Vitalbix active+ en Vitalbix breed en grow, ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Straww_

Berichten: 1539
Geregistreerd: 27-12-10
Woonplaats: Midden van het land

Re: Vitalbix active+ en Vitalbix breed en grow, ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 08:21

Ik geef al ruim een half jaar Breed&Grow aan mijn (nu) 3jarige ruin en hij doet het er super goed op. Is niet heet, ziet er super uit en glanst. Toen ik net begon zag ik zijn vacht met de dag mooier worden en elke week kwam hij beter op gewicht. Ik combineerde het eerst met de Luzerne, maar nu hij op het gras staat eet hij dat bijna niet. De B&G daarentegen wel :j

"This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY." ~~}>
Kenzo. <3


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 08:36

SBravour schreef:
Hoe denken jullie over de smakelijkheid voor moeilijke eters? Ik wil er een vitamine brok doorheen mengen.


Ik heb een redelijke moeilijke eter maar zij eet het echt met smaak op.
In het begin uiteraard gemengd met mijn oude voer en nu voer ik een combi van de active + met daily complete.
Eerder metazoa geprobeerd maar daar moest ze echt niks van weten.

Ik voer nu zo een 3 maandjes vitalbix en heel tevreden, waar ze van de winter nog een dove en slechte vacht had glimt ze je nu tegemoet.

Voor:

Afbeelding

En nu:

Afbeelding


Zelfs iets aan de dikke kant geworden, en dat met 25 jaar oud.

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: Vitalbix active+ en Vitalbix breed en grow, ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 21:36

Waar kun je het beste de breed & grow bestellen/kopen?

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Vitalbix active+ en Vitalbix breed en grow, ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 22:01

Ik heb het besteld bij de site van feral horse care, verzendkosten zijn maar 2,95 en volgende dag binnenzetten. Mijn paard smult van de Active + heel blij mee!

Straww_

Berichten: 1539
Geregistreerd: 27-12-10
Woonplaats: Midden van het land

Re: Vitalbix active+ en Vitalbix breed en grow, ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 22:33

Er zijn ook verschillende verkooppunten, je kunt die op de site van Feral Horse Care vinden :j

"This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY." ~~}>
Kenzo. <3


Koper

Berichten: 30222
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 01:19

Met beide heb ik ervaring. De Active+ heb ik ongeveer een jaar gevoerd, tot afgelopen najaar. Een paar keer kwam er als ik een nieuwe zak opende een zure lucht uit. Ook zaten er soms grote klompen brokmateriaal in. Hele bonken dus, die niet tot brokjes geperst waren. Als ik een muesli koop verwacht ik dat ik die kan voeren zonder een hamer ter hand te hoeven nemen om de boel hapklaar te maken.

Sinds een maand of anderhalf voer ik Breed & Grow. Mijn paardjes zijn allebei 18+. De reden dat ik toch deze muesli voer is omdat het de enige muesli was die verder aan al mijn eisen voldeed. Andere muesli's aten ze ook wel goed maar er zaten dan bij voorbeeld ingrediënten in die ik niet in mijn paarden wil hebben.

Op de NutriMash na (mijn merrie lust 't niet, mijn ruin wel) eten mijne de spullen van Feral erg goed. Ze krijgen nu ruim 3 jaar de DC, met nu dus B & G er bij. Ook de snoepjes lusten ze erg graag! Het is ook heel handig dat je snel kunt bestellen, binnen een dag staat het voor je neus en als je 2 zakken bestelt is het verzenden gratis (bij de DC dan, de Breed & Grow kost wat minder. Als ik online bestel is dat icm Skincalmin en/of DC + snoepjes) Klantenservice van Feral is ook erg goed. En sinds een tijdje heeft mijn lokale voerboer ook eindelijk het Feralvoer. Ik kan dus kiezen of ik het haal of bestel.

Enige echt stomme aan de webshop vind ik dat je verplicht een account moet aanmaken. Dat was eerst niet.

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 16:32

Ik voer de A+ aan mijn paard en de Breed en Grow aan mijn pony van 2. Niet hele scheppen omdat ik het meng met de Daily Complete voor mijn paard en mn pony krijgt maar 200 gram per dag van de breed en grow.
Bevalt mij (de paarden :') ) echt ontzettend goed!

<3 Fuut - v. Ivo (v. Samber) Mijn bonte clowntje! :+:
<3 Féline - v. Hero van de Langewiek Mijn zilveren boefje! :+:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers