ervaringen Eggersmann Horse Vital Plus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mandje

Berichten: 936
Geregistreerd: 07-05-09
Woonplaats: Hoogezand

ervaringen Eggersmann Horse Vital Plus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-17 16:06

Hoi,

Ik ben op zoek naar ervaringen van Eggersmann Horse Vital Plus. Ik kom wel hele goede recenties tegen van de Eggersmann Bricks.

Even ter informatie ik wil mijn haflinger van 23 jaar graag een vitamine/mineralen mix geven omdat ze maar een handje vol brokjes krijgt heb het idee dat een vitaminekorrel haar goed zal doen. Ze staat 24/7 in de weide met genoeg gras en is toch aardig aan de stevige kant. Dit is ook de reden dat ik haar niet meer brokken wil geven.

Ben heel erg benieuwd of hier in ervaringen zijn. Of misschien een ander product. In het verleden heb ik haar wel al eens Pavo vital compleet gegeven en Marstall Forse. Marstall Forse krijg ik er heel moeilijk in en Pavo vital merkte ik niet echt een verschil. Wel merkte ik verschil met Pavo Multi15. Maar weet niet of dit een product is om langere tijd te geven.

I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday


Pumpkins

Berichten: 3146
Geregistreerd: 14-05-10
Woonplaats: rotterdam

Re: ervaringen Eggersmann Horse Vital Plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:16

Met Eggersmann horse supplement geen ervaring. Ik ben wel erg tevreden over de Vitalbix. Ook een vitamine brok wat afgestemd is op een paard met een rantsoen van gras en hooi. Ben nog weinig vitaminekorrels tegen gekomen die zo compleet zijn. Misschien interessant om naar te kijken?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_Amy, idje, Silly_Woman, Trendiction en 48 bezoekers