wie heeft er ervaring met lifeforce formula van alltech

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chesss
Berichten: 1359
Geregistreerd: 25-10-12

wie heeft er ervaring met lifeforce formula van alltech

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 00:38

vandaag op het chio heb ik een proefverpakking voor een maand gekocht van alltech lifeforce. nu vroeg ik me af of iemand al ervaring heeft met de formula...

ik ben benieuwd.

Floor2009
Berichten: 4
Geregistreerd: 25-06-13

Re: wie heeft er ervaring met lifeforce formula van alltech

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:42

Ik voer dit nu 2 weken aan mijn senior pony die slecht kan eten en erg mager is geworden. De eerste resultaten zijn er al, ze is nog niet aan het aankomen maar is een stuk fitter en komt ineens veel beter door haar haren.

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:35

Hebben jullie een link ? Is dit een product met yea sacc erin ?

Floor2009
Berichten: 4
Geregistreerd: 25-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:56

Ik kan geen link vinden met de ingrediënten maar heb een folder gehad en volgens mij is dat een van de 6 hoofdingredienten. Ik kijk t nog na.

Chesss
Berichten: 1359
Geregistreerd: 25-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 11:20

Van de site www.lifeforcehorse.com de informatie die zij meegeven:

LIFEFORCE Focus: voor recreatiepaarden met weinig activiteit
Speciaal ontwikkeld voor minder actieve paarden of paarden met veel tijd om te grazen. LIFEFORCE Focus levert preventieve zorg voor uw paard.

Creëert een ideale darmwerking
Zorgt dat goede bacteriën effectief hun werk doen in de darmen
Helpt darmen rustig te houden
Speelt in op uitdagingen als zuinigheid en lichaamsconditie
Bevat organische spoorelementen die het paard gemakkelijk opneemt en op kan slaan in de lichaamsreserves
LIFEFORCE Formula: voor fokpaarden en recreatiepaarden
met gemiddelde activiteit
Speciaal ontwikkeld om de vruchtbaarheid te verbeteren en sportpaarden te helpen bij hun ontwikkeling. LIFEFORCE Formula helpt paarden het beste uit hun rantsoen te halen.

Helpt bij het ondersteunen van het immuunsysteem van het paard
Behoudt goed uitgebalanceerde microflora in zowel maagdarmkanaal als de blindedarm, waardoor het paard de voedingsstoffen uit alle voersoorten maximaal kan opnemen
Verbetert de melkkwaliteit van de merrie en bevordert daarmee een gezonde groei van het veulen
Ondersteunt het reproductiesysteem van merries en hengsten
Verhoogt de kans op een succesvolle paring en verbetert het bevruchtingspercentage van de hengst
LIFEFORCE Elite: voor sportpaarden en paarden met veel activiteit
Speciaal ontwikkeld voor prestatiepaarden in stressvolle situaties. LIFEFORCE Elite biedt een oplossing die de effecten van een uitdagende werkomgeving op de gezondheid en welzijn van het paard, goed kan managen.

Ondersteunt een gezond immuunsysteem
Bevordert de beschikbaarheid van antioxidanten
Stimuleert een ontstekingsremmende werking
Onderhoudt op een natuurlijke wijze de vochtbalans
Creëert een ideale vertering in de darmen
Bevordert lichaams- en spierconditie

Martje80
Berichten: 5851
Geregistreerd: 13-06-07

Re: wie heeft er ervaring met lifeforce formula van alltech

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:23

ik heb op het punt gestaan het te bestellen maar de prijs weerhoud me er vooralsnog van

Chesss
Berichten: 1359
Geregistreerd: 25-10-12

Re: wie heeft er ervaring met lifeforce formula van alltech

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 11:30

Ik moet zeggen ben er nog niet helemaal achter wat de prijs is. Ik heb een proefverpakking gekocht van 1,7 kilo op het CHIO Rotterdam. Wat is de prijs en oor hoeveel kilo is dat?

kellykeuhh

Berichten: 1345
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:36


Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:43

en het verhaal is leuk, maar wat zit er in van ingrediënten ???

Chesss
Berichten: 1359
Geregistreerd: 25-10-12

Re: wie heeft er ervaring met lifeforce formula van alltech

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 11:52

ik snap wat je bedoeld. Ik geef mijn reus nu Muscle impulse en zeohorsefeed. Ik wilde eigenlijk overstappen naar de elite zodat je maar 1 supplement hoeft te geven. Mijn paard heeft snel last van zijn darmen en spieren en is gauw te schraal.

Martje80
Berichten: 5851
Geregistreerd: 13-06-07

Re: wie heeft er ervaring met lifeforce formula van alltech

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:19


Chesss
Berichten: 1359
Geregistreerd: 25-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 12:24


Martje80
Berichten: 5851
Geregistreerd: 13-06-07

Re: wie heeft er ervaring met lifeforce formula van alltech

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:32


Amaranth7

Berichten: 753
Geregistreerd: 19-06-12

Re: wie heeft er ervaring met lifeforce formula van alltech

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:32

Ik ben ook benieuwd naar ervaringen, is dit echt zo goed spul? Kan ook nergens ingrediënten vinden. :(

Floor2009
Berichten: 4
Geregistreerd: 25-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:00

De 5 actieve ingrediënten zijn: yea sacc, sel plex, bioplex, BIO-mos, mycosorb. 1,7 kg kost 47,50 en is bedoeld voor 1 maand voeren.

bonbini2
Berichten: 6
Geregistreerd: 27-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:33

Ik zie dat er nog veel onbekendheid is m.b.t de Lifeforce producten range. Dit is logisch omdat dit product onlangs is geintroduceerd op de Nederlandse markt.
Ik ben eigenaar van Balaiko. Wij verkopen de producten van Lifeforce in Drenthe, Friesland en Groningen.
De eerste resultaten van dit product zijn verbluffend. Ik wil deze graag met jullie delen. Daarnaast kan ik al jullie vragen beantwoorden en een toelichting geven op de werking van de ingredienten die in de producten zitten.
Heb je interesse? Dan wil ik je vragen om via de mail info@balaiko.nl contact met mij op te nemen. Dit omdat ik dit forum op de juiste manier wil gebruiken.

Ook de mensen die niet in de genoemde provincies wonen kunnen bij ons terecht voor vragen.

Ik hoop op deze manier meer duidelijkheid te kunnen geven. Uitwisseling van ervaringen is uiteraard aan jullie :P

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:00

Chesss schreef:
ik snap wat je bedoeld. Ik geef mijn reus nu Muscle impulse en zeohorsefeed. Ik wilde eigenlijk overstappen naar de elite zodat je maar 1 supplement hoeft te geven. Mijn paard heeft snel last van zijn darmen en spieren en is gauw te schraal.


Grappig, ik zat ook te denken over zeohorsefeed in combi met yea sacc. een beetje het idee van alltechs product dus. Maar 47,5 euro per maand ? oeff dan moet je het toch niet heel het jaar door voeren neem ik aan ?

Floor2009
Berichten: 4
Geregistreerd: 25-06-13

Re: wie heeft er ervaring met lifeforce formula van alltech

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 18:40

Groot verpakking is uiteraard goedkoper. Maar als de resultaten stand houden ben ik in ieder geval wel van plan dit heel het jaar door te gaan gebruiken.

Martje80
Berichten: 5851
Geregistreerd: 13-06-07

Re: wie heeft er ervaring met lifeforce formula van alltech

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:40

@bonbini waarom.is de prijs zo hoog? waar zit dat in?

Amaranth7

Berichten: 753
Geregistreerd: 19-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 21:58

De prijs houdt mij ook tegen, het paardenleven is duur genoeg tegenwoordig. Voor 30,- had ik het nog overwogen, maar nu wordt het echt te veel.

Hebben jullie geen introductie verpakkingen?

Martje80
Berichten: 5851
Geregistreerd: 13-06-07

Re: wie heeft er ervaring met lifeforce formula van alltech

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 22:00

ik vraag me vooral af welk ingredient het zo duur maakt. voor die priijs heb je 9 vd 10x een supplement waar je een maand of 2/3 mee vooruit kan

bonbini2
Berichten: 6
Geregistreerd: 27-06-13

Re: wie heeft er ervaring met lifeforce formula van alltech

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:14

Er zijn enorm veel voedingssupplementen verkrijgbaar . De Lifeforce lijn springt eruit doordat de effectiviteit van de ingrediënten, als een van de weinige, wetenschappelijk is onderbouwd.
De kwaliteit van het product bepaalt de prijs!

Het product bevat levende gisten die de groei van goede bacteriën in de blinde- en dikke darm van een paard bevorderen. Daarnaast gaat het darmverzuring tegen, waardoor de prestaties en weerstand positief beïnvloed worden. Een gezonde darmflora betekent bovendien een betere conditie en minder kans op koliek.

Het product bevat de eerste EU goedgekeurde en door de Amerikaanse geneesmiddelenautoriteit FDA toegelaten vorm van organische selenium. Een belangrijke antioxidant. Organische selenium kan in het lichaam worden opgeslagen en wordt aangesproken als dat nodig is. Wetenschappelijk is aangetoond dat fokmerries die voldoende selenium krijgen minder vaak aan de nageboorte blijven staan. Daarnaast heeft het via de biest een positieve effect op de weerstand van veulens.

De organische sporenelementen in het product zijn verbonden met peptiden en aminozuren, zodat ze volledig en beter worden opgenomen door de darmen. Sporenelementen als koper, zink mangaan en ijzer spelen een belangrijke rol bij het op peil houden van de weerstand, botontwikkeling, wondheling en een gezonde stofwisseling.

Er is in de paardenwereld nog maar weinig bekend over de risico's en gevaren van mycotoxinen. Gifstoffen die worden afgescheiden door sommige schimmels, die bv voorkomen in gras en ruwvoer. Deze kunnen de prestatie en gezondheid van je paard negatief beïnvloeden.
Lifeforce bevat een mycotoxinebinder , waardoor deze gifstoffen in de darmen worden gebonden en met de mest worden afgevoerd, waardoor ze onschadelijk worden gemaakt.

De paarden die ik heb gezien komen geweldig in hun vacht te zitten, kennen een toename van gewicht, herstellen snel na inspanning. Bovendien optimaliseert de prestatie en de paarden lijken erg gelukkig.

Kortom: 1 supplement dat een oplossing biedt voor veel problemen, maar belangrijk: ze ook voorkomt.

Chesss
Berichten: 1359
Geregistreerd: 25-10-12

Re: wie heeft er ervaring met lifeforce formula van alltech

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 22:11

@ bonbini je het pb :-)

bonbini2
Berichten: 6
Geregistreerd: 27-06-13

Re: wie heeft er ervaring met lifeforce formula van alltech

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:22

Chess gelezen en reactie gegeven

Chesss
Berichten: 1359
Geregistreerd: 25-10-12

Re: wie heeft er ervaring met lifeforce formula van alltech

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 22:36

top dank je wel