Florian Horsefood

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Rvdkeventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 10:52

StonedRomy schreef:
xLiez schreef:
Je kan het ook bestellen op voervoorpaarden.nl . Die hebben normale verzendkosten en boven bepaald bedrag zelfs gratis! Rijden tegenwoordig ook bijna door heel Nederland

Jammer dat ze niet in zuid Limburg leveren. Ik zou graag florian eens uitproberen, maar de bezorgkosten/afhaal kosten zijn mij een beetje te gek.

Heb je al op de website gekeken van Florian Horsefood er zijn meer ophaal punten, waar in zuid Limburg woon je

StonedRomy

Re: Florian Horsefood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 11:19

Ik heb op de site gekeken van florian zelf. Daarom dat ik zeg dat de afhaal kosten in verhouding ook te veel vindt, want mijn auto loopt niet op water.

Ik zit zelf in maastricht/Vaals

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 15:16

StonedRomy schreef:
xLiez schreef:
Je kan het ook bestellen op voervoorpaarden.nl . Die hebben normale verzendkosten en boven bepaald bedrag zelfs gratis! Rijden tegenwoordig ook bijna door heel Nederland

Jammer dat ze niet in zuid Limburg leveren. Ik zou graag florian eens uitproberen, maar de bezorgkosten/afhaal kosten zijn mij een beetje te gek.

Je kan ze altijd berichtje sturen! In overleg komen ze vaak overal.

Je kan mijn senior dressuur koudbloed (en mij) hier volgen: http://www.instagram.com/the_mystery_diaries

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 21:01

xLiez schreef:

Dankjewel voor deze tip. Ik ga eens kijken!

Rvdkeventing schreef:
Top tip, woon je in de buurt van Akersloot kan je ons bellen. Ik geef het ook aan bij de vertegenwoordiger s van Florian Horsefood.
Pick up point gezocht in Noord Holland ✅

Groeten Rina en Conny

Akersloot is helaas voor mij nog bijna 3 kwartier rijden dus ook niet echt handig. Het is gewoon jammer dat ik echt maar kleine hoeveelheden op kan slaan anders zou het niet zo erg zijn om af en toe naar Akersloot te moeten rijden.

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 22:13

LuckyReining schreef:
Cheminee schreef:
Zo jammer dat er in de kop van noord Holland niks zit. Akersloot is veel te ver al.
Het voer is hartstikke interessant en jullie reacties maken me nog nieuwsgieriger naar het voer

Hier loop ik helaas ook tegen aan. Ik ben ook geïnteresseerd in dit voer maar kan helaas geen grote hoeveelheden opslaan dus steeds online bestellen wordt wel erg duur met ruim €17 aan verzendkosten. :n

Via Voervoorpaarden kun je het gewoon thuis laten leveren voor 7,50 en boven de 100€ gratis :)

Woonachtig in Overijssel op onze voormalig boerderij met onze pony’s aan huis.

Trotse eigenaresse van een tinker ruin van 20, en een Fjorden merrie van 32 jaar oud.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-22 16:24

is helaas maar tot 150 km vanaf Drenthe :(

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 18:00

Meer dan 5 pakketten via de webshop komt op een pallet. Is dat geen optie? Ik doe dat eigenlijk altijd en bevalt goed.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:14

SteffiiY schreef:

Ik zou eens mailen want ze leveren hier ook en ik zit op 293 km van Drenthe. Het kan zijn dat je dan iets langer moet wachten. Ze nemen je dan mee als ze een paar bestellingen in jouw omgeving hebben.

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 22:01

Ayasha schreef:
SteffiiY schreef:

Ik zou eens mailen want ze leveren hier ook en ik zit op 293 km van Drenthe. Het kan zijn dat je dan iets langer moet wachten. Ze nemen je dan mee als ze een paar bestellingen in jouw omgeving hebben.

Er is super veel te bespreken met hun… misschien geld de gratis levering a 7,50€ niet. Maar zelfs al betaal je die, dan valt het nog mee.

Woonachtig in Overijssel op onze voormalig boerderij met onze pony’s aan huis.

Trotse eigenaresse van een tinker ruin van 20, en een Fjorden merrie van 32 jaar oud.

sassie76

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 22:19

SteffiiY schreef:

Wij leveren door heel Nederland. Vandaag waren we bv in het zuiden van het land. En boven de 100 euro bezorgen wij het gratis.

https://Www.Voervoorpaarden.nl gratis of weinig verzendkosten en een breed assortiment. Agrobs, st Hippolyt, metazoa, d&h, equifyt, Keyflow en hartog.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-22 09:30

Super :D Volgende bestelling komt bij jullie :D

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 13:13

SteffiiY schreef:
Super :D Volgende bestelling komt bij jullie :D

ze komen hier leveren en ik ben echt heel tevreden! Hele fijne mensen ook. :j Als je twijfelt tussen soorten voer helpen ze je ook graag.

chevellaenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 23:53

Er is een nieuwe pickup point in Noord Holland
namelijk in Halfweg.

Spaardammerweg 5
1165 mr Halfweg

NadiaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 21:36

Ben wel benieuwd naar de Florian ervaringen?
Geef op dit moment Vitalbix maar twijfel om iets anders te gaan voeren

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 22:48

Ik voer de oerbrok aan mijn merrie.
Die doet het daar erg goed op!

Lindsey_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 23:07

Na willekeurig wat analyses bekeken te hebben en bij de muesli slow impact variant zit er alleen aan zetmeel al 25,6% in. Plus melasse wat ze dan weer anders noemen. Spelt, gerst, tarwegries, raapzaadschroot. Overige vaak met + 20% zetmeel. Suikers komen daar nog bij voor het totale koolhydratengehalte. Nop. Er zijn betere voeders op de markt vind ik.

Over de IJssel

TheFrenchies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 23:45

Lindsey_99 schreef:
Na willekeurig wat analyses bekeken te hebben en bij de muesli slow impact variant zit er alleen aan zetmeel al 25,6% in. Plus melasse wat ze dan weer anders noemen. Spelt, gerst, tarwegries, raapzaadschroot. Overige vaak met + 20% zetmeel. Suikers komen daar nog bij voor het totale koolhydratengehalte. Nop. Er zijn betere voeders op de markt vind ik.

Precies dit. En voor een betere prijs ook. Mijn advies: Equifyt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 01:53

TheFrenchies schreef:
Lindsey_99 schreef:

Precies dit. En voor een betere prijs ook. Mijn advies: Equifyt

Ik combineer ze. Mijn merrie haalde niet voldoende energie uit equifyt. Muscleboost, competition, green power. Het mocht niet baten.

De high impact had snel effect.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 10:10

Weet iemand toevallig een leverancier waar je het op kunt halen in de omgeving van Eindhoven?
Meest dichtbij lijken nu de Florian stables zelf, maar dat is alsnog best een stukje rijden.
Vind het fijn spul maar de leverkosten zijn vaak erg hoog dus voor een pak ruwvoermix die ik nodig heb is dit wat overdreven. Anders haal ik tussendoor weer eens een andere ruwvoermix denk ik.

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 12:54

ik bestel bij Stoer Voer in Deurne, maar dat is voor jou ook nog wel een stukje. Ze bezorgen in de regio gratis, maar ik weet niet hoe groot die regio is

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 22:41

Josien_ schreef:
Weet iemand toevallig een leverancier waar je het op kunt halen in de omgeving van Eindhoven?
Meest dichtbij lijken nu de Florian stables zelf, maar dat is alsnog best een stukje rijden.
Vind het fijn spul maar de leverkosten zijn vaak erg hoog dus voor een pak ruwvoermix die ik nodig heb is dit wat overdreven. Anders haal ik tussendoor weer eens een andere ruwvoermix denk ik.

Bij teurlings den Mulder :j