Ervaring met supplement spieropbouw?

Moderators: Coby, Dyonne, Pistasche, Apple, Nicole288, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

vieenrose

Ervaring met supplement spieropbouw?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-17 10:19

Hallo

Door het winterweer en verbouwingen is mijn paard de laatste maanden weinig gewerkt geweest, slechts gemiddeld 1 keer in de 2 weken + vaak gewandeld. Ze komt wel elke dag buiten en elke dag in de stapmolen. Sinds begin dit jaar ben ik er terug mee actief aan het rijden. Het paard wordt dit jaar 12 en ik merk dat het precies wat moeilijker zal worden om haar mooie bespieringen terug te krijgen.
Het paard staat goed van gewicht, niet te mager, enkel wat kaal van bespiering op haar rug, lenden en poep. Ze krijgt onbeperkt ruwvoer (hooi), elke avond bietenpulp, 's ochtends en 's avonds krachtvoer. Vanad nu wordt ze 4 à 5 keer gewerkt in de week.

Ik was overlaatst in de winkel en zag supplementen als Pavo Muscle Build of Cavalor Muscle Force, iemand ervaring met deze supplementen?

Er werd me ook Yea Sacc aangeraden, is dat ook ter bevordering van de spieropbouw?

Bedankt!

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 07:18

In plaats van een supplement zou je ook Topsport van Pavo kunnen voeren. Dit voer zit hoog in de benodigde eiwitten voor spieropbouw en daarnaast ook nog hoog in vet, vitaminen en mineralen.

Dana 968 km klasse III
Klava 477,5 km klasse II
Dag lieve Klava, je was mijn grote vriend

_Rosanna

Re: Ervaring met supplement spieropbouw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 07:31

Zelf heb ik een hele goeie ervaring met Subli Atleet deze kan je bij de welkoop kopen er zit nu 15% korting op.

http://www.subli.nl/atleet/

Pippin's Angel A.T. B+24 L1+22 L2+14 M+ Verlof :)
**Dyslexie

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 07:48

Echt goede spieropbouwsuplementen zijn phytonics muscle care of creatine en/of bcca van pharmahorse.
Als je goed kijkt naar de ingredienten van bijv een pavo muscle build kan je net zo goed een algemeen vitamine suplement geven, zoveel verschilt dat niet. Let ook goed op dat je daarbij genoeg eiwit geeft in je rantsoen, eiwit is nodig om spieren op te bouwen. En ook een aandachtspunt dat je training wel echt zwaar genoeg is (hartslag boven de 120 ->trainingsprikkel) en dat je ook een goed trainingsschema hebt, dus ook herstel na een zware training en genoeg zware trainingen om daadwerkelijk spieren echt op te bouwen. Succes!

vieenrose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-17 15:54

Bedankt voor de antwoorden!

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 16:05

MIjn paard en mijn vorige paard kregen muscle build in het begin en later onderhouden met vitamine korrel van pavo. Inderdaad opletten dat je voldoende eiwitten bij geeft.
van dit:
Afbeelding
naar dit:
Afbeelding

maar uiteraard niet alleen door het suppl.. rustig opgebouwde trainig, en voerbeleid, onbeperkt ruwvoer/ goed ontwormen etc etc.

Mijn nieuwe jonkie voer ik het nu een maand, en begint ook mooi te glimmen en te ontwikken.
Nu zijn dit beide paarden die groen aankomen, met 5 en mijn huidige paard 6 jaar. vind een suplement fijn ter ondersteuning, en zie het wel terug.

Afbeelding
maand later

Afbeelding

powertinker Indy van de Esch
B + 25, L1 =24 l2+16 M1 +7

Cranio sacraal therapeut

bloempke14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 00:20

Absoluut Cavalor Muscle force! Zorgt voor meer aanmaak van spiercellen ipv alleen meer vulling in de spier. Super resultaat en zuinig in gebruik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie