Cavalor

Moderators: C_arola, Coby, Dyonne, Pistasche, Apple, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

plutolover

Cavalor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 12:24

Ik voer nu cavalor zonder haver. nu wil ik graag overstappen op musli van cavalor met haver.
Ik heb ook een tijdje pavo sporfit muslie geprobeerd met haver en daar deed stanley het heel goed op. Hij werdt door dit voer niet te heet maar geneog wat hij nodig had :).

alleen van pavo ging hij schuren. Nu wil ik dus over gaan op de Cavalor performix. Dus voor de mensen die het gebruiken hoe is jullie ervaring ermee?

Instructrice grondwerk (academische rijkunst, dressuurmatig trainen vanaf de grond.
Instagram: paard.dans.met.mij
http://www.paarddansmetmij.nl

Stal_Fiore

Re: Cavalor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:12

Ik zou de Cavalor Strucomix aanraden. Die van mij doet het daaar zeer goed op.

You don’t scare me, I ride a haflinger. <3 ~Myrtle~ <3

Unravelation

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 14:44

Op mijn vorige werk werd alleen maar perfomix en haver gevoerd. De paarden daar zagen er goed uit, waren wel echt sportpaarden. Ik zou het gewoon eens proberen!

equilife

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 20:43

Ik voeder mijn paarden geen Cavalor maar ik heb hier al vaker zeer positieve reacties over gehoord! Doen zou ik zeggen! :D

Mijn Ferenzo is geen Totilas, mijn Donzidane geen Damon Hill maar het zijn mijn kampioenen en ik zie ze doooooooooooooodgraag!!! <3 <3 <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie