Preparaten/voedingssuplementen, merk jij ECHt verschil?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Ananas_

Berichten: 3862
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Regio Utrecht

Re: Preparaten/voedingssuplementen, merk jij ECHt verschil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 21:55

Ik voer vitamine E/ selenium bij van Equistro (Excell E) en daardoor wordt mijn paard tenminste niet elke maand hengstig :+ Het begon als spieropbouw maar gaf ook erg goed resultaat op de hormonen! Hou er niet van om hormoon preparaten te moeten geven dus vind dit een hele goede tussenvorm :D Geef ook niet de aanbevolen hoeveelheid, geef nog geen half schepje per dag :Y)

Schoentje(s) are red, apples are fruity. Don't eat lasagne, it might be Black Beauty!

Konijn@kussengevecht
Pk vest nieuw!


_Ananas_

Berichten: 3862
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Regio Utrecht

Re: Preparaten/voedingssuplementen, merk jij ECHt verschil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 06:42

Voer nu de tweede emmer, was tussendoor gestopt maar bleek erg goed te werken. Merrie drujt zoch tegen de wanden van de stal aan, gilt, vind het dan wel ineens geel lekker om gezadeld en gesingeld te worden en pist constant. Drijven is dan een reden om stil te staan en te plassen. Kan haar er wel doorheen rijden dan uiteindelijk maar irritant is het. Dit was ze elke drie a vier weken als ik dit poeder er niet bij geef. Zomer en winter. Nu wordt ze het af en toe en vooral als ze weinig beweegt, bijvoorbeeld als ik op vakantie ben en ze twee keer gelongeerd wordt.

Schoentje(s) are red, apples are fruity. Don't eat lasagne, it might be Black Beauty!

Konijn@kussengevecht
Pk vest nieuw!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 7 bezoekers