Sportsfit? Eplus? ander merk?

Moderators: Coby, Dyonne, Nicole288, Apple, Pistasche, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Romy1234

Re: Sportsfit? Eplus? ander merk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 09:16

Ik was zelf niet tevreden over de pavo sportfit, die van mij kreeg er wel energie van maar op een verkeerde manier, zij werd heel erg heet en schrikachtig waardoor ze behoorlijk oncontroleerbaar werd in het werk.

Ben toen overgestapt naar de Kentucky lite E van havens en die bevalt super goed.
Ze haalt haar energie eruit om net even wat dieper te gaan in de training maar is wel controleerbaar.
Wat ook heel goed werkte is gewoon pure haver geven, gaf hetzelfde effect.

Romy1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 17:13

Blue_Berry schreef:
Romy1234 schreef:
Ik was zelf niet tevreden over de pavo sportfit, die van mij kreeg er wel energie van maar op een verkeerde manier, zij werd heel erg heet en schrikachtig waardoor ze behoorlijk oncontroleerbaar werd in het werk.

Ben toen overgestapt naar de Kentucky lite E van havens en die bevalt super goed.
Ze haalt haar energie eruit om net even wat dieper te gaan in de training maar is wel controleerbaar.
Wat ook heel goed werkte is gewoon pure haver geven, gaf hetzelfde effect.

Geef jij de Kentucky lite e alleen of nog in combinatie met iets anders?

Ze krijgt momenteel als basis de natural balance van havens met lucerne omdat ze anders zo schrokt. Daarbij krijgt ze dan de Kentucky, momenteel niet zo veel meer aangezien er niet heel veel mee gedaan word, maar als ik weet dat ze de volgende dag zwaar werk moet doen geef ik haar de dag ervoor iets meer van de Kentucky bij.

Ual_95, dat is wel grappig dat jij het precies andersom hebt.
Maar ik denk dat het toch per paard wel verschilt hoor, de een reageert heel goed op bijv havens terwijl de ander dat dus niet heeft, dat geld wel voor elk merk denk ik.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie