Shetlander knie op slot

Moderators: Dyonne, Apple, Coby, petraaken, SayaJones, A_nouk, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 22:23

Heb je de mogelijkheid hem 24/7 buiten te laten? Zo ja, dat proberen!
Mijn IJslander heeft ook héél af en toe zijn knie op slot gehad en vooral in de periode toen hij nog in de avond op stal moest staan, sinds hij weer 24/7 buiten staat heeft hij er geen last meer van gehad.

Instagram: icehorse_drifandi
Drífandi frá Ponjée <3

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 22:55

Normaal stond mijn paard altijd al wel 24/7 buiten maar sommige periode's op stal (vooral in de winter) om zijn eigen portie hooi op te kunnen eten en dan niet weg gejaagd kunnen worden door de andere die zijn hooi veel sneller op had (wij hadden ze anders gewoon in een open stal staan, bestond uit 3 stallen en kon je dus ook gewoon nog dicht doen waardoor je ze ook apart kon zetten).

Maar voldoende beweging is echt het belangrijkst! Het achteruit zetten, al lukte dat bij die van mij ook niet altijd. En hij is ook altijd binnendoor bekapt geworden (tegenwoordig niet meer omdat het eigenlijk niet meer nodig is gelukkig)

Drífandi frá Ponjée <3

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 10:09

Zijn jullie ook van plan het shetje te beleren voor de kar? Of is hij een mini? :P
Fietsen is misschien ook nog iets wat je kunt overwegen te gaan doen, handpaardrijden misschien??

Drífandi frá Ponjée <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie