Foto- en discussietopic (on)beslagen paardenhoeven II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 19:01

Zack schreef:
@Aimee
Je mag wel wat leuker doen tegen de mensen hier.
Iedereen bedenkt het op zijn eigen manier.
Ik ken scoxxx niet persoonlijk en arabesk ook niet, Maar hun onderbouwen hun theorie en praktijk wel altijd!
Daar zou jij nog wel wat van kunnen leren, je roept namelijk heel veel dingen maar onderbouwen kan je het niet.
Dus hou het gewoon een beetje vriendelijk..


Ik mag vriendelijker doen? Wat dacht je.... Begin bij jezelf ;)

Ik heb helemaal geen theorie dus die hoef ik ook niet te onderbouwen. Ik ben ook geen hoefexpert, dus ik hoef me ook niet over eventuele expertise uit te wijden, bovendien doe ik me niet voor als expert en dat laatste is misschien nog wel het belangrijkste.

Ik heb het eens nagevraagd over de steunsel en de enige reactie was: "welke idioot heeft jou dat wijs gemaakt?"
Zeg genoeg, denk ik ;)
Het beeld vertekent wel op de foto's, dat moet ik toegeven. De steunsels zijn juist meer weg gekapt, waardoor het lichter gekleurd is. Op een foto komt dat dan meer naar voren, waardoor het lijkt alsof het uitsteekt. De hoefwand is zeker niet omgeslagen en het hoefmechanisme werkt prima.
Mij werd ook nog even uitgelegd waarom kleine niet groeiende hoeven niet goed zijn:
Geen groei = geen aanvoer van bouwstoffen = weinig hoefmechanisme :')

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.


Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Re: Kijk-en-vergelijk foto's (on)beslagen paardenhoeven II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 19:02

Zo.... En aangezien de meerwaarde van dit topic dus nihil is, ga ik 'm lekker gelijk weer uit mijn berichten halen :wave:

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers