Megasus horse runners... jouw mening?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:19

Heb ze nog niet besteld
Paard is nog maar net onder het zadel nu, dus ten tijde van de pre sales nog geen nood aan(van de zomer miss pas)
Maar ben nog steeds erg benieuwd naar hoe ze dalijk echt bevallen
En ondanks dat ik oranje en Blauw allebei echt lelijke kleuren vind
Kan het me echt niet boeien dat ze die kleuren zijn
Lekker makkelijk als ze onderweg onverhoopt uit vliegen

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:36

Ik zat net de laatste filmpjes te kijken (heb ze niet besteld, wel geinteresseerd) maar het wordt steeds meer een doe-het-zelf pakket. Op maat zagen, vijlen, wings afknippen, boren, alles onder de goede hoek afvijlen ect. ect.
Weet iemand dvan jullie waarom ze naar die 2 andere systemen (glue en plak) zijn overgegaan, eerste instantie was toch met het klittenband? Of is dat toch niet bevallen en hebben ze snel wat anders bedacht?

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:46

Ik krijg steeds meer het idee dat ze maar een concept hebben bedacht wat nog niet eens af was.

Ik had goede hoop hierover maar jammer dat het zo moet. En leuk verhaal erbij van edison maar er werd een werkend product beloofd aan het begin van de campagne

cinniz123

Berichten: 4396
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:53

Ik zat het laatste filmpje ook te kijken met :? :?
Dit was niet het gene wat ik heb besteld zo voor continu dan ben ik ze zo kwijt in de modder.
Maar ging er ook vanuit dat dit een extra keus was eigenlijk dus of het klittenband of lijm.

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 16:20

cinniz123 schreef:
Ik zat het laatste filmpje ook te kijken met :? :?
Dit was niet het gene wat ik heb besteld zo voor continu dan ben ik ze zo kwijt in de modder.
Maar ging er ook vanuit dat dit een extra keus was eigenlijk dus of het klittenband of lijm.


ja maar meer in die zin van.. "oh dat klittenband werkt toch niet zo goed als we gehoopt hadden.. laten we alles dicht/aan elkaar lijmen, dan blijven ze wel zitten".

Daphneeeej

Berichten: 2999
Geregistreerd: 03-09-11
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:45

Als ik zo lees zijn het 2 verschillende opties. Ze zijn er als het gebruik van hoefschien, dus zoals ze waten met het klittenband. De optie van lijmen is er bij gekomen als permanente oplossing. Voor bijvoorbeeld paarden die op ijzers staan.

cinniz123

Berichten: 4396
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 18:04

Ja zou kunnen maar denk dat dat ook per paard zal verschillen net als met ijzers en schoenen.
Dus als je het zo bekijkt is het juist een fijne oplossing mochten ze met klittenband niet blijven zitten dat je ze niet weg hoeft te gooien maar dat je ze dan kunt aanpassen.

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:51

Ach we zien het wel, de pony is toch nog niet opgeleerd voor de wagen dat is net al de megasus steeds opgeschoven om vele redenen!

Grit

Berichten: 6146
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 20:36

28 maart start het versturen van de eerste bestellingen. Ik hoop dat ze het hebben over 28 maart 2018 :+

elinedeau95

Berichten: 1193
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 20:39

Ik ben heel benieuwd naar dit product.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 20:51

Ik ben heel erg benieuwd naar de gebruikers ervaringen idd

Grit

Berichten: 6146
Geregistreerd: 09-07-08

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 20:54

Eerlijk gezegd weet ik niet of ik ze ga proberen, tot dusver doen beide paarden het prima op blote voeten en staan ze meteen aan het bos.

Kaatastrof

Berichten: 6260
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 22:19

Hier heb ik al een afspraak staan met m'n bekapper om ze aan te passen. Ik heb de 30ste een rit van 23 km gepland, dus hoop dat ik ze op tijd binnen heb - al denk ik niet dat de levering zo snel zal gebeuren, maarja, we can hope!

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 19:11

Het gaat er op lijken dat ik ze voor onze trektocht binnen heb. Fingers crossed :D

Nathalie83

Berichten: 1371
Geregistreerd: 07-09-08
Woonplaats: Marum

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 13:13

Ik hou me nog steeds aanbevolen voor als iemand er alweer vanaf wil :D

Grit

Berichten: 6146
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 14:08

Bij mij gaat er sowieso een set (4 stuks) de verkoop in, voor een paard gaan we ze zeker niet gebruiken. Voor het andere paard twijfel ik nog of ik de set achter de hand wil houden.
Maten 160mm en 150mm.

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 14:11

Mijn 2 sets gaan ook de verkoop in, maar weet niet meer welke maten ik heb opgegeven, iemand een idee hoe ik daar achter kom?

Grit

Berichten: 6146
Geregistreerd: 09-07-08

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 14:25

Kun je nog inloggen bij de site van kickstarter?

Kaatastrof

Berichten: 6260
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:45

Hier toch ook nog altijd twijfel, zo vervelend. Ik denk dat het amper de moeite is om ze voor bv een dagtocht te gebruiken want dan is dat zo'n 'waste' van die plakkertjes. Op termijn gaat dat me meer kosten en gok ik dat gewone hoefschoenen nog altijd handiger zou zijn..

Maarja, die rotte Tinker sokken hé. Dat is altijd zo onhandig bij schoenen.

Anderzijds heb ik zoiets van - stel dat het nu toch echt wow is, dan heb ik misschien spijt dat ik ze weg heb gedaan. :') Dilemma's! T ding is dat je ze niet effe kan testen want eens je alles op maat hebt gemaakt zit je er mee. Moet je al geluk hebben dat iemand een paard heeft met dezelfde voeten.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:46

Of kleinere voeten. Kan hij toch verder op maar worden gemaakt, of niet? En als je een tinker hebt, zijn er vast paarden te vinden met kleinere voeten.

Kaatastrof

Berichten: 6260
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 23:58

Mhm dat kan misschien wel ja :)* Dat ik daar nog niet over heb nagedacht! Ze heeft maatje 16 dus zeker niet de kleinste. Ik gok wel dat je de clipjes er misschien uit kunt halen om te vervangen etc?

cinniz123

Berichten: 4396
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 08:29

ALS ze daadwerkelijk binnen komen ga ik ze zeker uitproberen.
Betaald zijn ze toch al en het geld ben ik toch al zo lang kwijt daar voel ik niets meer van :+
Ik had 1 set voor het testen voor alleen voor maar of ik ook voor achter nog zal aanschaffen als ze werken weet ik niet.
Heb gewoon geen vertrouwen meer in ze.

Katyatje

Berichten: 1861
Geregistreerd: 25-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 12:27

Jackytje schreef:
Hier toch ook nog altijd twijfel, zo vervelend. Ik denk dat het amper de moeite is om ze voor bv een dagtocht te gebruiken want dan is dat zo'n 'waste' van die plakkertjes. Op termijn gaat dat me meer kosten en gok ik dat gewone hoefschoenen nog altijd handiger zou zijn..

Maarja, die rotte Tinker sokken hé. Dat is altijd zo onhandig bij schoenen.

Anderzijds heb ik zoiets van - stel dat het nu toch echt wow is, dan heb ik misschien spijt dat ik ze weg heb gedaan. :') Dilemma's! T ding is dat je ze niet effe kan testen want eens je alles op maat hebt gemaakt zit je er mee. Moet je al geluk hebben dat iemand een paard heeft met dezelfde voeten.


Dat vind ik ook een minpunt aan de runners. Eens die plakkers op de hoeven zitten moet je ze wel goed gaan gebruiken anders is het inderdaad zonde van de plakkers.

Nu ja, ik ga ze sowieso wel zelf houden en testen. Ben nog steeds benieuwd, ook al wachten we al een eeuwigheid.

Nathalie83

Berichten: 1371
Geregistreerd: 07-09-08
Woonplaats: Marum

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 18:50

Ik heb nu ijzers eronder dus kan/ga pas meten als die er onder weg zijn.. Weide seizoen gaan ze er weer onder weg O:)

Ben echt heel benieuwd naar de bevindingen.. zou echt een oplossing zijn :D

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 19:47

Heeft iemand al iets ontvangen?