psyllium zaden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Avalon87

Berichten: 1153
Geregistreerd: 24-06-11
Woonplaats: Nuenen

psyllium zaden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-13 19:10

Op advies van mijn dierenarts wil ik een zandkuur geven. Mijn dierenarts zei dat ik het beste gewone psyllium zaadjes kon geven, aangezien dat het werkzame bestanddeel is in een zandkuur.

Iemand ervaring met deze?

http://www.daisypaardenshop.nl/a-261635 ... lo-100280/

Mijn dierenarts zei dat het verstandig is om 3 weken te voeren en dan een week niet, dan weer drie weken wel etc. Zijn er meer mensen die het zo voeren, of doen jullie het anders? Wat is de hoeveelheid die ik moet geven per pony? ( b-pony en c-pony) Kun je het gewoon droog voeren, bv door de muesli heen?

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.



Avalon87

Berichten: 1153
Geregistreerd: 24-06-11
Woonplaats: Nuenen

Re: psyllium zaden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-13 19:16

Bedankt voor de snelle reacties!
Volgensmij zei ze echt 3weken en dan 1 week niet..
Maar voor de zekerheid zal ik toch nog even bellen :)

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Avalon87

Berichten: 1153
Geregistreerd: 24-06-11
Woonplaats: Nuenen

Re: psyllium zaden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-13 19:21

Ik heb de info op de site even wat grondiger gelezen :o
Daar staat dat het 3 a 4 uur moet weken, maar een half uurtje is dus ook genoeg? Wil idd niet dat het een grote slijmerige kliederboel wordt. Daarom dacht ik dat het droog moest.
Maar dan ga ik deze iig alvast bestellen!

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dezzie, Googlebot, Natasjaa, nick_en_ik, Regendans en 15 bezoekers