Megasus horse runners... jouw mening?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Nathalie83

Berichten: 1371
Geregistreerd: 07-09-08
Woonplaats: Marum

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 12:27

Ik wil het nog steeds graag gaan proberen! Zou echt de oplossing zijn voor mij! Ze loopt altijd op blote voeten maar met (trek)tochten is dat niet te doen. Hoefschoenen werkt niet, omdat ze erg ronde hoeven heeft gaan die draaien.. Dus voor die enkele keer dat ik een tocht rijd zou het echt super zijn!!

Dusss zodra ze geleverd zijn en jullie willen er weer vanaf, geef maar een gil! :D (zal eerdaags haar maat eens meten)

Paarden weten niets van geld, status en schoonheid. Paarden zien alleen ons hart en accepteren ons zoals we zijn.
https://m.facebook.com/StalVanSteenbergen/



GamblersCup
Berichten: 13426
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 01:10

Anoniem schreef:
GamblersCup schreef:
Hoefschoenen worden ook vaak gebruikt verkocht. Zal met deze dingen ook wel gaan denk ik, met zulke nieuw-prijzen.


Dat weet ik. Maar ijzers zijn onderaan de streep alsnog een stuk duurder en die kun je ook niet doorverkopen. Dat is denk ik gewoon iets wat men moet accepteren bij dit product.

Ik denk dat als ze niet veel afgesleten zijn (paar keer proefrijden, ze beloven dat het sterk materiaal is) ze gewoon heel goed te verkopen zijn. Toevallig dezelfde maat of kleiner. Het is hetzelfde idee als hoefschoenen, niet als ijzers, aangezien ze er na iedere rit weer af komen.

Pensioenplek ponymerrie aangeboden: https://www.bokt.nl/markt/ad/517607/dui ... ponymerrie

Monique1963

Berichten: 8559
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 08:42

het verschil is denk ik wel dat hoefijzers weer op maat geklopt of gesmeed kunnen worden. Dus die kun je ook hergebruiken zoals vele smeden doen.

Hoefschoen die echt schoenen zijn, niet zolen, die worden op maat verkocht, dus die kun je ook doorverkopen.

Probleem van de de megasus is dat je het per hoef op maat maakt. Dus de vorm van de hoef staat voor eeuwig in die dingen. Die dingen kun je erna niet meer verbuigen. Dus dat maakt de pasvorm voor iedere hoef uniek. Dus als je dan toevallig een ander paard hebt waar het min of meer bij past, is het je geluk. Of als de hoef ietsjes kleiner is, kun je de megasussen weer aanpassen naar iets kleiner, maar qua doorverkoop na op een hoef op maat te zijn gemaakt, moet je niet teveel je hoop stellen denk ik...

Edit, mijn paard had klaverhoeven, dus haar voorvoeten hadden min of meer de vorm van een klavertje drie. Als ik dat uit de megasus haal is het ondoorverkoopbaar. Overigens is het nu veranderd. Net als bij mensen verandert je voet na de jaren.

Klik: Boek over Callas en haar drama
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:58

Scheelt dat die van mij niet eens uit de doos zullen komen als ik ze verkoop. Paard staat nu weer gewoon op hoefijzers, was het zat met die schoenen. Gelukkig heb ik nu een perfect supplement waardoor zijn hoeven ook mega goede kwaliteit zijn. Dus de megasus zijn overbodig.

Equisync. Sportmassage voor paarden. PB voor een afspraak of informatie.
Andor <3
You're perfectly perfect to me.

pol013

Berichten: 8963
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:23

Dat is hier ook het geval. In het afgelopen jaar heeft mijn jonge paard/ zijn voeten zich prima aangepast aan zijn nieuwe huisvesting. Die was voorheen gevoelig op straat en op boomwortels.
En ook de hoeven van mijn 21 jarige zijn weer helemaal aangepast aan blootvoets na 16 jaar op ijzers. Die sleten te snel maar zijn nu in balans qua slijten/gebruik.

Dus hier zijn ze eigenlijk voorlopig nutteloos. het wordt voor mij pas weer interessant als er kalkoenen voor komen. Maar goed, we hebben nog even voor ze komen dus ik hoef nog niets te beslissen :+

GamblersCup
Berichten: 13426
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 12:16

We hebben "nog even"... :')
Dat is een understatement. Zo jammer dat dit project zo tegenvalt... het is echt de eerste die zo vreselijk teleurstelt in de rij van projecten waar ik geld in gestopt heb voor ontwikkeling.

Pensioenplek ponymerrie aangeboden: https://www.bokt.nl/markt/ad/517607/dui ... ponymerrie

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:20

Ik ben nog steeds erg benieuwt of het wel echt mag wat ze doen. ze hebben iedereen immrs belooft dat als je hieraan mee doet, de schoenen krijgt. Want neem aan dat je anders zelf een bedrag mag bepalen om ‘te doneren’. Nu heb je echt gekocht.

Iemand hier al in verdiept?

[o]

GamblersCup
Berichten: 13426
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 12:26

Die runners komen er ook wel, daar ben ik zeker van. Wat ze doen mag ook gewoon, tenzij ze echt niet over de brug komen. Je sponsort de ontwikkeling, maar daar moet inderdaad het product tegenover staan.

Pensioenplek ponymerrie aangeboden: https://www.bokt.nl/markt/ad/517607/dui ... ponymerrie

Monique1963

Berichten: 8559
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:43

Ik heb niets gesponsord, ik heb gekocht. Ik heb niet meegedaan aan het kickstartprogramma, dat was toen al voorbij. Ik heb het in januari dit jaar gedaan en dat was kopen. Weliswaar voor een lager bedrag dan dat ze over een tijd in de verkoop gaan, maar wel gekocht en niets gedoneerd.

Ik ben er ook van overtuigd dat het wel komt, maar tja, wanneer...

Klik: Boek over Callas en haar drama
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

GamblersCup
Berichten: 13426
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 13:05

Bij beide situaties moeten ze leveren. Ik denk dat ze aardig in de problemen komen als ze besluuten dit toch niet door te laten gaan. Hordes boze mensen die namen en adres hebben. Maar die gaan wel uitleveren... het duurt alleen al meer dan een half jaar te lang...

Pensioenplek ponymerrie aangeboden: https://www.bokt.nl/markt/ad/517607/dui ... ponymerrie

mirriezz
Berichten: 2009
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:34

Vergeet niet dat je in geval van de kickstarter een donatie doet en het product dat je krijgt is een 'bedankje' van de ontwikkelaars. Ze zijn dus niets verplicht, zolang ze nog geen enkele definitieve versie hebben geproduceerd. Ze kunnen het echter niet maken om uit te leveren aan klanten zonder eerst de donateurs uit te leveren.

Als je gekocht hebt, zou je in theorie een product moeten krijgen,maar ook in dat geval: mocht megasus na de kerst failliet zijn,zie je er waarschijnlijk niets van terug.

cinniz123

Berichten: 4385
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:12

Nee precies als ze de boel laten klappen sta je nergens meer.

*Tschif* voor altijd in mijn hart *7-7-'97 /23-7-'14*
hunter mn nieuwe liefde
zo bijzonder!happy geboren 7-7-'15

suffie
Berichten: 5705
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 21:59

In de Duitse Reiter Revue International stond in het december nummer een artikel waarbij ze de Good Smith "hoefschoenen" hebben uitgeprobeerd. Ze zijn getest op alle soorten bodems en werden als erg goed bruikbaar beschreven!

Kaatastrof

Berichten: 6245
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:33

Releasedatum is 28 Maart 2018

Nou dames, ze komen in ieder geval netjes voor het buitenrijdseizoen :') :=

"A man was standing in a huge field. He spots a woman on horseback galloping wildly towards him. As the horse and rider are passing him he yells out: 'Where are you going?'. The rider responds: 'I don't know. Ask the horse'. We are the rider, the horse is our emotions."
‧͙⁺˚*・༓☾ Check zeker eens mijn kunstwerkjes ☽༓・*˚⁺‧͙

Monique1963

Berichten: 8559
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:34

Yay, ik zag de mail ook binnenkomen. Ben heeeeeel nieuwsgierig!

Klik: Boek over Callas en haar drama
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:35

Hopen we dan maar :')
Ik dacht net al: hmm dat hebben we eerder gehoord. We wachten maar weer af.

Equisync. Sportmassage voor paarden. PB voor een afspraak of informatie.
Andor <3
You're perfectly perfect to me.

Monique1963

Berichten: 8559
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:40

Maar ze zeggen nu echt een datum, zou toch wel heel raar zijn als het weer uitgesteld ging worden?

Klik: Boek over Callas en haar drama
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

Shalimar

Berichten: 1503
Geregistreerd: 24-01-09

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 22:08

Godsamme!! Dan pas??!!! Waardeloos zeg.

moonfish13
Berichten: 18218
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 22:21

Ik ben al blij dat ze komen

GamblersCup
Berichten: 13426
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-18 23:59

En ik heb al helemaal geen zin meer in die dingen :n
Bij mij gaan ze gelijk de markt op.

Pensioenplek ponymerrie aangeboden: https://www.bokt.nl/markt/ad/517607/dui ... ponymerrie

Katyatje

Berichten: 1859
Geregistreerd: 25-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 07:35

Ik vergeet telkens dat ik deze nog krijg en kan me er dan ook niet meer druk om maken dat ze te laat zijn :P ik ben wel nog steeds benieuwd!

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3031
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 07:47

Ik vind het echt heel jammer hoe dit project gelopen is. Ik had erg de hoop om van ze gebruikt te maken tijdens lange buitenritten. Voor de cowhorse loop ie fijner zonder ijzer voor. Maar buiten over grindpaden zou een clip on ijzer de ultime oplossing zijn. Hoefschoenen zitten hem niet zo fijn.

Be happy eat a snackkie

pol013

Berichten: 8963
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 08:34

Sluit mij bij katyatje aan: tegen de tijd dat ze komen is het een leuk cadeautje :+

Al heb ik ze nu pas nodig als er ook kalkoenen onder kunnen.

pol013

Berichten: 8963
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 13:03

Hoe meer ik van die megasus zie hoe minder zin ik er in krijg. Wat zijn die dingen lelijk zeg.....
Als ik die al ga gebruiken dan ga ik springschoenen er overheen doen :+

Kaatastrof

Berichten: 6245
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 13:54

Vraag me af of je ze met een spuitbus verf ofzo zou kunnen pimpen? :P Ik vind het blauwe namelijk ook lelijk.

"A man was standing in a huge field. He spots a woman on horseback galloping wildly towards him. As the horse and rider are passing him he yells out: 'Where are you going?'. The rider responds: 'I don't know. Ask the horse'. We are the rider, the horse is our emotions."
‧͙⁺˚*・༓☾ Check zeker eens mijn kunstwerkjes ☽༓・*˚⁺‧͙


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers