Eetwaar voor paardjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 20:36

Brandnetels, fantastisch voor paarden en al helemaal voor paarden met maneneczeem. Je moet ze plukken en een tijdje laten drogen dan gaat de prik er uit want als ze nog prikken eten ze ze vaak niet op, hoewel er bij zijn die ze gewoon zelf plukken. Kleefkruid zelfde verhaal reinigt ook waardoor jeuk minder wordt. Van beide kun je vrij veel geven, maar te veel is natuurlijk nooit goed


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 22:48


Anoniem

Re: Eetwaar voor paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 20:39

Vind t alleen lastig... als ik ze zo gevarieerd voer, en daarnaast vitamine korrel, of ik dan niet bepaalde voedingstoffen te veel voer. En dan doe ik het vaak toch maar niet. Sta ervan te kijken hoe mensen gewoon maar alles voeren... je verandert wel de verhouding in het rantsoen van het paard, ookal is wat je dan voert misschien niet giftig... en kruiden zijn wel medicijnen en die neem je toch zelf ook niet als je niet ziek bent? Veel dingen zijn erg gezond hoor en werken preventief, maar je kunt het lichaam er ook schade mee toebrengen. Met kruiden is het niet baat het niet dan schaat het niet...

Anoniem

Re: Eetwaar voor paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 23:56

Ik wil kamille, goudsbloem en korenbloemen gaan planten, en misschien nog wel meer, maar je hebt verschillende kleuren, maakt het uit welke je geeft?


Anoniem

Re: Eetwaar voor paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:31

Ik heb kamille korenbloemen en goudsbloem geplant, ben benieuwd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Equus_c en 49 bezoekers