30 jarige pony nog rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 21:35

Als de pony het aankan en de rug nog goed kan dragen en er een passend zadel is, waarom zou je het niet doen?
De eigenaar geeft ook toestemming. Daar zou ik eerder naar luisteren dan naar Bokt.
Voor een echt goed beeld zou je een foto bij kunnen voegen( met het risico dat je veel commentaar krijgt) want de ene 30 jarige is de andere niet

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.


MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 22:47

Ts die ziet er fantastisch uit voor 30 jaar. Ik schat zo in dat jij wel kan zien wat het paardje leuk vindt en wat niet en dat jij daar ook rekening mee houdt dus waarom niet af en toe erop.

Kiekeboefje schreef:
theadora99 schreef:
Wij hebben een pony op de manege van 32, die hoeft niet meer te lopen maar die wordt chagrijnig als ze niet af en toe mee mag lopen in de les. Dus die loopt af en toe een lesje mee en verder is ze gewoon met pensioen.


Dit is gewoon een aanname. Dit heeft de pony niet gezegd. Ook bij TS zie ik te veel ‘praten voor het paard’. Een paard is niet druk omdat die wil galopperen, die vind het spannend of is enthousiast. Een paard denk niet verder dan dat.

Dat is toch alles want alles wat een paard wil is vreten.
Dan moet je er ook geen hek om heen zetten of een slot op je staldeur doen, geen halster om, geen zadel erop of een kar erachter hangen want hé newsflash een paard praat nooit en zal nooit zeggen dat die dat allemaal wil. Beetje een dooddoener.
Laatst bijgewerkt door MissBmx op 27-06-18 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers