Ik zag dat er nog geen regulier topic was over VitalStyle, en aangezien ik het een heel interessant merk vind ben ik benieuwd wat jullie er van vinden. Misschien kunnen we zo ook een beetje sparren over wat je het beste kan voeren, dan blijf ik hen niet steeds om advies vragen.
Ik heb verschillende producten geprobeerd, zoals de DarmBalans en de GastroComplex. Op dit moment voer ik de GastroComplex en de SuikerBalans, omdat ze net weer op de wei staan. Daarnaast voer ik OerBalans als balancer, deze heb ik gewonnen bij een winactie.
Bij ons op stal zijn ze echter overgegaan op het zelf voeren van de paarden. De muesli die de paarden van stal kregen verdwijnt en daar zal ik zelf iets anders voor in de plaats moeten gaan voeren.
VitalStyle heeft 3 verschillende soorten muesli's op de markt gebracht, en ik ben door de gevoeligheid op de maag van mijn pony vooral benieuwd naar de Gut & Gastro. Weet iemand of dit een vervanger kan worden van de GastroComplex? Het zou fijn zijn als ik die niet meer hoef te voeren.
Daarnaast is mijn pony gewend dat hij na het werken/als hij terug op stal komt voer krijgt. Maakt niet uit wat, maar een handje muesli is niet genoeg

Daar komt bij dat ik gerust de muesli extra zou willen voeren, maar dan doe ik vrij kort over de zakken. Aangezien ze vrij prijzig zijn kijk ik dan liever naar een Slueslimix waar ik dan in kan aanvullen.
Nu is mijn vraag vooral, zou de combinatie OerBalans (ochtend), Gut & Gastro muesli (middag) én de Slueslimix (tussendoor) niet te veel zijn?
Iemand ervaringen met deze producten?