Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Shanel
Berichten: 879
Geregistreerd: 04-06-05

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 12:10

Ik laat aankomende week een voertest doen, kijken wat daaruit komt.


Anoniem

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 18:35

Ben benieuwd!

inferno1
Berichten: 83
Geregistreerd: 15-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 14:34

heb nog wat HHH basis plus balen in de aanbieding, bij interesse graag pb (ophalen omgeving Rotterdam of Willemstad NB)

Anoniem

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 18:05

Helaas te ver weg.
Zijn er ook mensen met wat meer bloedpaard die hh voeren?
( of iig geen sobere dieren..)
Niet voor de mijne overigens die is met pensioen en krijgt alleen handje voor z'n supplement.

Anoniem

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 19:08

Wat noem je bloedpaard? Hier een Andalusier.

Anoniem

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 19:15

Das een sober ras toch?
Doel meer op kwpn, draver, warmbloed paard, Gelderse...

Anoniem

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 21:53

Dan zijn Geldersen in dat rijtje toch ook echt een sober ras. 8-)

Anoniem

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 06:03

Pfff ja ga je op alle slakken zout leggen?
Je snapt m'n vraag toch?

kamsel
Berichten: 3409
Geregistreerd: 12-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 06:44

Anoniem schreef:
Helaas te ver weg.
Zijn er ook mensen met wat meer bloedpaard die hh voeren?
( of iig geen sobere dieren..)
Niet voor de mijne overigens die is met pensioen en krijgt alleen handje voor z'n supplement.


Mijn 2 paarden krijgen het. De ene is een Iertje met 1/3 volbloed, de ander een KWPN met 50% volbloed.
Bij de Ier moet ik opletten dat ze niet te rond wordt, de kwpn is echt een bloedkikker die nooit te dik wordt.
Ze krijgen allebei basisbrok plus en daar doen ze het goed op.

Wittepit heeft ook warmbloed paarden.

Anoniem

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 08:24

Dank.
Vroeg t me gewoon in algemene zin af en evt voor de " toekomst".
Mijn pony is echt heel sober, 24/7 buiten en ni grasmaaier geworden. Daarom krijgt ie twee handjes.

smileydees
Berichten: 1683
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: in het westen v/h land

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 08:31

Ik heb vandaag de mest van Kwiny opgestuurd voor een test. Ze krijgt van een aantal soorten voer jeuk dus wil dit graag eens proberen (Kwiny is trouwens een tinker). In het verleden hebben we een holisitisch arts voor haar laten komen omdat we in het reguliere vastliepen. Na de behandeling op advies van holistisch arts is ze voor 100% opgeknapt. Helaas lopen we nu door een blessure eigenlijk vast op het voer. Daarom nu dit proberen =).

Those we love don’t go away, maar wat mis ik haar ons Kwinneke. 24.05.2007 - 13.07.2023

Tinker Kwiny
Sindy
Now I am a warrior!
- demi lovato-

Mette

Berichten: 4012
Geregistreerd: 09-02-08

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 08:40

Ik voer het sinds 2 weken aan mijn drachtige merrie (nog een maand tot veulen) en die is er gek op! Zij krijgt de normaal plus. Ik maak de brokken nat en meng het met bietenpulp. Zij vindt het echt grandioos. De bak is helemaal schoon naderhand :D

Anoniem

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 08:58

Ik geef het de mijne ook als slobber ivm supplement.
Droog eet hij het ook maar ik vind toch de verstoppingen eng. Heeft hij twee keer gehad...
En dan zou ik dat bv op een pensionstal best eng vinden. Waar je dan je voer klaarzet ofzo..

wittepit
Berichten: 1278
Geregistreerd: 22-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 13:53

Anoniem schreef:
Dank.
Vroeg t me gewoon in algemene zin af en evt voor de " toekomst".
Mijn pony is echt heel sober, 24/7 buiten en ni grasmaaier geworden. Daarom krijgt ie twee handjes.


Mijn merrie is een gewoon rijpaard (half kwpn, tegen de 170) met behoorlijk wat dingetjes die richting ir wijzen. Met een paar jaar vieze brokjes (hahaha, ze vindt er niet veel aan) een merrie die duidelijk lekkerder in d'r vel zit, een uithoudingsvermogen van hier tot Tokio, maar zou iets meer bovenlijn mogen hebben. Hals is mooi maar rug iets bloot. Omdat ik het toch bestelde ook maar eens geprobeerd met mijn halve trakehner, leek in de winter wat te kort te komen maar dat kwam oa doordat ik zelf de neiging had hem daardoor juist de luxere varianten te willen voeren. Met de weidebrok doet hij het het beste! Behoorlijke gedragsverandering: van adhd stresskip naar braverd. Niet in de zin van sloom, maar hij kan zich concentreren en ontspannen in het werk. Best fijn! Hun moeder geef ik het niet: die vreet zich er ogenblikkelijk een slokdarmverstopping aan. Ach, als je al 26 jaar fastfood eet moet ik dat maar niet meer willen veranderen denk ik maar.

Anoniem

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 17:25

Ja lees toch best met regelmaat wat over wegblijvende bespiering hiermee.
Dus daarom vroeg ik me af hoe dat bij iets grotere paarden werkt.
Geven jullie veel?
Vind het voer nog steeds echt veel te duur eigenlijk..

wittepit
Berichten: 1278
Geregistreerd: 22-11-05

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 18:23

Hoelang zit er tussen de bestellingen? Twee maanden? Ik verbruik denk ik zes zakken met twee paarden in die tijd.

kverhage

Berichten: 199
Geregistreerd: 10-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 20:02

Heeft er al iemand ervaring met de darmfloramix??

Mike <3

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 09:08

Anoniem schreef:
Ja lees toch best met regelmaat wat over wegblijvende bespiering hiermee.
Dus daarom vroeg ik me af hoe dat bij iets grotere paarden werkt.
Geven jullie veel?
Vind het voer nog steeds echt veel te duur eigenlijk..



Ik voerde mijn Fries ruim een kg per dag van de super(plus) brok. Ze vind het uiteindelijk én niet lekker en de energie die het op zou moeten leveren kwam niet, evenals het vlees.

Ze krijgt nu puur fastfood in de vorm van prestatiebrok van Subli, haast alleen maar zetmeel. Ze krijgt ruim twee kilo per dag, heeft een geweldige energie, ziet er eindelijk super en mooi gevuld uit en ze eet het met smaak.

Ik heb jaren gezocht naar gezond krachtvoer en het was altijd te weinig, ze bleef schraal, sloom en de bespiering wilde niet. Ik voer de prestatiebrok nu een jaar en ben er heel blij mee. Ik ben wel van mening dat ik de spieren er niet aan voer, maar als zij niet de energie heeft om lekker te gaan lopen en dit ook vol te houden kan ik de spieren er ook niet aan trainen. Nu dus wel. Het zal lang niet voor alle paarden gelden, maar ik heb al langere tijd een blij paard. En voor mijn portemonnee ook beter. Ik ben ook met 2 kg per dag nog steeds goedkoper uit dan de HH superbrok. (Had ook andere varianten geprobeerd, maar die lustte ze maar voor korte tijd of niet).

Soms moet je uit je comfort zone stappen, om je doel te bereiken.
B+11, L1+10, L2 +2

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 12:27

Mijn paardje krijgt het ook op dit moment, ik voer de weid brok als ik het goed heb (zal thuis even moeten kijken) ik meng daar mijn kruidenmix doorheen en de gemmodruppels rode bes die Saar aanvullend krijgt.
Ze eet het goed, moet goed kauwen wat speekselaanmaak bevorderd (TOP!). Vind het fijn voer en je krijgt er ook goed advies bij wanneer je dat wilt.l

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 07:09

Zijn er recente ervaringen met Hayster? Ik vind het een mooi concept maar de informatie op hun website over de producten is wat beperkt.

Anoniem

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 09:39

Ik voer het niet meer.
Je krijgt gewoon geen enkele duidelijkheid over ingrediënten behalve “ gras kruiden”.
Ook de vit en dergelijke waardes krijg je niet.

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-18 10:04

Tarico schreef:
Zijn er recente ervaringen met Hayster? Ik vind het een mooi concept maar de informatie op hun website over de producten is wat beperkt.


Mijn paard eet het niet. Eet normaal alles, behalve dat dus. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 10:37

Anoniem schreef:
Ik voer het niet meer.
Je krijgt gewoon geen enkele duidelijkheid over ingrediënten behalve “ gras kruiden”.
Ook de vit en dergelijke waardes krijg je niet.


Ik heb de verschillende websites van de verdeelpunten bekeken, bij de één staat wat meer dan bij de ander maar een complete ingrediëntenlijst kom ik ook niet tegen helaas.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 10:53

Die krijg je ook niet van ze.
Vraag me ook al jaren af waar die weilanden van ze san liggen en hoe alles gemanaged wordt, het is een geheimzinnig bedrijf.
Op kritische vragen krijg je geen antwoord.
Het zou wereldwijd gevoerd worden maar op Google vind je daar op geen enkele buitenlandse site ook maar iets van terug.

MiekeFS
Berichten: 199
Geregistreerd: 30-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 22:40

Ik heb van mijn H.H. leverancier wel een pdf bestand gekregen met alle vitaminen en mineralen waardes van alle brokken uit hun assortiment. Onder het bestand staat wel vermeldt:
"Deze lijst staat gedeeltelijk op de website; wij mogen vitaminen en mineralen NIET openbaar vermelden omdat dit 'de van nature aanwezige vitaminen en mineralen betreffen".


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ElinaSK, Isa_Sofie en 14 bezoekers