Moderators: Apple, Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne, Pistasche
Mjay schreef:je geeft zo weinig informatie dat we er niks mee kunnen... als er een spier vast zit kan ik me toch indenken dat je da iets heeft gezegt over het oplossen?
Aukelizzy schreef:Ik begrijp het ook niet helemaal..is die spier verkrampt? Heb je helemaal geen behandelplan van je DA gehad? Ik zou dan toch eens verder kijken. Misschien kan een fysio of ostheopaat je verder helpen. Als dit al drie maanden duurt zonder verbetering zou ik toch meer duidelijkheid willen hebben.
Om op je vraag terug te komen:
Het zou misschien best kunnen dat je paard de "vastzittende" spier niet gebruikt bij het neerzetten van het been in de galop maar juist met het optrekken van het been. Spieren hebben een tegenhanger en samen maken ze een volledige beweging, simpel gezegd (agonisten en antagonisten)
Aukelizzy schreef:Dan zou ik de DA eens vragen wat je nu moet doen..Ik denk dat het met alleen afwachten niet goed komt. Een "vastzittende" spier moet je toch door oefeningen (en behandeling) weer soepel maken. Is het je eigen paard of een verzorgpaard?
Gebruikers op dit forum: Myrthe_bz, SemrushBot en 13 bezoekers