Eetwaar voor paardjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
romyvs

Berichten: 383
Geregistreerd: 23-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 08:28

Ik ben al een tijdje een stille meelezer hier en heb al veel lekkere plantensoorten uitgeprobeerd bij onze pony. Hij vind ook bijna alles (zolang het geen hop is) erg lekker.

Nu huur ik sinds kort een weiland die ik gereed aan het maken ben voor onze pony alleen kom ik allerlei onkruid tegen waarvan ik geen idee heb wat het allemaal is en of het kwaad kan.
Er staat ook echt veel.

Hopelijk willen jullie even meekijken.

Het gaat om de volgende:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding



romyvs

Berichten: 383
Geregistreerd: 23-11-13

Re: Eetwaar voor paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 20:58

Ik vermoed dat die met de paarse bloemen nachtschade is. Zie volgens mij ook duizendblad maar de rest geen idee :\

romyvs

Berichten: 383
Geregistreerd: 23-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 12:07

Diana_Mabel schreef:
De foto's waar veel op staat zijn wat lastig te zien. De paarse bloem heeft wat weg van een geranium maar het blad niet. Kun je een close up foto maken?
Er staat ook muur tussen en nog een plantje dat wat weg heeft van vergeet me niet.


Zal van het weekend eens kijken of ik ‘m weer tegenkom. Heb vandaag een heel stuk land laten frezen en straks laat ik de boel nog aanslepen.
Het stuk waar het meeste onkruid stond ga ik omdopen tot paddock en later rijbak dus mogen ze nu verder helemaal kapot lopen.

Huur het land nu net pas, er is de laatste 4 jaar weinig mee gedaan (alleen een paard op geweest). Dus vanmorgen de loonwerker laten komen en een plan de campagne gemaakt.
Het is allemaal nieuw voor me omdat we hiervoor altijd op pension stonden.

Wel al een hele lijst gemaakt met lekkere bomen en struiken die in het voorjaar langs te wei gaan komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers