Gluco Horse

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

gootje12

Gluco Horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-12 19:32

Wie voert er glucosamine van Gluco Horse ? En wat zijn de resultaten ?

Voor zadelmak maken ,kijk op
www. stalmarkschreuder.nl

love_Soraya

Re: Gluco Horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 07:31

Ik heb het een half jaar gegeven aan mijn paard van 27 ..eerst dacht ik dat het super aan sloeg ze was fit en voelde zich net een jonge meid..na 4 maanden begon ze ongelofelijk in te zakken ze werd enorm slecht..hiervoor kreeg ze 2 jaar primeval gelatinaat daar reageerde ze altijd goed op..ondanks alle goede verhalen over glucohorse was het voor mijn paard niet het goede middel.

mvermeulen1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 16:11

ik heb mijn paard vorig jaar winter ook glucohorse gegeven en idd hij liep weer als een trein..toen de zomer begon ben ik gestop omdat hij dan toch 24/7 buiten staat maar omdat hij weer erg slecht ging lopen toch weer gaan geven en op het moment doet het niks voor hem en hij krijgt het nu toch al zeker 2 maanden :( ik maak dit potje op en ga kijken wat ik dan ga doen! het verhaal hierboven is wel herkenbaar..

I'm free to say whatever I
Whatever I like
If it's wrong or right it's alright

gootje12

Re: Gluco Horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 20:17

Ik geloof wel dat als je een ouder paard hebt, je wel moet doorgaan met bijvoeren . Ik heb in het verleden Glucosamine van de ''GroeneOs'' gegeven. Maar wilde nu eens Glucohorse proberen, ook vanwege de prijs. Dat sloeg wel goed aan.En Primeval gelatinaat is zo erg duur. Het is wel goed spul.

Voor zadelmak maken ,kijk op
www. stalmarkschreuder.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie