Wij mogen alle viooltjes eten alleen in de winkel zeggen ze van niet, maar de speciaal eetbaar geteelde viooltjes zijn veel duurder Heerlijk dat alles weer groen wordt. Heb de paarden alweer blij gemaakt met verse takjes en kleefkruid.Snoepjes verstoppen op de boomstam blijft ook leuk
Elvirawortel schreef:Ik wil kamille, goudsbloem en korenbloemen gaan planten, en misschien nog wel meer, maar je hebt verschillende kleuren, maakt het uit welke je geeft?Korenbloem, Centaurea Cyanus maakt niet uit welke kleur.Centaure Jacea mag ook (=knoopkruid).
Wie spot de kruiden en bloemen in mijn wei? In september vorig jaar helemaal omgedaan en opnieuw ingezaaid. Ben blij met het resultaat so far.
Klopt! Mariadistel. Verder staat er goudsbloem, verschillende korenbloemen, muur, weegbree, klaversoorten, herderstasje, duizendblad en wilde peen. Goudsbloem groeit als een speer, en zaait ook prima uit. Makkelijk bloempje
Lijkt me een populierensoort met die pluisjes. Wat staat er naast? Vaak staat er een rijtje van hetzelfde.
darkchrystal schreef:De mijne was gisteren heel blij met stengels met witte bloempjes eraan.M’n app zei dat t “ een soort venkel” was.T lijkt schermbloemen.... redelijk “ knisperende”Stengels..Fluitekruid misschien?
Ik heb deze week mijn frambozen even flink gesnoeid, ze werden een beetje wild Die takken gingen er goed in bij de paarden! https://www.facebook.com/ukiespaddockpa ... 520270789/