Ervaringen met St. Hippolyt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IrishCold
Berichten: 1238
Geregistreerd: 11-03-10

Ervaringen met St. Hippolyt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 09:36

Een vrouw bij mij op stal voert mueslie van St. Hippolyt.
Ik heb er zelf nooit van gehoort misschien is er iemand die het kent en wat zijn je ervaringen ermee?

Is een goed voor een excemer? Of beter van niet.

Ik hoor het graag.
Eventueel graan melasse en suikers en zetmeel vrije of lage slobbers zijn ook welkom.


Ik voer mijn paard vitalbix en ben daar te vreden over. Maar door veel poeder supplementen en medicijnen zoek ik een slobber waar ik dat mee kan mengen.

llora
Berichten: 1302
Geregistreerd: 05-03-15

Re: Ervaringen met St. Hippolyt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 09:59

St hippolyt is heel goed eten. Het is niet goed koop maar mijn paarden zijn verzot op die Slobber mash. Ideaal om supplementen in te doen. Dacht dat het voor een eczemer goed was

henny_w
Berichten: 3032
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 10:04

IrishCold schreef:
Een vrouw bij mij op stal voert mueslie van St. Hippolyt.
Ik heb er zelf nooit van gehoort misschien is er iemand die het kent en wat zijn je ervaringen ermee?

Is een goed voor een excemer? Of beter van niet.

Ik hoor het graag.
Eventueel graan melasse en suikers en zetmeel vrije of lage slobbers zijn ook welkom.


Ik voer mijn paard vitalbix en ben daar te vreden over. Maar door veel poeder supplementen en medicijnen zoek ik een slobber waar ik dat mee kan mengen.


Ik heb jarenlang tot grote tevredenheid de Gemuse, Krauter und Mineralien van Hippolyt gevoerd.

Toch ben ik 2 jaar terug overgegaan naar wat anders omdat de Calcium/Fosfor verhouding vrij scheef ligt.
Sinds begin dit jaar voer ik Vitalbix daily complete en ben daar zeer tevreden over. Ik voer daarnaast een heel klein beetje geweekte bietenpulp bij voor div. poeders en medicaties.

Sinds vorige week gebruik ik daar de Vitalbix NutriMash voor. Is een prima vezelrijke en graanvrije slobber die ze graag eten.

IrishCold
Berichten: 1238
Geregistreerd: 11-03-10

Re: Ervaringen met St. Hippolyt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 10:18

Oke ik kan die slobber inderdaad van vitalbix wel bestellen. Heb zelf alleen een foutje gemaakt bij bestelling van het voer van de hond waar mee ook de brok van het paard komt. Ik dacht misschien kan ik hippolyt of wat anders wat goed is voor excemer, ergens even halen hier in de buurt. En misschien ook voor langer termijn nu hij aan de medicatie zit en supplementen.