Eggersmann waar nog te koop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Eggersmann waar nog te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-22 22:30

hoi!

Ik besteld Eggersmann altijd bij zooplus, naar helaas leveren die op dit moment niet. Ik weet dat het vanuit hun eigen website wel naar NL te versturen is, maar dat word toch wel een duur grapje. Heeft enig idee waar dit voer nog geleverd word?


kiki1976

Berichten: 16821
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Eggersmann waar nog te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 09:39

Groothandel waar ik het eerder bestelde is er ook mee gestopt helaas.
Hun gaven als reden dat het artikel erg slecht liep en daarom hebben besloten ermee te stoppen.

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

callippo

Berichten: 3193
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Re: Eggersmann waar nog te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 09:52

Ik haal het altijd bij Equiva in Lingen of Gronau. Maar da's wat lastig als je in NL woont ;-)
Verzenden van zware pakketten is helaas erg duur :-(

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-22 10:00

callippo schreef:
Ik haal het altijd bij Equiva in Lingen of Gronau. Maar da's wat lastig als je in NL woont ;-)
Verzenden van zware pakketten is helaas erg duur :-(


ik zie op de website helaas niet de zakken die ik moet hebben.. ik moet de EMH struktur equichamp hebben.. en zag dat ze een nieuwe zak hebben, mucovital prebiotic, die wil ik ook graag proberen. Ik vind heen en weer rijden naar duitsland niet zo'n probleem als ik in 1x een voorraad mee kan nemen.. maar dan moet ik wel zeker weten dat ze het hebben :D

ken je toevallig nog andere winkels in duitsland net over de grens die het verkopen? dan kan ik me daar eens in verdiepen.
Laatst bijgewerkt door its_daantjee op 15-01-22 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Myou
Berichten: 920
Geregistreerd: 30-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 10:01


its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-22 10:08

Myou schreef:
Ik weet niet welk product je zoekt en wat het normaal kost, maar via amazon staan er wel een aantal eggersmann producten die je kan kopen
https://www.amazon.nl/s?k=eggersmann&cr ... _sb_noss_1


bedankt voor de tip, hier had ik nog niet aan gedacht!
ik vind alleen 26 euro of 46 euro voor een zak voer nogal een verschil.. daarvoor rijd ik liever naar duitsland :j

callippo

Berichten: 3193
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 21:37

its_daantjee schreef:
callippo schreef:
Ik haal het altijd bij Equiva in Lingen of Gronau. Maar da's wat lastig als je in NL woont ;-)
Verzenden van zware pakketten is helaas erg duur :-(


ik zie op de website helaas niet de zakken die ik moet hebben.. ik moet de EMH struktur equichamp hebben.. en zag dat ze een nieuwe zak hebben, mucovital prebiotic, die wil ik ook graag proberen. Ik vind heen en weer rijden naar duitsland niet zo'n probleem als ik in 1x een voorraad mee kan nemen.. maar dan moet ik wel zeker weten dat ze het hebben :D

ken je toevallig nog andere winkels in duitsland net over de grens die het verkopen? dan kan ik me daar eens in verdiepen.


Je kunt Equiva (of een andere winkel) bellen, dan leggen ze het voor je klaar, of ze bestellen voor je.
Ik doe dat andersom bij de Welkoop voor bietenpulp, omdat ik geen zin heb voor niets te rijden ;-)

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.


its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: Eggersmann waar nog te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-22 21:44

ah top! bedankt voor de tip, ga ik daar eens informeren!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, marinst, Zick_Zack en 10 bezoekers