gekneusde schouder -> welke behandeling?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ramgad
Berichten: 642
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: buggenhout

gekneusde schouder -> welke behandeling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-08 20:05

Een tijdje geleden liep mijn muilezeltje van het verschieten tegen het hooirek. Hij kon bijna niet meer stappen, had zoveel pijn en dus heb ik natuurlijk meteen de dierenarts laten komen en deze kwam met het slechte nieuws; gekneusde schouder.
Hij gaf hem een verdovende/ontstekingsremmende spuit en zei dat als het over enkele weken niet beter was, ik plakken moest laten nemen omdat het kon zijn dat er een barst in zijn schouder zat... Boos!
Enkele weken later was hij beter, kon weer normaal stappen en een beetje draven, maar moest verzet worden naar een andere weide die nogal modderig was. Enkele dagen later liep hij weer zo mank als het maar kan zijn (door zo hard te moeten ploeteren in de modder) en dus nu wil ik plakken laten nemen. Maar deze zijn nogal duur dus nu ben ik volop aan het solliciteren om werk te vinden om dit te kunnen verwezenlijken.
Maar nu vraag ik mij af; wat gebeurd er daarna? Stel dat ze echt zien dat er een barst in zijn schouder zit, wat zal er dan gebeuren? Wordt hij nog helemaal de oude? Moet hij dan maanden op stal staan ofzo? Spalken ze dat ofzo? Hoe zit de behandeling in elkaar?

alvast heel erg bedankt, Dagmar

Wrong thing, Right then


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 7 bezoekers