Laurievc schreef:Ik geef Pharmahorse omdat dit 1 vd weinige merken is die geen toevoegingen (suiker meestal) doet aan hun supplement. Heb eigenlijk (bijna) al mijn supplementen van hen en ben heel tevreden over de resultaten die ik te zien/voelen krijg.
neetoch schreef:Ja hoor dat wil ik wel, ondanks dat ik nu al weet dat ik de complete brigade over mij heen krijg.
Ik voer al jaren dagelijks de koeien magnesium/ magnesium griess van de Welkoop. Is magnesium oxide 98% waarvan ik dacht uit mijn hoofd 54% werkbare magnesium. 15,99 voor 20 kg dacht ik uit mijn hoofd. Doe er een jaar mee met die zak.
Ik heb ook de dure merken gebruikt, maar ik vind na gebruikvergelijk de oxide het beste werken.
BarbaraNova schreef:neetoch schreef:Ja hoor dat wil ik wel, ondanks dat ik nu al weet dat ik de complete brigade over mij heen krijg.
Ik voer al jaren dagelijks de koeien magnesium/ magnesium griess van de Welkoop. Is magnesium oxide 98% waarvan ik dacht uit mijn hoofd 54% werkbare magnesium. 15,99 voor 20 kg dacht ik uit mijn hoofd. Doe er een jaar mee met die zak.
Ik heb ook de dure merken gebruikt, maar ik vind na gebruikvergelijk de oxide het beste werken.
Ik ben nieuw wat betreft magnesium, maar waarom zou je een horde commentaar over je heen moeten krijgen?
neetoch schreef:Ja hoor dat wil ik wel, ondanks dat ik nu al weet dat ik de complete brigade over mij heen krijg.
AtillaFlash schreef:Sectolin of Ecostyle (nu Vitalstyle). Ik zocht voor paard een merk wat de best opneembare vorm van magnesium had namelijk magnesium citraat en zonder andere vulmiddelen. Voordeel is dan gemiddeld 16% magnesium en weinig hoeven te geven (10 gr per dag) en geen verstoppingseffect van magnesiumoxide. Voor de zekerheid eerst getest of t idd citraat was en geen oxide maar loste keurig op in water.
Geef t door wat slobber.
DuoPenotti schreef:Die voer ik ook.
Het ene onderzoek dat je leest is dat paarden beter de oxide opnemen het andere onderzoek zegt zoals bij mensen een citraat.
Dus wat is het dan?
Laurievc schreef:Ik geef Pharmahorse omdat dit 1 vd weinige merken is die geen toevoegingen (suiker meestal) doet aan hun supplement. Heb eigenlijk (bijna) al mijn supplementen van hen en ben heel tevreden over de resultaten die ik te zien/voelen krijg.