingen omdat mijn paard zo heerlijk met die dingen loopt. Dus hoop dat ook anderen die zelfde ervaring krijgen.


Filmpjes kunnen inderdaad alleen via youtube.

Ywa
Berichten: 124
Geregistreerd: 29-08-09

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:05

Fijn criollogek als je het met ons wilt delen.
Ik heb ze al een tijd binnen maar er nog niet onder gemaakt :(
Ik zie er erg tegen op, misschien onterecht!

Katyatje

Berichten: 1862
Geregistreerd: 25-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 19:56

Ywa, ik zit met hetzelfde. Ik had ze als een van de eerste binnen maar gewoonweg nog niet aan begonnen...

Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:15

Ik was een van de eerste backers en heb echt nog steeds niets..... Word er beetje moedeloos van :(

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 13:32

Ja, dat vind ik dan ook heel erg vreemd Eilatan, als jij een van de eerste backers was! Ik zou ze dan maar eens een mail sturen.

Straks gaan ze nog alle nieuwe klanten eerst sturen, om die tevreden te houden, omdat ze misschien denken: al die ouwe bestellers zijn toch al nijdig, dus als die nog wat langer moeten wachten maakt dat ook niet meer uit in nijdigheid...

cinniz123

Berichten: 4396
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 20:21

Ik heb ze toen ook gemaild met die vraag maar kreeg alleen terug dat ik me geen zorgen moest maken en dat ik een track and trace zou krijgen als ze gepost waren.dat is al weken geleden.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 20:57

Heb op fb voor de gein de vraag gesteld of die leveringstijden in de webshop kloppen
Aangezien ik weet ook hele vroege backers nog aan het wachten zijn
Ik als principiële muts zou graag eerst die logistieke en communicatieve ramp opgelost willen zien voor ik zou bestellen :+

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 10:25

Fijn om de goede ervaringen te lezen!

Mocht er trouwens iemand echt zitten wachten op maat 140 en/of ze nu nodig hebben mag je mij wel een pb sturen.
Momenteel heb ik ze nog niet nodig en liggen ze dus nog even te wachten.
Eerlijk gezegd ga ik ze pas tegen de winter gebruiken denk.

Kaatastrof

Berichten: 6260
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 11:00

Eens mijn Megasussen binnenkomen, gaan ze de verkoop in. Ik heb ze echt niet meer nodig eigenlijk.. Vind het zonde om ze hier te laten liggen. Twee jaar geleden had ik ze wel nodig, maar inmiddels zijn ambities zo veranderd.. Verder denk ik dat voor mijn schaars gebruik van hoefbescherming het in de toekomst toch interessanter lijkt om te gaan investeren in goede hoefschoenen.

Ik heb dus een paar in maat 150 te koop staan voor de geïnteresseerden. Monique hier had wel voorrang, maar weet niet meer zeker of zij 150 nodig had?

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 11:03

Hi Jackytje, ik opteer nog steeds graag voor jouw megasussen, maar ik moet eerst die van mij nog binnenkrijgen. Dan wil ik kijken of ze me bevallen. Als ze niet bevallen, dan gaan die van mij ook de verkoop in. Maar goed laat ik ervanuit gaan dat ze wel bevallen, niet zo negatief Mo, dan zou ik nog steeds graag de optie op ze hebben.
Zodra ik ze binnen heb en zeg een week getest heb, kan ik al wel zeggen of ik een vervolgset wil, dus als je zo lang wilt wachten, dan graag.

Kaatastrof

Berichten: 6260
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 11:07

Het heeft geen haast en ik zie ze hier eerlijk gezegd in de verste verte nog niet geleverd worden. := Hadden mij op 9 mei gezegd dat ze volgende week terug gingen starten met versturen en ik een notificatie ging krijgen als ze verzonden waren, nouu, ik heb nog helemaal niets gehoord.

Dus ik wil gerust wachten, ze liggen hier niet in de weg. ;)

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 11:12

hahaha, nee ze liggen niet in de weg, ze zijn weg ;-)

maar dank voor het wachten dan.

Kaatastrof

Berichten: 6260
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 11:16

Monique1963 schreef:
hahaha, nee ze liggen niet in de weg, ze zijn weg ;-)

maar dank voor het wachten dan.

Jij ziet echt in alles humor hé :+ :D Haha. Het is echt leedvermaak aan het worden.

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 11:35

tja, we kunnen erom sjagrijnig worden, maar het heeft geen zin. We kunnen er niets aan veranderen, dus dan maar erom lachen. En geen beter vermaak dan leedvermaak... ;-)

Criollogek

Berichten: 14
Geregistreerd: 22-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 08:31

Hier nog de extra handige tips maar zag dat ze nu zelf filmpjes hebben gemaakt die zijn natuurlijk nog duidelijker.


zijn in totaal 9 filmpjes....

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 08:58

Hey top, ik heb de eerste bekeken en ga de rest ook allemaal nog bekijken.